GAZ Z LUPKOW TO BOGACTWO DLA POLSKI !!

Data: 2011-09-28 18:41:56
Autor: obserwator
GAZ Z LUPKOW TO BOGACTWO DLA POLSKI !!

Prof. zw. dr hab. Mariusz-Orion Jędrysek inicjator poszukiwan gazu z lupkow w Polsce, ujawnia jak koalicja rzadzaca (PO & PSL)spartolila niesamowity biznes dla Polski i zaczela dawac koncesja prawie za friko.

Gaz z lupkow moze z Polski zrobic bardzo bogaty kraj, ale tym intersem muzsa
zajmowac sie tacy ludzie jak prof.Mariusz-Orion Jędrysek !!

Prosze posluchac co profersor mowi na ten temat oraz co mowi o zrodlach
geotermicznych.

http://vod.gazetapolska.pl/496-rozmowa-niezalezna-prof-jedrysek

Data: 2011-09-28 11:55:41
Autor: tadek niejadek
GAZ Z LUPKOW TO BOGACTWO DLA POLSKI !!
On 28 Wrz, 20:41, " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
Prof. zw. dr hab. Mariusz-Orion J drysek inicjator poszukiwan
[...]

zajmowac sie tacy ludzie jak prof.Mariusz-Orion J drysek !!

Prosze posluchac co profersor mowi na ten temat oraz co mowi o zrodlach
geotermicznych.

http://vod.gazetapolska.pl/496-rozmowa-niezalezna-prof-jedrysek

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

od rosjan kupujemy gaz placac 330$ za 1000m3
norweski kosztuje circa 3x tyle
spodziewany koszt wydobycia i pozyskania gazu z lupek to ok. 350$ za
1000m3
jesli koszt uda sie ustalic na pozimie 270$ za 1000m3, to moze sie
bedzie oplacalo eksplorowac zloza.
tyle ze panstwa polskiego zupelnie nie stac na rozpoczecie i
utrzymywanie eksploracji, oraz pozyskiwanie z nich gazu.
ciekawe jak sie rozwinie sytuacja, czy uda sie pozyskac inwestorow.
czy tez, co bardziej prawdopodobne, cala sprawa zostanie stosownie
wyciszona

Data: 2011-09-28 19:12:04
Autor: obserwator
tadek niejadek <tadekar@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

a ty kim jestes? Znasz sie lepiej na tych sprawach, anizeli profesor do
ktorego wypowiedzi podalem link??

Polacy dzieki glupkowi pawliakowi maja najdrozszy gaz w Europie !

Data: 2011-09-28 12:26:22
Autor: tadek niejadek
GAZ Z LUPKOW TO BOGACTWO DLA POLSKI !!
On 28 Wrz, 21:12, " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
tadek niejadek <tade...@gazeta.pl> napisa (a):

> [...]

ktorego wypowiedzi podalem link??

Polacy dzieki glupkowi pawliakowi maja najdrozszy gaz w Europie !

warto sie zapoznac
http://weglowodory.pl/ceny-gazu-w-unii-europejskiej/
albo
http://szczesniak.pl/node/586

Data: 2011-09-28 22:01:06
Autor: Leprechaun
GAZ Z LUPKOW TO BOGACTWO DLA POLSKI !!

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j5vri4$2vc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Powiedz no kacapski imbecylu: skoro gaz z łupków to taki interes dlaczego nigdzie na ¶wiecie nikt go nie wydobywa? Wierzysz w te brednie, że w naszym kraju s± jego najbogatsze złoża? Na czym ty się znasz durniu!? Potrafisz jedynie pieprzyć to co ci każ±.

BomBel

Data: 2011-09-28 22:09:21
Autor: abc
GAZ Z LUPKOW TO BOGACTWO DLA POLSKI !!
Powiedz no kacapski imbecylu: skoro gaz z łupków to taki interes dlaczego
nigdzie na ¶wiecie nikt go nie wydobywa?

Wydobywa.  Przede wszystkim w USA i Kanadzie.
http://en.wikipedia.org/wiki/Shale_gas

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-09-28 13:52:23
Autor: tadek niejadek
On 28 Wrz, 22:09, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Powiedz no kacapski imbecylu: skoro gaz z upk w to taki interes dlaczego
> [...]

Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

na ogol sa to wysoce dotowane przez rzady metody eksploracji. w
ameryce stosuje sie calkowite zwolnienie z placenia podatkow. jak jest
w kanadzie nie wiem. ciekawe jest jak w polsce ma sie oplacic takie
przedsewziecie? o degradacji srodowiska nie wspomne

Data: 2011-09-30 21:35:50
Autor: the_foe
W dniu 2011-09-28 22:09, abc pisze:
Powiedz no kacapski imbecylu: skoro gaz z łupków to taki interes dlaczego
nigdzie na ¶wiecie nikt go nie wydobywa?

