Głupi

Data: 2014-04-21 08:27:16
Autor: Trybun
Głupi
czy tylko takiego udaje, a może płatny agent? Każdy Ukrainiec wie że jedyne zagrożenie dla kraju, i mieszkających tam ludzi to nie Rosja tylko fałszywi przyjaciele z klubu imperialnego, a ten prawi dyrdymały w które nie da wiary nawet przedszkolak:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Arsenij-Jaceniuk-ostrzega-swiat-przed-Rosja,wid,16551906,wiadomosc.html?ticaid=112968

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-21 08:53:17
Autor: xantiros
Głupi
W dniu 2014-04-21 08:27, Trybun pisze:
czy tylko takiego udaje, a może płatny agent? Każdy Ukrainiec wie że
jedyne zagrożenie dla kraju, i mieszkających tam ludzi to nie Rosja
tylko fałszywi przyjaciele z klubu imperialnego, a ten prawi dyrdymały w
ktĂłre nie da wiary nawet przedszkolak:

Możesz na siłe udowadniać ze 2+2=5 (Rosja) ale faktem jest 2+2=4 (normalny świat)

Data: 2014-04-21 08:24:50
Autor: Stachu Chebel
Głupi
W dniu poniedziałek, 21 kwietnia 2014 08:53:17 UTC+2 użytkownik xantiros napisał:
> [...]

> które nie da wiary nawet przedszkolak:

Możesz na siłe udowadniać ze 2+2=5 (Rosja) ale faktem jest 2+2=4 (normalny świat)

Taka jest siła propagandy na ptasie móżdżki. Wietnam, Afganistan, Irak, Nikaragua i diabli wiedzą co tam jeszcze za awantury były, a głupek dalej będzie pluł na Rosję.

Data: 2014-04-21 17:35:42
Autor: A. Filip
Głupi
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
> [...]

> fałszywi przyjaciele z klubu imperialnego, a ten prawi dyrdymały w które
 MoĹźesz na siłe udowadniać ze 2+2=5 (Rosja) ale faktem jest 2+2=4 (normalny świat)

Taka jest siła propagandy na ptasie móżdżki. Wietnam, Afganistan, Irak,
Nikaragua i diabli wiedzą co tam jeszcze za awantury były, a głupek dalej
będzie pluł na Rosję.

A ty potrafisz być _precyzyjny_?
Nie mogłeś powiedzieć "a głupek dalej będzie pluł _tylko_ na Rosję"?
Bo człowiek "nie głupi będzie pluł _także_ na Rosję".

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Łatwiej jest radzić bliĹşnim niĹź sobie.  (Przysłowie ormiańskie)

Data: 2014-04-21 08:39:20
Autor: Stachu Chebel
Głupi
W dniu poniedziałek, 21 kwietnia 2014 17:35:42 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

> będzie pluł na Rosję.

A ty potrafisz być _precyzyjny_?

Nie mogłeś powiedzieć "a głupek dalej będzie pluł _tylko_ na Rosję"?

Istotnie, jest to bardziej precyzyjne. I co z tego? Głupkowi nie sprawia to zbytniej różnicy.

Data: 2014-04-21 17:56:29
Autor: u2
Głupi
W dniu 2014-04-21 17:35, A. Filip pisze:
Bo człowiek "nie głupi będzie pluł_takĹźe_  na Rosję".

glupek heblik nie rozroznia takich subtelnosci, dla heblika wszyscy glupi.

--
http://www.tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/

Data: 2014-04-21 19:54:55
Autor: xantiros
Głupi
W dniu 2014-04-21 17:24, Stachu Chebel pisze:
[...]

Afganistan ? 1939 Polska, Czeczenia, Gruzja, Ukraina, Węgry, Czechy - to też wina nie Ruskich

a głupek dalej będzie pluł na Rosję.

Bo tylko IDIOTA nie zauważy ze ten kraj wymordował najwiecej ludzi na świecie.

Data: 2014-04-21 13:19:10
Autor: leming.show
Głupi
W dniu poniedziałek, 21 kwietnia 2014 19:54:55 UTC+2 użytkownik xantiros napisał:

Bo tylko IDIOTA nie zauważy ze ten kraj wymordował najwiecej ludzi na świecie.

Najwięcej to chyba wytłukły komary, później kozojebcy przenoszący hifa, dalej Adolf H, ruscy są daleko.

