GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS

Data: 2009-03-26 14:35:36
Autor: PW
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS
http://www.ps3center.net/news/2552/gdc-09-god-of-war-will-not-be-locked-at-60-fps/

Yesterday at GDC, God of War programmers Jim Tilander and Vassily Fillipov showed off the technology behind the programming behemoth God of War III.  While speaking to the attendees, the programmers confirmed the game will not be running at 60 FPS, as previously speculated, the game will dip and dive during the more intense action sequences. However, if you're fearing another stuttering, jittery mess that was Heavenly Sword, don't worry - the game will never fall below 30 FPS.

No i kolejna seria traci na "konsolowatości". Tak, dla mnie 60FPS to coś co cechowało/uje wiele gier na konsole, i było/jest zarazem czymś niesamowitym. 30 FPS to taki półśrodek, dzięki któremu zyskujemy na jakości grafiki, ale tracimy na płynności. Czyżby PS3 miała za mało mocy na 60FPS dla GOW3?
Ja wolałbym zdecydowanie o jednego przeciwnika mniej na ekranie, a za to stałe 60FPS.

Ciekawe kiedy twórcy Tekkena stwierdzą, że lepiej dodać kilka ćwieków do spodni zawodnika kosztem FPS...

--
PW

Data: 2009-03-26 15:22:19
Autor: Catalyst

"PW" <pewu@anty.konto.pl> wrote in message news:gqg0ba$t6b$1inews.gazeta.pl...
http://www.ps3center.net/news/2552/gdc-09-god-of-war-will-not-be-locked-at-60-fps/
Ciekawe kiedy twórcy Tekkena stwierdzą, że lepiej dodać kilka ćwieków do spodni zawodnika kosztem FPS...
No właśnie - dla mnie PŁYNNOŚĆ najważniejsza a nie rozdziała albo miriady detali:(

Data: 2009-03-27 07:13:44
Autor: Jan Strybyszewski
Catalyst pisze:

"PW" <pewu@anty.konto.pl> wrote in message news:gqg0ba$t6b$1inews.gazeta.pl...
http://www.ps3center.net/news/2552/gdc-09-god-of-war-will-not-be-locked-at-60-fps/ Ciekawe kiedy twórcy Tekkena stwierdzą, że lepiej dodać kilka ćwieków do spodni zawodnika kosztem FPS...
No właśnie - dla mnie PŁYNNOŚĆ najważniejsza a nie rozdziała albo miriady detali:(

Tak wiem niektorym 100Hz telewizory tak mrygaja ze glowa boli.

Data: 2009-03-27 17:26:07
Autor: KILu
Jan Strybyszewski wrote:
Tak wiem niektorym 100Hz telewizory tak mrygaja ze glowa boli.

Szczegolnie LCD. ;P

Sony wlasnie zaczelo reklamowac model 200Hz... co oczywiscie jest
marketingowa bzdura, bo niby co ma wstawic ten TV w te 6 klatek z kazdej
ramki standardowego sygnalu PAL?

No tak, wydadza GoW-a w 25 fps i wmowia ludziom, ze dzieki
kilkusethercowemu TV gra i tak bedzie plynniutenka. :)

k,

Data: 2009-03-27 16:42:47
Autor: kamil

"KILu" <byter@wp.pl> wrote in message news:gqiumv$h4e$1inews.gazeta.pl...
Jan Strybyszewski wrote:
[...]

Widzisz, to jak z aparatami, ludzie daja sobie wmowic ze 12mpix upchane na malutkiej matrycy w kompakcie bedzie robic lepsze zdjecia, koniecznie z zoomem 20x o jakosci optycznej sloika po kiszonych ogorkach.

Ale sprzedaje sie i to sie liczy. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-30 07:13:40
Autor: Jan Strybyszewski
KILu pisze:
Jan Strybyszewski wrote:
[...]

Osiwiałes ?  Jaki PAL ? jakie ramki i co ma tresc wyswietlanego obrazu do jego odswierzania ?

