Górnicy protestują przeciw importowi węgla z Rosji - Czy TY wesprzesz naszych drogich górników?!

Data: 2014-09-24 09:11:08
Autor: A. Filip
Górnicy protestują przeciw importowi węgla z Rosji - Czy TY wesprzesz naszych drogich górników?!
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
w koncu trzeba wziac sprawy w swoje rece :

http://wpolityce.pl/polityka/215133-klopoty-nowej-pani-premier-gornicy-protestuja-przeciw-importowi-wegla-z-rosji-i-blokuja-przejscie-graniczne
[...]
Wiceprzewodniczący sekcji krajowej węgla kamiennego Solidarności Stanisław Kłysz, który jest na przejściu granicznym w Braniewie powiedział PAP, że
protestujący nie przepuszczą żadnego pociągu, który będzie wwoził do
Polski z obwodu kaliningradzkiego węgiel". (...) Możemy blokować
przejście nawet do końca tygodnia, chcemy zwrócić uwagę na to, że do
kraju wpuszczany jest tańszy węgiel, że nikt się nie interesuje tak
potężną branżą, jaką jest górnictwo i przez to zabezpieczeniem
energetycznym kraju**
-- podkreślił Kłysz.
[...]

Trzeba koniecznie wspierać nasz _drogi_ węgiel i naszych _drogich_ górników?

Ja _może_ bym wsparł tą akcję dydym był przekonany że górnictwo tnie koszty
(nie tylko _pÅ‚ace_) i wÄ™giel z Polski bÄ™dzie taÅ„szy.  JeÅ›li ta akcja ma sÅ‚użyć
tylko temu żeby górnictwo w Polsce zostało takie jakie jest to niech się drodzy
górnicy pocałują sami wiedzą gdzie. A mogę wspierać górnictwo w Polsce ale ni złamanego wuja nie będę wspierał
utrzymywania w ruchu każdej "najmniej rentownej" kopalni w Polsce.
Mniej górników to mniejsze problemy ZUS z niezasłużonymi i kosztownymi przywilejami
emerytalnymi górników. Górnicy je wywalczyli to górnicy je mają _z konsekwencjami_.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Oklaski i kÅ‚amstwa sÄ… rodzeÅ„stwem.  (PrzysÅ‚owie afrykaÅ„skie)

Data: 2014-09-24 03:47:38
Autor: u2
Górnicy protestuj± przeciw importowi wêgla z Rosji - Czy TY wesprzesz naszych drogich górników?!
W dniu ¶roda, 24 wrze¶nia 2014 09:11:08 UTC+2 u¿ytkownik A. Filip napisa³:

Trzeba koniecznie wspieraæ nasz _drogi_ wêgiel i naszych _drogich_ górników?

Ja _mo¿e_ bym wspar³ t± akcjê dydym by³ przekonany ¿e górnictwo tnie koszty
(nie tylko _p³ace_) i wêgiel z Polski bêdzie tañszy.

bredzisz jak bredzislaw de bul. polski wegiel jest o niebo lepszy jakosciowo, ruski slabo sie spala i pyli niemilosiernie.

bajania o tanszym ruskim weglu mozna wlozyc miedzy bajki, transportuje sie go tysiace kilometrow z Workuty, place ruskich gornikow nie sa nizsze od polskich.

jedyne wytlumaczenie tej hucpy to posrednicy w handlu weglem czyli de facto mafia weglowa. ruska mafia weglowa zamieszana m.in. w afere podsluchowa:)

Data: 2014-09-24 04:35:36
Autor: Marek
Górnicy protestuj± przeciw importowi wêgla z Rosji - Czy TY wesprzesz naszych drogich górników?!
W dniu ¶roda, 24 wrze¶nia 2014 12:47:38 UTC+2 u¿ytkownik u2 napisa³:
> [...]

jedyne wytlumaczenie tej hucpy to posrednicy w handlu weglem czyli de facto mafia weglowa. ruska mafia weglowa zamieszana m.in. w afere podsluchowa:)

W tv podawali, ze te 5mln ton na haldzie jest warte 200zl/tone.
To dlaczego ja place 960 zl, za tone kiepskiego ekogroszku ?
W tym roku kupilem antracyt ( na pewno rosyjski, bo w Polsce nie wystepuje) po 1000.

Data: 2014-09-24 16:42:40
Autor: u2
W dniu 2014-09-24 o 13:35, Marek pisze:
W tv podawali, ze te 5mln ton na haldzie jest warte 200zl/tone.

ponoc 300 zl/ tone

To dlaczego ja place 960 zl, za tone kiepskiego ekogroszku ?

i tutaj masz wytlumaczenie dlaczego ruska mafia sprowadza wegiel z Workuty:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-09-24 06:59:14
Autor: szklanynocnik
Górnicy protestuj± przeciw importowi wêgla z Rosji - Czy TY wesprzesz naszych drogich górników?!
u¿ytkownik A. Filip napisa³:

Trzeba koniecznie wspieraæ nasz _drogi_ wêgiel i naszych _drogich_ górników?

A moze twoja praca jest za droga, moze warto by podmienic cie na jakiegos tanszego chinczyka? :)

Data: 2014-09-24 16:43:51
Autor: u2
W dniu 2014-09-24 o 15:59, szklanynocnik@gmail.com pisze:
u¿ytkownik A. Filip napisa³:

Trzeba koniecznie wspieraæ nasz _drogi_ wêgiel i naszych _drogich_ górników?

A moze twoja praca jest za droga, moze warto by podmienic cie na jakiegos tanszego chinczyka? :)

wynagrodzenie ruskich gornikow nie jest nizsze od polskich gornikow.

dochodzi transport kilka tysiecy kilometrow.

Data: 2014-09-24 07:02:30
Autor: szklanynocnik
Górnicy protestuj± przeciw importowi wêgla z Rosji - Czy TY wesprzesz naszych drogich górników?!
u¿ytkownik A. Filip napisa³:

A mogê wspieraæ górnictwo w Polsce ale ni z³amanego wuja nie bêdê wspiera³

utrzymywania w ruchu ka¿dej "najmniej rentownej" kopalni w Polsce.

Ostatnio zydy z tefauenu puscili fajny program o japoncach.
Kraj praktycznie zamkniety na obcych, hermetyczny. Dostac tam robote to istny cud.

Górnicy protestują przeciw importowi węgla z Rosji - Czy TY wesprzesz naszych drogich górników?!