Data: 2014-04-22 08:20:37
Autor: xantiros
Głupi
W dniu 2014-04-21 22:19, leming.show@gmail.com pisze:
[...]

Jesteś w błędzie Adolfa wyprzedzili Ruscy

Data: 2014-04-22 19:11:56
Autor: Trybun
Głupi
W dniu 2014-04-22 08:20, xantiros pisze:

Najwięcej to chyba wytłukły komary, później kozojebcy przenoszący hifa, dalej Adolf H, ruscy są daleko.

Jesteś w błędzie Adolfa wyprzedzili Ruscy

Jeszcze raz - dawaj przykłady i przytaczaj fakty.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-22 19:47:07
Autor: xantiros
Głupi
W dniu 2014-04-22 19:11, Trybun pisze:
[...]

"Tylko w latach 1937-38 NKWD rozstrzelało w Moskwie ponad 30 tys. osób. Łączną liczbę ofiar stalinizmu w ZSRR - od 1917 do 1956 roku - zmarły w 2008 roku pisarz Aleksander Sołżenicyn oszacował na 60 mln osób."

lub

http://www.szkolnictwo.pl/szukaj,Wielki_terror_(ZSRR)

a w całej drugiej zgineło coś 72mln (cały świat, razem z działaniami wojennymi, ludobójstwem)

Data: 2014-04-23 08:03:10
Autor: Trybun
Głupi
W dniu 2014-04-22 19:47, xantiros pisze:

[...]

Ofiar, normalnie wchodzili do domu, wyciągali z łóżek i stawiali pod ścianą niewinnych ludzi? I w ten sposób zginęło 60 000000 ludzi.?
  Jeżeli już to ja stawiam na scenariusz Polski powojennej - "Po skończeniu działań wojennych nie złożył broni, walczył dalej, w 1950 roku został zamordowany przez SB". Mógłbyś powiedzieć dlaczego tak idiotycznie formujecie te zarzuty wobec PRLu?
  Wracając do Rosji, dlaczego te oskarżenia wobec bezmiaru tych zbrodni opierają się na prozie tak nielicznych?
Ty w ogóle sobie wyobrażasz jaki to tłum 60 000000 ludzi? i ten stosunek w stosunku do ofiar IIWŚ tylko 12000000 różnicy, gdy 24 godziny na dobę pracowały niemieckie fabryki śmierci, gdy jankesi palili napalmem  całe japońskie miasta, łącznie z mieszkańcami.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-23 08:57:12
Autor: xantiros
Głupi
W dniu 2014-04-23 08:03, Trybun pisze:
[...]

Chyba ci umkneło coś, II wojna trwała 6 lat, zbrodnie komunistów bez 1 roku 40 lat i teraz mi napisze ze przez 40 lat nie można wykończyć 60mln ludzi (1,5mln rocznie)

Data: 2014-04-24 09:22:43
Autor: Trybun
Głupi
W dniu 2014-04-23 08:57, xantiros pisze:

[...]

Nic mi nie umknęło, po tysiąc bombowców bombardowało miasta. Miliony ton amunicji, ogromne ilości Cyklonu B w codziennym, całodobowym użytku w prawie każdym europejskim kraju, Przez aż sześć lat, i tylko 12 milionów więcej niż w ZSRR? Sorry, ale to naprawdę wygląda trochę niepoważnie.

Piszesz o _wykończeniu_ takiej ilości ludzi. Czy to znaczy że mordowano niewinnych? Tak jak pytałem wcześniej - podjeżdżała ciężarówka wyciągali ludzi z mieszkań i pod ścianę? Piszesz o roku 17, a kto wyliczył ile ofiar w Rosji tym roku (i później zresztą też) to trzeba zapisać na konto zachodnioch imperialistów?

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-24 11:56:53
Autor: xantiros
Głupi
W dniu 2014-04-24 09:22, Trybun pisze:
[...]

A nie było przypadów ze sąsiad z zawiści zeznał nieprawdę i już gość jechał z rodznią na białe misie, gdzie nie miał szans przeżyć, i nikt nie wiedział co się z nim stało.

Tak jak pytałem wcześniej - podjeżdżała ciężarówka wyciągali
ludzi z mieszkań i pod ścianę?

Na ukrainie nie musieli, zagłodzili ludzi, mieli swoje metody, skuteczniejsze.

