GBajty z DVB-T - nagrywanie

Data: 2012-09-08 12:10:58
Autor: adresss
GBajty z DVB-T - nagrywanie
Czesc,

ile GB wolnej przestrzeni  (na dysku/pendrive) potrzeba aby nagrac
(zrzucic strumien) z DVB-T

1. dla SDTV
2. dla HDTV

Czy wszystkie pendrive'y nadazaja zapisywac strumien dla SD i HD ?

--
ThinkXtra

Data: 2012-09-08 12:33:33
Autor: Trybun
GBajty z DVB-T - nagrywanie
W dniu 2012-09-08 12:10, adresss@poczta.pl pisze:
[...]

Co rozumiesz po przez określenie "strumień"? 1,5 godzinny film zajmuje około 2 GB, oczywiście w SD. W HD jeszcze nie nagrywałem.

W SD nadążają.

Data: 2012-09-08 13:17:42
Autor: adresss
GBajty z DVB-T - nagrywanie
On Sat, 08 Sep 2012 12:33:33 +0200, Trybun <rg@yachoo.com> wrote:

[...]

strumien, bo w typowych tunerat naziemnych/satelitarnych - tuner
zrzuca strumien - czyli to co lecialo z muxa/transpondera. Ot co.

Poza tym pliki .ts

--
ThinkXtra

Data: 2012-09-08 15:40:01
Autor: Trybun
GBajty z DVB-T - nagrywanie
W dniu 2012-09-08 13:17, adresss@poczta.pl pisze:
[...]

No tak, pojęcie strumień  z grubsza jest mi znane, wątpliwości nabrałem gdy zapytałeś o rozmiar nagranego pliku nie podając czasu w jakim ma nastąpić to nagrywanie.

Data: 2012-09-08 17:58:59
Autor: t-1
GBajty z DVB-T - nagrywanie

Użytkownik <adresss@poczta.pl> napisał w wiadomości news:78am48h86nmm3aj67ms2oi1mtdg9cdt91b4ax.com...
[...]

zamień w nazwie pliku .ts na .avi to będzie plik avi.

t-1

Data: 2012-09-08 18:58:55
Autor: [MF] PL
GBajty z DVB-T - nagrywanie
2012-09-08 17:58, t-1 napisal (a):

zamień w nazwie pliku .ts na .avi to będzie plik avi.

naklej na forda logo subaru. to będziesz miał subaru.
proste

Data: 2012-09-08 15:05:29
Autor: Cavallino
GBajty z DVB-T - nagrywanie

Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:c86m48p31bb2eh8sm56amafj5lk9er2h0m@4ax.com...
Czesc,

ile GB wolnej przestrzeni  (na dysku/pendrive) potrzeba aby nagrac
(zrzucic strumien) z DVB-T

1. dla SDTV

Mówimy o mpeg-4 nadawnym w Polsce?
No to pewnie z 1-2 GB/h

2. dla HDTV

Ok 3-4 GB/h

Czy wszystkie pendrive'y nadazaja zapisywac strumien dla SD i HD ?

Nie.
USB 1.1 sie mi haczy w tv.

Data: 2012-09-10 18:18:26
Autor: Cavallino
GBajty z DVB-T - nagrywanie

Uzytkownik "4CX250" <taunusmtv@posta.ornet.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:504d9d27$0$1230$65785112@news.neostrada.pl...
Zmienny bitrate ale srednio wychodzi to tak: Jedynka w HD 700-900KB/s kazdy z pozostalych programów okolo 1/3 tego co jedynka.

Nieprawda, dwójka HD podobnie jak jedynka.

Data: 2012-09-10 23:31:02
Autor: 4CX250
GBajty z DVB-T - nagrywanie
Uzytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisal w wiadomosci news:504e12d2$0$1312$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nieprawda, gdyz u mnie nie ma jeszcze dwójki w HD.

Marek

Data: 2012-09-11 18:07:14
Autor: Cavallino
GBajty z DVB-T - nagrywanie

Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k2lm6g$23vv$1@news2.ipartners.pl...
[...]

I na pewno to znaczy, że chodzi jak program SD......

GBajty z DVB-T - nagrywanie