GARMIN 60CSX

Data: 2014-06-06 08:55:17
Autor: PG
GARMIN 60CSX
Mam do sprzedania 60csx w stanie niemal pudełkowym wraz z oryginalnymi uchwytami: do samochodu oraz na rower.
Zdjęcia mogę wysłać na priv. Cena za całość: 900 zł.

Data: 2014-06-06 11:25:40
Autor: Smok Eustachy
GARMIN 60CSX
W dniu 06.06.2014 08:55, PG pisze:
Mam do sprzedania 60csx w stanie niemal pudełkowym wraz z oryginalnymi
uchwytami: do samochodu oraz na rower.
Zdjęcia mogę wysłać na priv. Cena za całość: 900 zł.

Ja siÄ™ nie piszÄ™.

Data: 2014-06-06 19:32:25
Autor: Tomasz Sójka
GARMIN 60CSX
Dnia Fri, 06 Jun 2014 08:55:17 +0200, PG napisał(a):

Mam do sprzedania 60csx w stanie niemal pudełkowym wraz z oryginalnymi uchwytami: do samochodu oraz na rower.
Zdjęcia mogę wysłać na priv. Cena za cało¶ć: 900 zł.

Szczerze mówi±c to trochę nietanio jest. Niedawno (relatywnie) nabyłem 62s
za co¶ koło 250$, dowiozła rodzina z USA :). ZTCP to używki na Allegro s±
SPRZEDAWANE (nie wystawiane) między 600 a 800zł, często z uchwytem
rowerowym przynajmniej. Oczywi¶cie cena któr± by¶ chciał uzyskać jest twoj±
i tylko twoj± prywatn± spraw±, całkiem możliwe że za te 900 pójdzie od ręki
- to dobry sprzęt i kto¶ kto potrzebuje być może nie będzie polował na
dwustuzłotow± oszczędno¶ć. Ale przez ponad pół roku poluj±c na jakiego¶
GPSMAP-a nie udało mi się namierzyć żadnego poniżej mniej więcej 700zł co
by ew. uzasadniało nie czekanie na 62s zza Wielkiej Wody (za 800 mniej
więcej po przewalutowaniach). Powodzenia!

Pozdrawiam Tomek

GARMIN 60CSX