No tak, wydadza GoW-a w 25 fps i wmowia ludziom, ze dzieki
kilkusethercowemu TV gra i tak bedzie plynniutenka. :)

odswierzanie nei ma nic wspolnego z liczba wygenerowanych klatek przez konsole

k,

Data: 2009-03-30 07:32:17
Autor: KILu
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS
Jan Strybyszewski wrote:
Osiwiałes ?

Czesciowo tak, juz jakis czas temu. ;/

Jaki PAL ? jakie ramki i co ma tresc wyswietlanego obrazu
do jego odswierzania ?

Niech wstawia sobie te klatki w 720p, roznica niewielka. Chodzi o to, ze
ta technologia jest reklamowana jakby faktycznie zwiekszala ona plynnosc
(bo wlasnie o tym mowa w spotach tv). Pytanie, jaki ma sens tak duze
zwiekszanie odswiezania: krotszy okres "bezwladnosci" krysztalow pomiedzy
kolejnymi klatkami? Nawet jesli, to przeciez jest pewna granica, ktorej
przekroczenie nie da zadnej poprawy (co w tym wypadku potwierdzaja opinie
w sieci).
Sony chwali sie algorytmami, ktore "uzupelniaja" brakujace klatki. Ale
cudow nie ma.

odswierzanie nei ma nic wspolnego z liczba wygenerowanych klatek przez
konsole

Ma jednak troche wspolnego. :) Chocby to, ze wygenerowane klatki musza byc
zsynchronizowane w taki sposob, by wygenerowany sygnal byl zgodny ze
standardem TV. I dlatego ilosc FPS jest czesto blokowana na poziomie 25/30
lub 50/60 fps - po prostu efekt jest lepszy, niz chocby przy wspomnianych
w innym miejscu 40 fps (gdzie z tego co wiem niektore klatki sa
wyswietlane po 2x, bo TV i tak musi otrzymac ilosc klatek zgodna ze
specyfikacja - przynajmniej z tego co wiem, bo przyznam, ze nie znam
dobrze specyfikacji sygnalow HD).

k,

Data: 2009-03-30 09:06:48
Autor: Jan Strybyszewski
KILu pisze:

[...]

Oczywiscie w wypadku LCD walka odbywa się z bezwładnościa ale już dziś LCDki nie smuża.  Ale podobnie jest z fpsami po co onie walczyć jak 90% gospodyń z Gdanska wystarczy 30fps ?

Ma jednak troche wspolnego. :) Chocby to, ze wygenerowane klatki musza byc
zsynchronizowane w taki sposob, by wygenerowany sygnal byl zgodny ze
standardem TV.

Alez w wypadku LCD sygnał jest cyfrowy wiec o jakim standardzie TV mowisz. To dziś nie ma znaczenia.

Data: 2009-03-30 20:02:29
Autor: KILu
Jan Strybyszewski wrote:
Oczywiscie w wypadku LCD walka odbywa się z bezwładnościa ale już dziś
LCDki nie smuża.  Ale podobnie jest z fpsami po co onie walczyć jak 90%
gospodyń z Gdanska wystarczy 30fps ?

Te 200Hz to robienie klientowi wody z mozgu, zas oferowanie 30 fps zamiast
60 - zerowanie na nieswiadomosci i stawianie na efekciarstwo. Ale w sumie
zupelnie mnie to nie dziwi, bo tak jak napisales, albo ludzie nie widza
roznicy, albo nie zdaja sobie sprawy z jej istnienia. W kolejne NfS na PS2
tez gralo wielu, mimo, ze miejscami animacja nie przekraczala 20 fps.

Alez w wypadku LCD sygnał jest cyfrowy wiec o jakim standardzie TV
mowisz.

Tryby HD to pewne standardy, ktore musza spelniac liczne zalozenia (w tym
takie, jak rozdzielczosc czy ilosc klatek/s). To nie tak, ze TV wyswietli
wszystko, co do niego wyslesz.

k,

Data: 2009-03-26 15:22:21
Autor: KAM_
PW pisze:

[...]