Piszesz o roku 17, a kto wyliczył ile
ofiar w Rosji tym roku (i później zresztą też) to trzeba zapisać na
konto zachodnioch imperialistów?

Napisz jeszcze raz po polsku o co chciałeś zapytać.

Data: 2014-04-21 19:58:21
Autor: boukun
Głupi
Użytkownik "xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> napisał w wiadomości news:lj3m1f$qbd$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nawet nie jesteś w stanie polczyć, ile Polaków wymordowała banda okragłostołowa od 1989 roku... A największe żniwa zaplanował zbierać Tusko z komorem dopiero od 2012 roku, jak okradli Polaków z emerytury...

A w sowietunion wiadomo, jaka nacja rządziła, ta sama co rządzi zniewoloną Polską...

boukun

Data: 2014-04-22 03:52:34
Autor: stevep
Głupi
W dniu .04.2014 o 19:58 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Brednie.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-22 08:13:02
Autor: xantiros
Głupi
xantiros napisał:
[...]

ile ? Przebili Ruskich którzy wymordowali ponad 40mln ludzi ?

A w sowietunion wiadomo, jaka nacja rządziła, ta sama co rządzi
zniewoloną Polską...

Tak, tak, Ruscy nie winni, tylko żydzi. Stalin został żydem, napisz jeszcze w którym momencie.

Data: 2014-04-22 16:13:34
Autor: boukun
Głupi
xantiros napisał:
[...]

Fanaberie...

Pomyśl, ile ludzi zmarło od zarania dziejów...

A w sowietunion wiadomo, jaka nacja rządziła, ta sama co rządzi
zniewoloną Polską...

Tak, tak, Ruscy nie winni, tylko żydzi. Stalin został żydem, napisz jeszcze w którym momencie.

Gdybyś wiedział chociaż, kto był sprawcą mordów w Katyniu... zresztą, każda rewolucja jest żydowska... A okrągłostołowa szczególnie...

boukun

Data: 2014-04-22 19:33:07
Autor: xantiros
Głupi
xantiros napisał:
[...]

niewygodne fakty

Pomyśl, ile ludzi zmarło od zarania dziejów...

i to ma usprawiedliwić ludobójstwo ruskich ?

Niech zgadnę NKWD z Berią (też nie żyd)

Data: 2014-04-22 19:47:18
Autor: boukun
Głupi
xantiros napisał:
[...]

Tajemnica poliszynela głosi, że Stolzman brał udział...

boukun

Data: 2014-04-22 19:48:07
Autor: xantiros
Głupi
xantiros napisał:
[...]

A jaką miał legitymację partyjną, go to zatrudnił, jakie miał obywatelstwo, komu składał przysięgę ?

Data: 2014-04-22 19:52:09
Autor: boukun
Głupi
xantiros napisał:
[...]

Za nimi nie nadążysz, tak wszystko pogmatwali, ci talmudyści... Później Polaków katował w Drawsku Pomorskim, a później udawał felczera... Legitymację zawsze mieli i mają taką samą, syjonistyczną...

boukun

Data: 2014-04-22 23:21:05
Autor: xantiros
Głupi
xantiros napisał:
[...]

Bredzisz, jak pracował w "katowni" to musiał mieć papierek rządowy, rząd wiedział co robi - czyli wyrażał na to zgodę, a rząd reprezentuje naród.

Data: 2014-04-22 23:49:56
Autor: boukun
Głupi
xantiros napisał:
[...]

A już ci reprezentuje naród, Tak jakby Tusek reprezentował naród, kiedy go okrada z komorem z emerytury...
Dyktatory, resortowe dzieci ojców z nadania NKWD....

boukun

Data: 2014-04-22 23:55:05
Autor: xantiros
Głupi
xantiros napisał:
[...]

Gadamy o Rosji i jej zbrodniarzach więc trzymaj sie tego a nie odpływaj jak po narkotych, naród obalił cara i ten sam naród wybrał sobie Lenina + jego pomocników za przywódców, a ci przywódcy stworzli sobie coś na wzór NKWD do pomocy przy utrzymaniu władzy. Czyli naród sam sobie wybrał katów. A to że przywódcy pożarli się już o władzę to inna sprawa, wygrał Stalin z otoczenia Lenina, czyli też z namaszczenia narodu.

Data: 2014-04-23 01:22:55
Autor: boukun
Głupi
xantiros napisał:
[...]

