Górnik-Lech

Data: 2011-08-27 15:55:00
Autor: Hades
Górnik-Lech
Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" Lider dostał bęcki a na grupie cisza?
Znawcy nad wodÄ…?
Nawet kibice Górnika się nie napinają?;-)
Pozdrawiam,
Heniek

A na tej grupie udziela sie w ogole jakis kibic Gornika?
Ja jestem tylko sympatykiem wiec napinac sie nie musze.
AM

Data: 2011-08-27 16:26:03
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Górnik-Lech
Pewna osoba, czyli Hades
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

[...]

No to powiem otwartym tekstem: gdzie sÄ… napinacze z Lecha?

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-08-29 15:34:06
Autor: Andrzej Bogacki
Górnik-Lech

A na tej grupie udziela sie w ogole jakis kibic Gornika?

Nie ukrywam czyim jestem kibicem ale po pierwsze rzadko sie napinam (zarówno po przegranych jak i wygranych meczach) a po drugie, faktycznie musia³em popracowac przez weekend z dala od kompa. Poza tym nieco czescie na grupie zagajac UGI moze nie tyle wielki kibic Górnika co jednak w przesz³o¶ci bywa³ na meczach w Zabrzu, podobno.

Co do samego meczu to nie widze powodów do zachwytów. Górnik zagra³ dobrze, poprawnie powiedzia³bym a Lech raczej s³abiutko. Jakby im nie zale¿a³o akurat w pi±tek. Ale widac, ze to zupe³nie inna jako¶æ gry tyle, ze akurat w pi±tek Górnik postanowi³ powalczyæ. W tej sytuacji Lech sie podda³ ;-), prawie bez walki (a brameczka dla Lecha to raczej dzie³o drzemki bramkarza ni¿ gro¼ny strza³).

Fajny meczyk ale ilez bym da³, zeby Gornik zagra³ tak 2-3 mecze, z tak± werw±, wol± zwyciestwa. W ogóle jakby w polsce tak grali to mielibyc jedn± z lepszych lig w Europie. Tylko to niestety by³ przypadek. :-(

Górnik-Lech