No nie wiem, dla mnie 25 klatek to już jest w miarę płynnie. Po pierwsze z cytatu wynika, że animacja będzie generalnie miała ponad 30 klatek, nigdy mniej. O co to wielkie halo? IMO liczenie klatek nie świadczy o "konsolowatości".

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-03-26 16:14:57
Autor: PW
KAM_ pisze:
PW pisze:
[...]

A co powiesz na 15 klatek, ale za to będziesz miał dodatkowo ładniejsze liście na drzewach?

Tu nie chodzi o to, że to jest wielkie "halo", tylko o to, że faktem jest, iż większość gier traci swoją "super płynność" na rzecz upiększenia. GOW3 jest tu kolejnym przykładem.

Można powiedzieć, że 30/25 FPS to taki kompromis, jednak dla mnie jest to utrata jakiejś cząstki "konsolowatości" i tyle.
Pierwszego szaraczka kupiłem po tym jak zobaczyłem w salonie Tekkena2, byłem w szoku, że taką jakość mogę mieć u siebie w domu. Płynność powalała mnie na kolana. To było coś niesamowitego. Byłem i nadal jestem zwolennikiem gier w 60 klatkach na sekundę.

--
PW

Data: 2009-03-26 16:37:32
Autor: KAM_
PW pisze:

A co powiesz na 15 klatek, ale za to będziesz miał dodatkowo ładniejsze liście na drzewach?

A co powiesz na odrobinę myślenia? 15 klatek to slideshow, 30 i więcej to już jest płynna gra. A tak w ogóle, to ile miały poprzednie GoWy? Więcej niż 30? Wątpię.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-03-26 16:59:06
Autor: PW
KAM_ pisze:
PW pisze:

[...]

A przepraszam. Faktycznie zapomniałem pomyśleć...
Teraz to zrobiłem, i olśniło mnie, że nie powinienem mieć swojego zdania, a Ty jesteś naszą wyrocznią... Ponadto Twoja wątpliwość wystarczy nam do tego aby stwierdzić fakt i w ogóle z nim nie polemizować. Przepraszam, więcej to się nie powtórzy ;)

--
PW

Data: 2009-03-26 17:51:03
Autor: KAM_
PW pisze:

A przepraszam. Faktycznie zapomniałem pomyśleć...
Teraz to zrobiłem, i olśniło mnie, że nie powinienem mieć swojego zdania, a Ty jesteś naszą wyrocznią...

Zdanie, zdaniem, czym innym jest jednak wyciąganie w dyskusji jakichś absurdalnych argumentów, typu "co powiesz na 15 klatek" itp.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-03-26 16:44:08
Autor: kamil

"PW" <pewu@anty.konto.pl> wrote in message news:gqg65j$qq9$1inews.gazeta.pl...
KAM_ pisze:

[...]

90% telewizorow ma 50Hz, do tego niezsynchronizowane z klatkami na wyjsciu konsoli. Wiec te 60fps to i tak belkot marketingowy, malo kto zauwazy roznice pomiedzy 60 a 30.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-26 17:49:20
Autor: KAM_
kamil pisze:

KAM_ pisze:

Można powiedzieć, że 30/25 FPS to taki kompromis, jednak dla mnie jest to utrata jakiejś cząstki "konsolowatości" i tyle.  (...)

To nie ja pisałem.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-03-26 19:49:47
Autor: moosen

KAM_ pisze:

[...]

Nieprawda. Obecnie 90% telewizorow obsluguje 60 Hz  a wsrod nowych praktycznie wszystkie.
Oczywiscie mowa o hd ready/full hd. W starszych tv 60 Hz to juz tylko w NTSC (ale mniejsza rozdzielczosc).
pzdr

Data: 2009-03-26 20:07:23
Autor: habit

KAM_ pisze:

[...]