Ale to byli Żydzi...
Tak samo, jak ci, co zrobili naszą "pokojową" rewolucję w 1989 roku i sprzedali Polskę... i teraz chcą rozkraść Ukrainę..., bo w Polsce nie mają już praktycznie na czym pasożytować...

boukun

Data: 2014-04-23 08:53:42
Autor: xantiros
Głupi
xantiros napisał:
[...]

Stalin i Beria też byli żydami ?(to byli ci co wydawali rozkazy mordowania, jak byś nie wiedział)

Data: 2014-04-23 03:03:32
Autor: stevep
Głupi

xantiros napisał:
[...]

Wot idiot.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-22 19:11:23
Autor: Trybun
Głupi
W dniu 2014-04-21 19:58, boukun pisze:

Nawet nie jesteś w stanie polczyć, ile Polaków wymordowała banda okragłostołowa od 1989 roku...

boukun

Ja bym powiedział inaczej - zwycięstwo solidarnych bardzo zaszkodziło interesom gdzieś tak 90% Polaków. Tylko sprzedajne szuje które nie mają pojęcia o czymś takim jak honor i osobniki którym się marzy wyżeranie z cudzych misek maja powody się z tego cieszyć.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-22 03:52:03
Autor: stevep
Głupi
W dniu .04.2014 o 19:54 xantiros <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> pisze:

[...]

Zapytaj trybuna, on ci wyjaśni w stylu stalinowskiej propagandy.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-22 19:10:58
Autor: Trybun
Głupi
W dniu 2014-04-21 19:54, xantiros pisze:

Bo tylko IDIOTA nie zauważy ze ten kraj wymordował najwiecej ludzi na świecie.

Śmiało podawaj dane i fakty na ten temat.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-22 19:49:11
Autor: xantiros
Głupi
W dniu 2014-04-22 19:10, Trybun pisze:
W dniu 2014-04-21 19:54, xantiros pisze:

Bo tylko IDIOTA nie zauważy ze ten kraj wymordował najwiecej ludzi na
świecie.

Śmiało podawaj dane i fakty na ten temat.

masz rację, pomyliłem się, lepsze są tylko Chiny, jak zwykle same kraje z twoim ulubionym systemem w czołówce.

Data: 2014-04-23 08:03:31
Autor: Trybun
Głupi
W dniu 2014-04-22 19:49, xantiros pisze:
[...]

Procentowo licząc ofiary szaleńców to nikt nie przebije pewnego osobnika z Azji szkolonego przez CIA w Paryżu. I nie wiadomo z jakiego powodu nazywanego Komuchem.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-23 08:59:32
Autor: xantiros
Głupi
[...]

procenty mają to do siebie że można nimi manipulować, więc nie manipuluj
bo dojdziemy do tego ze seryjny zabójca z 5 ofiarami na koncie będzie % lepszy od Hitlera czy Stalina w zabijaniu ludzi.

Data: 2014-04-24 09:23:27
Autor: Trybun
Głupi
W dniu 2014-04-23 08:59, xantiros pisze:
[...]

Takie rzeczy poprawnie można ocenić tylko licząc ofiary procentowo. Weźmy pod uwagę działalność pupilków USA, zupełnie inny wymiar ma 3000 ludzi zamordowanych w Chile, Iraku, niż w Indonezji czy na Filipinach, albo w Kambodży, więc żeby ocenić naprawdę ogrom zbrodni to trzeba się posłużyć wskaźnikiem procentowym. Trochę to bezduszne, ale jednak lepiej oddaje rzeczywistość.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-24 12:02:46
Autor: xantiros
Głupi
W dniu 2014-04-24 09:23, Trybun pisze:
[...]

Procent manipuluje, zabić 10.000.000 ludzi z 100.000.000 daje nam 10%, szkolny morderca zabije powiedzmy 10 ludzi z 50 osób i to nam daje 20%. Wg. ciebie szkolny morderca jest gorszy od tego co zabił 10.000.000 ludzi bo procentowo zabił więcej.

Dla ciebie % są lepsze bo dają możliwość obrony, ale nie przykryją liczby ofiar.

Jak myslisz dlaczego jak ognia osoby oskarżające kościół o pedofilię uciekają od szacuknów procentowych. Bo lepiej w mediach brzmi 4000 księzy pedofili, niż ze oni popełnili tylko 1,5% wszystkich czynów pedofilskich.

