GB & MasterCard

Data: 2013-12-31 03:03:55
Autor: Kris
GB & MasterCard
W dniu poniedziałek, 30 grudnia 2013 23:54:39 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
Skumalem dzi� �ony konto w GB z promocyjnym Masterem
A jak powiązałeś?
Bo żona od wczoraj próbuje: kod wpisuje itp a po wejściu w szczegóły karty ciągle "niepowiązana"

Data: 2013-12-31 03:46:38
Autor: ls
GB & MasterCard
W dniu wtorek, 31 grudnia 2013 12:03:55 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]

A jak powiązałeś?

Bo żona od wczoraj próbuje: kod wpisuje itp a po wejściu w szczegóły karty ciągle "niepowiązana"

U mnie bylo podobnie: ja 2x podawalem MPIN = PIN i nie powiazywalo.
W koncu wymyslilem inny MPIN, a wtedy poszlo.
Ciezko zgadnac, czy to byl ten powod, czy tez po prostu udalo sie za trzecim razem.

--
pozdr.
ls

Data: 2013-12-31 12:55:00
Autor: Waldek
GB & MasterCard

Użytkownik "ls" <lswp@wp.pl> napisał w wiadomości news:687c9984-b827-4434-bdce-700faaa3d7e9googlegroups.com...
> [...]

W koncu wymyslilem inny MPIN, a wtedy poszlo.
Ciezko zgadnac, czy to byl ten powod, czy tez po prostu udalo sie za trzecim razem.

U mnie poszlo od "kopa"
co prawda zaplacilem m.in  za prad
z prawie 2 miesiecznym wyprzedzeniem
ale licze na to ze sie po części zwroci ;)

- dzieki za przypomnienie terminu cofki

Pozdro

GB & MasterCard