Pozwole sobie dodac dwa slowa.

jest bardzo duza roznica pomiedzy 30 a 60 fps.
biorac pod uwage fakt ze - o ile - obraz jest w trybie progressive;
to masz po prostu albo 30 klatek / sek   albo 60.
Tryb interlace jest inaczej robiony,  wystepuja polpola,
kto ma kamere DV wie o co chodzi.

A zapewniam Cie ze jest inny sposob tworzenia obrazu 25fps/ interlace,
(wtedy masz 50 polobrazow).  Ehhh szkoda mi nawet pisac.
Zainteresowanych proponuje wpisac sobie odpowiednie slowa klucze...

Szkoda tylko ze mylisz pojecia, mieszajac FramesPerSecond  a odswiezaniem
obrazu w podawanego w Hz  ,   zapominajac o sygnale i sposobie jego budowania.

Natomiast - owszem  15fps widac zawsze... ze jest slabe - na czymkolwiek.

I ja osobiscie wole na te liscie nie zwracac uwagi.

/habit

Data: 2009-03-26 20:30:56
Autor: PW
habit pisze:
[...]

Dokładnie. Może to posłużyć za przykład "zauważalności" różnic.
60vs30 - dla widzących różnicę
30vs15 - dla niewidzących tej powyżej

Ciekawym przykładem może być Forza Motorsport 2, gdzie powtórki są w 30FPS, ale sama gra już w 60FPS.

I ja osobiscie wole na te liscie nie zwracac uwagi.

PS. Hmmm... uważaj, bo okaże się, że nie myślisz ;)

--
PW

Data: 2009-03-26 16:42:53
Autor: mariuszborkiet
On Mar 26, 7:30 pm, PW <p...@anty.konto.pl> wrote:

Ciekawym przykładem może być Forza Motorsport 2, gdzie powtórki są w
30FPS, ale sama gra już w 60FPS.

podobnie w GT5P - i naprawde widac roznice w plynnosci (swoja droga te
60FPS tez udalo sie uzyskac wylacznie dzieki odblokowaniu v-locka).
jesli ktos twierdzi, ze miedzy 30FPS a 60FPS roznica jest
niezauwazalna, to proponuje odpalic Ridge Racera (na XO jest RR6, na
PS3 RR7), a potem porownac go z Midnight Club LA. RR chodzi w pelnej
klatce (60FPS), a MCLA dziala w 30FPS (na XO czasami spada do 25 wdg
eurogamera) - roznica jest KOLOSALNA.
swoja droga - pierwszy GOW dzialal przez wiekszosc czasu w 60klatkach,
za to druga czesc lubila juz chrupnac i to dosc czesto. z drugiej
strony te 30FPS jest dla ludzkiego oka na tyle plynne, ze nie
przeszkadza tak dlugo, poki jest to wartosc stala - dlatego taki MCLA
(czy Ferrari Challenge, Sega Rally, Bioshock, Killzone, etc.) jest
grywalny. ale gdybym mial mozliwosc wybrania w menu gry gorszych
detali i slabszych tekstur - za co dostalbym stale 60klatek, to nie
wahalbym sie nawet przez chwile.

wyglad < plynnosc

Data: 2009-03-27 07:09:04
Autor: KILu
Użytkownik wrote:
jesli ktos twierdzi, ze miedzy 30FPS a 60FPS roznica jest
niezauwazalna, to proponuje odpalic Ridge Racera (na XO jest RR6, na
PS3 RR7),

W pierwszej czesci Gran Turismo byl bonus w postaci tras nocnych w 60 fps,
za to bez przeciwnikow. Standardowo gra dzialala w 30 klatkach, roznica
byla ogromna.

Podobnie bylo z pierwszym Ridge Racerem na PSone - do RR4 dodawany byl
bonusowy dysk z RR: Turbo Mode, czyli "jedynka" z podrasowana
rozdzielczoscia i 2x plynniejsza animacja. I znow nie sposob bylo tego nie
zauwazyc.

k,

Data: 2009-03-27 07:20:40
Autor: Jan Strybyszewski
mariuszborkiet@gmail.com pisze:
[...]

