GB & MasterCard

Data: 2013-12-30 23:54:39
Autor: Waldek
GB & MasterCard
Skumalem dziś żony konto w GB z promocyjnym Masterem
po czym wypuściłem przez Billa przelewy na 4 stówki
O ile pamietam do 14 albo 15.01 promocja chyba ważna
ale nie utrwalilem sobie do kiedy maja te 50% cofki wyplacic
- moze ktos pamieta ?

Pozdro

Data: 2013-12-31 03:03:55
Autor: Kris
GB & MasterCard
W dniu poniedziałek, 30 grudnia 2013 23:54:39 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
Skumalem dzi� �ony konto w GB z promocyjnym Masterem
A jak powiązałeś?
Bo żona od wczoraj próbuje: kod wpisuje itp a po wejściu w szczegóły karty ciągle "niepowiązana"

Data: 2013-12-31 03:46:38
Autor: ls
GB & MasterCard
W dniu wtorek, 31 grudnia 2013 12:03:55 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]

A jak powiązałeś?

Bo żona od wczoraj próbuje: kod wpisuje itp a po wejściu w szczegóły karty ciągle "niepowiązana"

U mnie bylo podobnie: ja 2x podawalem MPIN = PIN i nie powiazywalo.
W koncu wymyslilem inny MPIN, a wtedy poszlo.
Ciezko zgadnac, czy to byl ten powod, czy tez po prostu udalo sie za trzecim razem.

--
pozdr.
ls

Data: 2013-12-31 12:55:00
Autor: Waldek
GB & MasterCard

Użytkownik "ls" <lswp@wp.pl> napisał w wiadomości news:687c9984-b827-4434-bdce-700faaa3d7e9googlegroups.com...
> [...]

W koncu wymyslilem inny MPIN, a wtedy poszlo.
Ciezko zgadnac, czy to byl ten powod, czy tez po prostu udalo sie za trzecim razem.

U mnie poszlo od "kopa"
co prawda zaplacilem m.in  za prad
z prawie 2 miesiecznym wyprzedzeniem
ale licze na to ze sie po części zwroci ;)

- dzieki za przypomnienie terminu cofki

Pozdro

Data: 2013-12-31 08:10:43
Autor: radar
GB & MasterCard
W dniu 2013-12-30 23:54, Waldek pisze:
Skumalem dziś żony konto w GB z promocyjnym Masterem
po czym wypuściłem przez Billa przelewy na 4 stówki
O ile pamietam do 14 albo 15.01 promocja chyba waĹźna
ale nie utrwalilem sobie do kiedy maja te 50% cofki wyplacic
- moze ktos pamieta ?

Regulamin Promocji „MasterCard Mobile”
§ 3 Zasady Promocji
2. Nagroda zostanie obliczona i wypłacana przez Organizatora na Rachunek w terminie...

no dobra nie będę taki ;)

10 dni

--
radar

Data: 2013-12-31 02:35:41
Autor: ls
GB & MasterCard
W dniu wtorek, 31 grudnia 2013 08:10:43 UTC+1 użytkownik radar napisał:
> [...]

§ 3 Zasady Promocji
2. Nagroda zostanie obliczona i wypłacana przez Organizatora na Rachunek w terminie...

.... od zakonczenia promocji.
Zatem najwczesniej 24 I (jest to piatek)

--
pozdr.
ls

GB & MasterCard