Data: 2014-04-21 09:04:00
Autor: A. Filip
Głupi
[...]

"Normalny" świat niesie Ukrainie demokracje egipskawą, irackawą czy
południowo-koreańskawą z *długiego* okresu wojskowych dyktatorów po odparciu złej KRLD?

A Ukraina to duży kraj, wszyscy tam jednakowo nie myślą *na pewno*.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Do młyna potrzeba dwu kamieni, do miłości dwu głów.  (Przysłowie ormiańskie)

Data: 2014-04-21 09:20:35
Autor: xantiros
Głupi
W dniu 2014-04-21 09:04, A. Filip pisze:
[...]

Co chcesz udowodnić ?

A Ukraina to duży kraj, wszyscy tam jednakowo nie myślą *na pewno*.

Wszyscy nie, zwłaszcza ci przybyli z Rosji.

Data: 2014-04-22 03:47:23
Autor: stevep
Głupi
W dniu .04.2014 o 09:04 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> pisze:

[...]

Tia, ta carska dziwietnastowieczna to lepsza?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-21 09:28:35
Autor: Trybun
Głupi
W dniu 2014-04-21 08:53, xantiros pisze:
[...]

Nie mĂłgłbym spojrzeć w lustro, gdybym był za tym aby pozbawić Rosję prawa do samoobrony. A co do Twojego "normalnego świata",  tylko tak się akurat składa Ĺźe on nie jest normalny, tzn oparty na rĂłwności i partnerstwie.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-21 11:46:29
Autor: xantiros
Głupi
W dniu 2014-04-21 09:28, Trybun pisze:
[...]

Nie mógłbym spojrzeć w lustro, gdybym był za tym aby pozbawić Rosję
prawa do samoobrony. A co do Twojego "normalnego świata",  tylko tak się
akurat składa że on nie jest normalny, tzn oparty na równości i
partnerstwie.

Masz swoją rosję:

http://fakty.interia.pl/swiat/news-welt-am-sonntag-rosja-nasila-dzialalnosc-szpiegowska-w-niemc,nId,1413044

Data: 2014-04-21 04:16:25
Autor: leming.show
Głupi
W dniu poniedziałek, 21 kwietnia 2014 11:46:29 UTC+2 użytkownik xantiros napisał:

Masz swoją rosję:

http://fakty.interia.pl/swiat/news-welt-am-sonntag-rosja-nasila-dzialalnosc-szpiegowska-w-niemc,nId,1413044

Każde większe państwo ma swoją agenture, nic nowego. Jak kaczka określił rząd agentów niemieckich i ruskich  w PL to go wyśmiali, no ale kto by odważył śmiać się z niemca.

Data: 2014-04-21 13:59:19
Autor: xantiros
Głupi
W dniu 2014-04-21 13:16, leming.show@gmail.com pisze:
[...]

Ale to nie o to chodzi, przecież Rosja, Niemcy to są najlepsi partnerzy handlowi, i jak taka wspaniała Rosja może swoich przyjaciół szpiegować.
Niech trybun popatrzy jak jego Rosja traktuje swoich przyjaciół.

Data: 2014-04-21 06:13:05
Autor: leming.show
Głupi
W dniu poniedziałek, 21 kwietnia 2014 13:59:19 UTC+2 użytkownik xantiros napisał:

Ale to nie o to chodzi, przecież Rosja, Niemcy to są najlepsi partnerzy handlowi, i jak taka wspaniała Rosja może swoich przyjaciół szpiegować.

Niech trybun popatrzy jak jego Rosja traktuje swoich przyjaciół.

Prowadzi lepiej niż donek, ma zdolniejszych ludzi. Donek to amator.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=7Zt3bZ9FOJo#t=126

Co innego,gdyby Denat Lusk tak reprezentował interesy PL jak Putin reprezentuje interesy ruska.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=7Zt3bZ9FOJo#t=126

Data: 2014-04-22 03:49:40
Autor: stevep
Głupi
W dniu .04.2014 o 15:13 <leming.show@gmail.com> pisze:

[...]

A może wyjaśnisz co niby miałby robić ?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-22 19:10:45
Autor: Trybun
Głupi
W dniu 2014-04-21 13:59, xantiros pisze:
[...]