Wydobywa. Przede wszystkim w USA i Kanadzie.
http://en.wikipedia.org/wiki/Shale_gas

nie wiem jak Kanada, ale w USA wladze federalne wylozyly w postaci dotacji na wydobycie gazu z lupek ok 300 mld USD.

--
the_foe

Data: 2011-09-30 12:06:19
Autor: Antenka
wrote:
[...]

Teraz rozumiem kazanie ks. Natanka, w którym powiedział :

"Polsko, oni przyszli po łupy! ObudĽ się!"

O tym, że Polska leży na niesamowitych bogactwach naturalnych było już
wiadomo od mniej więcej roku 1999, kiedy to podano wyniki prac
naukowców amerykańskich.
Po przek±tnej od Szczecina aż po  południowo wschodni± Polskę do
Hrubieszowa ci±gnie się ten pas nafaszerowany rop± naftow±, gazem i
Bóg wie czym jeszcze.

Antenka

Data: 2011-09-30 19:16:24
Autor: obserwator
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a): Teraz rozumiem kazanie ks. Natanka, w którym powiedział :

"Polsko, oni przyszli po łupy! ObudĽ się!"

*************
oni nie przyszli, oni caly czas sa ...nawet na tej grupie:))

Ks. Natanek mial zly dzien.

Data: 2011-09-30 21:19:00
Autor: Ikselka

wrote:
[...]

Nie zostaniemy drug± Norwegi±, to na pewno... http://m.onet.pl/biznes/4867138,detal.html

A to z tego konkretnego powodu, że obcy wycyckaj± nas na różowo.
--
XL

Data: 2011-09-30 13:05:18
Autor: Antenka
GAZ Z LUPKOW TO BOGACTWO DLA POLSKI !!
On 30 Wrz, 21:19, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Fri, 30 Sep 2011 12:06:19 -0700 (PDT), Antenka napisa (a):

> Teraz rozumiem kazanie ks. Natanka, w kt rym powiedzia :

> "Polsko, oni przyszli po upy! Obud si !"

> O tym, e Polska le y na niesamowitych bogactwach naturalnych by o ju
> wiadomo od mniej wi cej roku 1999, kiedy to podano wyniki prac
> naukowc w ameryka skich.
> Po przek tnej od Szczecina a po  po udniowo wschodni Polsk do
> Hrubieszowa ci gnie si ten pas nafaszerowany rop naftow , gazem i
> B g wie czym jeszcze.

> Antenka

Nie zostaniemy drug Norwegi , to na pewno...http://m.onet.pl/biznes/4867138,detal.html

A to z tego konkretnego powodu, e obcy wycyckaj nas na r owo.
--
XL

Dlatego powiadam, "tego obcego" trza wytłuc. Jestem u siebie, a Ty,
Ikselko? :-)

Antenka

Data: 2011-09-30 22:08:42
Autor: Ikselka

wrote:
[...]

No, przecież siedzem przed wlasnym laptokiem :-)
--
XL

Data: 2011-10-01 08:02:08
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-30 22:08, Ikselka pisze:

Dlatego powiadam, "tego obcego" trza wytłuc. Jestem u siebie, a Ty,
Ikselko? :-)

Antenka
No, przecieĹĽ siedzem przed wlasnym laptokiem :-)

Firmy HP?

Data: 2011-10-01 05:18:16
Autor: stevep
Dnia 30-09-2011 o 22:05:18 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

--
XL

Dlatego powiadam, "tego obcego" trza wytłuc. Jestem u siebie, a Ty,

Jako prawdziwki?
--
stevep

Data: 2011-10-01 08:02:13
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-30 22:05, Antenka pisze:

[...]

Obawiam się ze nie damy rady. Rekiny z Wall Street są zbyt potężne i maja zbyt ostre zęby. Co ich interesują jacyś tubylcy gdy chodzi o dopisywanie sobioe kolejnego zera na kontach bankowych..

Data: 2011-09-30 19:36:30
Autor: obserwator
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):
Nie zostaniemy drug± Norwegi±, to na pewno... http://m.onet.pl/biznes/4867138,detal.html

A to z tego konkretnego powodu, że obcy wycyckaj± nas na różowo.

dlatego m.innymi nie moze nadal rzadzic mafia pelowska, ktora juz zrobila
duzo, aby wykolowac polskie spoleczenstwo glownie na korzysc sowieckiej Rosji.

Profesor dosc dokladnie tlumaczy jak sie zabezpieczyc przed takimi zakusami.

Prosze wysluchac jego wykladu.