Ale GoWIII nie ma miec 30fps wiec z dupy porownanie
A RR to chyba nabiedniejsza gra graficznie a jaka popularna ...

swoja droga - pierwszy GOW dzialal przez wiekszosc czasu w 60klatkach,
za to druga czesc lubila juz chrupnac i to dosc czesto.

Nazywana jest tez najpiekniejsza gra na PS2.... mowi ci to cos o wyborze   klientów.

[...]

A w 40fps ?  Plynosc to miales w PONGu razem ze smuzeniem rakietek na Rubinie :)

Data: 2009-03-27 02:17:48
Autor: mariuszborkiet
On Mar 27, 6:20 am, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
mariuszbork...@gmail.com pisze:

> [...]

Ale GoWIII nie ma miec 30fps wiec z dupy porownanie
A RR to chyba nabiedniejsza gra graficznie a jaka popularna ...

ale ja nie pisze o GOWIII ;-) to, ze temat jest o GOWIII nie oznacza,
ze wylacznie do tematu tej gry sie odnosze w postach ;-)

> [...]
> za to druga czesc lubila juz chrupnac i to dosc czesto.

Nazywana jest tez najpiekniejsza gra na PS2.... mowi ci to cos o wyborze

bo klient chce wiecej listkow na drzewach. ja wolalbym wieksza
plynnosc.

> wyglad < plynnosc

A w 40fps ?  Plynosc to miales w PONGu razem ze smuzeniem rakietek na
Rubinie :)

40FPS jest zawsze lepsze niz 30FPS ;-) im wiecej, tym lepiej.
BTW - bardziej smuzyla pileczka na moim Eliectronie ;)

Data: 2009-03-27 11:36:32
Autor: Jan Strybyszewski
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS
mariuszborkiet@gmail.com pisze:

bo klient chce wiecej listkow na drzewach. ja wolalbym wieksza
plynnosc.

Coz "wymagajacych klientów zasadniczo nie obsługujemy" robimy listki.

[...]

Eee Electron to był 20 lat po Pongu i Odyssey

Data: 2009-03-27 05:36:47
Autor: mariuszborkiet
On Mar 27, 10:36 am, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:

Eee Electron to był 20 lat po Pongu i Odyssey

u mnie w domu zagoscily razem ;-)
pamietam, jak trzeba bylo wlaczac telewizor 15 minut wczesniej, zeby
sie rozgrzal, a najwiekszym dramatem byl powrot rodzicow z pracy, gdy
trzeba bylo wylaczac zabawke i brac sie za odrabianie lekcji...
pamietam jak rodzice kupili tego Eliektrona - tata z dwoma wujkami
musial go wnosic na gore, bo wazyl chyba ze 100 kilo ;-)

Data: 2009-03-27 07:58:19
Autor: SimonX
Dnia 27-03-2009 o 00:42:53 <mariuszborkiet@gmail.com> napisał(a):

ale gdybym mial mozliwosc wybrania w menu gry gorszych
detali i slabszych tekstur

OMG - obym nigdy nie zobaczyl takiej opcji na konsoli
w takie rzeczy niech sie PCciarze bawia

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-03-27 07:18:10
Autor: Jan Strybyszewski
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS

Dokładnie. Może to posłużyć za przykład "zauważalności" różnic.
60vs30 - dla widzących różnicę

A dlaczego 30fps skoro GoWIII ma miec 60kl a czasami zwolnic ale zaraz tam nie ma mowa po 30fps.

30vs15 - dla niewidzących tej powyżej

30vs 15 widac kto ogladal filmy w 3GP ten wie (tym prawdziwym 15fpsowym)

Data: 2009-03-27 07:16:50
Autor: Jan Strybyszewski
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS

Natomiast - owszem  15fps widac zawsze... ze jest slabe - na czymkolwiek.