Jakich kiedykolwiek poza najbliższymi sąsiadami Rosja miała kiedykolwiek przyjaciół? Przez Niemców i innych z imperialnego klubu zawsze była postrzegana jako konkurent który może zagrażać ich interesom, i zwalczana na wszelkie możliwe sposoby.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-22 19:13:41
Autor: u2
Głupi
W dniu 2014-04-22 19:10, Trybun pisze:
Jakich kiedykolwiek poza najbliższymi sąsiadami Rosja miała kiedykolwiek
przyjaciół?

hadrys przechodzi samego siebie w klamstwie :)))

Data: 2014-04-22 19:29:45
Autor: xantiros
Głupi
xantiros napisał:

[...]

Historie ty zna ?

Zawsze Rosja dogadywała się z niemcami, rozbiory aż trzy razy, ribek i młotek

Data: 2014-04-23 08:01:17
Autor: Trybun
Głupi
W dniu 2014-04-22 19:29, xantiros pisze:

[...]

Wyższa konieczność, Hitler i Rosja podpisały pakt tylko i wyłącznie z konieczności bo reszta imperialnego świata i ich pieski na łańcuchu (m.in Polska) ich wyklęła. Już zapomniełeś że Rosja proponowała sojusz i przymierze Czechosłowacji w momencie jej zagrożenia ze strony Hitlera, ale imperialiści oczywiście nie mogli Czechom na coś takiego pozwolić, nie był w ich interesie sojusz rosyjsko-czeski .
Co do rozbiorów Polski - cóż jedyni do których Polacy o to mogą mieć pretensje to polscy magnaci.. To oni podobnie jak dzisiejsi władcy oddają kraj w lenno bez słowa protestu, nie wspominając już o jakimkolwiek wystrzale, no poza hukiem korków od szampana którymi oblewali ten dobry dla siebie interes.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-23 09:59:00
Autor: xantiros
Głupi
W dniu 2014-04-23 08:01, Trybun pisze:
[...]

A może po prostu Czesi nie chcieli wspaniałego NKWD na swoim terenie ?

[...]

A czy ty wiesz o czym piszemy ? Piszemy o Rosji jaka to ona była przyjacielska dla nas od wieków, że nawet zgodziła się nas pokroić w imię przyjaźni, a pod zaborami gnębiła polaków za j.polski.

Data: 2014-04-24 09:21:37
Autor: Trybun
Głupi
W dniu 2014-04-23 09:59, xantiros pisze:
[...]

Osobiście myślę że to tylko za sprawą Anglii i Francji nie doszło do sojuszu Czechów z ZSRR. Wszystko właśnie na to wskazuje. I przecież nikt tam nie mówił ani o wprowadzaniu nowych porządkach w Czechosłowacji na wzór ZSRR tylko o sojusz wojskowy, czyli wzajemna pomoc w razie zagrożenia ze strony innych państw.

[...]

Nic nie zmieni tego że Rosjanie to nasi bracia, a imperialna swołocz w łapy której wpychają nas nasi sprzedajni władcy to od zawsze _nasz _Polaków wróg, który nam nigdy dobrze nie życzył. Tak było już od średniowiecza i jak widać w XXI ta swołocz widzi nas w roli tylko i wyłącznie swoich czyścicieli butów. Pewnie że zdarzały się różne odstępstwa od tego braterstwa Polsko-Rosyjskiego, jednak było to przeważnie wtedy gdy Rosją jednoosobowo rządzili Carowie, ot choćby Niemka - Katarzyna W.
Co do języka to nie wiesz że Września i jej dzieci była pod zaborem wielce zaprzyjaźnionego z nami kraju - Niemiec, a nie wrogiej Rosji.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-24 11:47:24
Autor: xantiros
Głupi
W dniu 2014-04-24 09:21, Trybun pisze:
[...]

A może bardziej czesi obawiali się modelu "pomocy" fińskiego.

[...]

jak historia długa i szeroka to nigdy nimi nie byli, zwłaszcza ostatnie 300lat.

[...]

W każdym zaborze jebali za j.polski, tylko nie rozumiem dlaczego też to robili rosjanie skoro to nasi tacy przyjaciele jak mówisz.

Data: 2014-04-22 03:48:39
Autor: stevep
Głupi
W dniu .04.2014 o 13:16 <leming.show@gmail.com> pisze:

[...]