Data: 2011-09-30 19:42:24
Autor: obserwator
GAZ Z LUPKOW TO BOGACTWO DLA POLSKI !!

Takie zabezpieczenia zreszta byly juz opracowane dosc dokladnie, ale pelomafia
je anulowala.

Jeszcze raz prosze wysluchac tego bardzow WAZNEGO wykladu.

Data: 2011-09-30 21:38:28
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 30 Sep 2011 19:36:30 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

[...]

OK. No ale co z tego, że on tłumaczy... itp. Ważne, KTO będzie decydował
:-(
--
XL

Data: 2011-09-30 19:44:46
Autor: obserwator
GAZ Z LUPKOW TO BOGACTWO DLA POLSKI !!
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):
OK. No ale co z tego, że on tłumaczy... itp. Ważne, KTO będzie decydował
:-(

na pewno nie moze decydowac banda z PO & PSL, bo pokazala juz co w tym temacie
przeprowadzila na niekorzysc polskiego spoleczenstwa.

Data: 2011-09-30 21:54:04
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 30 Sep 2011 19:44:46 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

[...]

Ależ może, niestety. I będzie. Niestety. Sam naród j± o to pięknie poprosi
w wyborach... :-///
--
XL

Data: 2011-09-30 19:59:46
Autor: obserwator
GAZ Z LUPKOW TO BOGACTWO DLA POLSKI !!
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):
Ależ może, niestety. I będzie. Niestety. Sam naród j± o to pięknie poprosi
w wyborach... :-///

to nie narod, tylko jakas czesc ktora nadal bardziej czuje sie sowietami,
anizeli Polakami.

I tak nie jest zle, ze przy takiej poteznej dezinformacji spoleczenstwo zaczyna rozumiec co sie dzieje.

Data: 2011-09-30 22:06:37
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 30 Sep 2011 19:59:46 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

[...]

Społeczeństwo jest zastraszone i nawet je¶li co¶ zaczyna kapować, to nic z
tego nie wynika - smoleńska tragedia także ma w tym swój udział, katastrofa
Casy i ¶mierć Leppera takoż. --
XL

Data: 2011-10-01 05:20:33
Autor: stevep
Dnia 30-09-2011 o 22:06:37 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Oj naraził się ten Lepper PiSdzielcom.

--
stevep

Data: 2011-09-30 21:28:01
Autor: Bogdan Idzikowski
GAZ Z LUPKOW TO BOGACTWO DLA POLSKI !!

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ievjeuo69i08.13cltxtv6bss8$.dlg40tude.net...

wrote:
[...]

Dzielenie skóry na niedĽwiedziu!

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-09-30 19:31:58
Autor: obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Dzielenie skóry na niedĽwiedziu!

..ruska agentura juz dziala anty:)

Data: 2011-09-30 13:06:49
Autor: Antenka
GAZ Z LUPKOW TO BOGACTWO DLA POLSKI !!
On 30 Wrz, 21:31, " obserwator"

.ruska agentura juz dziala anty:) <

Masz rację i to do¶ć nachalnie, nawet na psp :-o))

Antenka

Data: 2011-10-01 08:02:25
Autor: jadrys
GAZ Z LUPKOW TO BOGACTWO DLA POLSKI !!

Nie zostaniemy drugÄ… NorwegiÄ…, to na pewno...
http://m.onet.pl/biznes/4867138,detal.html

A to z tego konkretnego powodu, że obcy wycyckają nas na różowo.

Dzielenie skĂłry na niedĹşwiedziu!

Niekoniecznie, - coś musi być na rzeczy. Zamach pod Smoleńskiem nie był przeprowadzony dla samego zamachu. Pewnie za tym wszystkim stoi właśnie ten nieszczęsny gaz.

Data: 2011-09-30 13:24:13
Autor: Antenka
wrote:
[...]

No niestety, zabrakło mi nerwów, żeby do końca wysłuchać tego zacnego
profesora.

Cał± tę POlszewick± bandę należałoby postawić przed TS,  następnie
dokonać kasaty ich maj±tków, a samych szkodników RP skazać na
dożywotnie ciężkie więzienie np. kamieniołomy!

Antenka

Data: 2011-09-30 23:51:08
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 30 Sep 2011 13:24:13 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Cał± tę POlszewick± bandę należałoby postawić przed TS,  następnie
dokonać kasaty ich maj±tków, a samych szkodników RP skazać na
dożywotnie ciężkie więzienie np. kamieniołomy!

Jakim cudem? Sami się skaż±? :-(
--
XL

Data: 2011-09-30 20:56:36
Autor: pluton
[...]

Wiemy co mowi: 'cala kasa w rece rydzyka'.

Nullification

GAZ Z LUPKOW TO BOGACTWO DLA POLSKI !!