Z Niemca nie, ale z idiotów tak.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-22 19:09:55
Autor: Trybun
Głupi
W dniu 2014-04-21 11:46, xantiros pisze:

[...]

Tak właściwie to co jej masz do zarzucenia?

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-22 19:24:07
Autor: A. Filip
Głupi
Trybun <ilich@op.pl> pisze:
[...]

No przecież Niemcy Rosji nie szpiegują! ;-)

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Albo rybki, albo akwarium.  (Przysłowie polskie)

Data: 2014-04-23 08:01:39
Autor: Trybun
Głupi
W dniu 2014-04-22 19:24, A. Filip pisze:

[...]

No tak, xantrios uwaĹźa Ĺźe moĹźe istnieć prawdziwa przyjaźń, oparta na uczciwości  między krajami. Nie bierze pod uwagę wcale tego Ĺźe te kraje gdyby tylko takiego czegoś  pragnęły to nie dzieliłaby ich granica.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-23 10:03:46
Autor: xantiros
Głupi
[...]

No tak, xantrios uważa że może istnieć prawdziwa przyjaźń, oparta na
uczciwości  między krajami. Nie bierze pod uwagę wcale tego Ĺźe te kraje
gdyby tylko takiego czegoś  pragnęły to nie dzieliłaby ich granica.

Przecież to szpiegowanie nie dotyczy bezpieczeństwa rosji (to rozumiem) ale jest to szpiegostwo czysto gospodarcze i przemysłowe czyli zwykła kradzież. U ruskich przemysłowo nikt nie szpieguje bo nie ma czego.

Data: 2014-04-23 10:14:32
Autor: A. Filip
Głupi
[...]

To ty uważasz Niemców za aż takich debili co sądzę że choćby takiego Gazpromu
im się nie _opłaca_ szpiegować?

A _faktem_ byłoby ilu _złapano_ na szpiegostwie.  Bo gadki o nasileniu
szpiegostwa "mogą być" choćby zwykłą medialną wrzutką kontrwywiadu ktĂłry chce  więcej forsy.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Gdy Trzej Królowie ciepłem darzą, gospodarze o wiośnie gwarzą.

Data: 2014-04-23 14:03:16
Autor: xantiros
Głupi
W dniu 2014-04-23 10:14, A. Filip pisze:
[...]

Pokaż nam ile to ruscy niemieckich agentów złapali.

A _faktem_ byłoby ilu _złapano_ na szpiegostwie.  Bo gadki o nasileniu
szpiegostwa "mogą być" choćby zwykłą medialną wrzutką kontrwywiadu który
chce  więcej forsy.

Tak, tak.

Data: 2014-04-24 09:22:09
Autor: Trybun
Głupi
W dniu 2014-04-23 10:03, xantiros pisze:

Przecież to szpiegowanie nie dotyczy bezpieczeństwa rosji (to rozumiem) ale jest to szpiegostwo czysto gospodarcze i przemysłowe czyli zwykła kradzież. U ruskich przemysłowo nikt nie szpieguje bo nie ma czego.

Czy ty się zastanawiasz czasem nad tym co piszesz? Rosja ze swoim przemysłem kosmicznym, lotniczym, jądrowym itd. jest  nie warta zainteresowania szpiegĂłw, w odróşnieniu od Niemiec, ktĂłre to prawie we wszystkim są zaleĹźne od USA?

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-24 11:52:08
Autor: xantiros
Głupi
[...]

zainteresowania szpiegów, w odróşnieniu od Niemiec, które to prawie we
wszystkim są zależne od USA?

Wybacz ale tam nie ma co szpiegować technologicznie, technologicznie są 10 lat do tyłu.

I jedziemy:

- przemysł jądrowy jak to mówisz, wymień co konretnie
- przemysł lotniczy - wymieć coś co mają lepsze od pejsów
- kosmiczny, wymieć co mają nowoczesnego (tylko nie pisz ze rakiety bo tutaj tajemnic nie ma, te rakiety są już stare technologicznie).

PS: w czym niemcy są zależne od USA ?

Data: 2014-04-21 13:17:11
Autor: boukun
Głupi
"xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> schrieb im Newsbeitrag news:lj2f8t$ifq$2node1.news.atman.pl...
[...]

Możesz na siłe udowadniać ze 2+2=5 (USA) ale faktem jest 2+2=4
(Rosja)

Głupi