I ja osobiscie wole na te liscie nie zwracac uwagi.

A konsumenci chca liscie a nie 60fps wystarczy im 40fps

/habit

Data: 2009-03-27 17:21:13
Autor: KILu
Jan Strybyszewski wrote:
A konsumenci chca liscie a nie 60fps wystarczy im 40fps

Akurat z 40fps moze byc problem, bo z kilku powodow odpalona na TV
(szczegolnie kineskopowym) gra o takim framerate moze wydawac sie mniej
plynna, niz dzialajaca w stalych 25/30 fps.

k,

Data: 2009-03-30 07:12:15
Autor: Jan Strybyszewski
KILu pisze:
Jan Strybyszewski wrote:
[...]

Panie ty nam pan tu o analogu :)

k,

Data: 2009-03-30 07:17:44
Autor: KILu
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS
Jan Strybyszewski wrote:
Panie ty nam pan tu o analogu :)

W sumie dokladnie nie wiem jak to wyglada w przypadku formator cyfrowych,
ale z tego co wiem tryby HD tez maja pewna z gory ustalona ilosc klatek, w
dodatku taka sama, jak w przypadku PAL/NTSC, czyli 25/30 i 50/60Hz (plus
24 fps - tryb "filmowy").

k,

Data: 2009-03-26 20:23:26
Autor: PW
kamil pisze:
90% telewizorow ma 50Hz, do tego niezsynchronizowane z klatkami na wyjsciu konsoli. Wiec te 60fps to i tak belkot marketingowy, malo kto zauwazy roznice pomiedzy 60 a 30.

Fakt, ze są osoby, które nie zauważają tego w większości przypadków, jednak dla mnie jest to bardzo duża różnica. Brakuje mi tej idealnej i stałej płynności, która swego czasu zdefiniowała konsole... Zdecydowanie nie jest to dla mnie bełkot marketingowy.

90% TV miało 50Hz kilka ładnych lat temu...

--
PW

Data: 2009-03-27 07:21:38
Autor: Jan Strybyszewski
PW pisze:
kamil pisze:
[...]

Gra albo jest płynna albo ładna. Cudów nie ma.  Albo moc idzie w generowanie 60 klatek albo w 40klatek ale o 50% ładniejszych

Data: 2009-03-26 22:32:10
Autor: KILu
kamil wrote:
90% telewizorow ma 50Hz, do tego niezsynchronizowane z klatkami na
wyjsciu konsoli.

Nie bardzo rozumiem, co masz na mysli. Doskonala wieszosc TV przyjmuje
sygnal zarowno 50Hz, jak i 60Hz (przy czym w przypadku sygnalu z
przeplotem, a taki leci np. po zlaczu composite jest to liczba
pollobrazow) i wyswietla go w odpowiednim trybie, dostosowujac
czestotliwosc odswiezania (nie kazdy wie, ze TV 100Hz przyjmujac sygnal
NTSC albo PAL60 tak naprawde odswieza obraz z szybkoscia 120Hz). Pojecie
"odswiezanie" pasuje bardziej do CRT, ale do LCD tez ma ono odniesienie -
tyle, ze tutaj w przypadku przeplotu dokonywany jest dodatkowo
deinterlace, negatywnie wplywajacy na ruchomy obraz, dlatego majac taki TV
powinno sie dostarczac mu sygnal progresywny (w ktorym kazda klatka
zawiera informacje o calym obrazie).

Wiec te 60fps to i tak belkot marketingowy, malo kto
zauwazy roznice pomiedzy 60 a 30.

Moim zdaniem roznica miedzy 25 (30) a 50 (60) fps jest bardzo wyrazna.

k,

Data: 2009-03-27 07:22:46
Autor: Jan Strybyszewski
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS

Moim zdaniem roznica miedzy 25 (30) a 50 (60) fps jest bardzo wyrazna.

W Wii Sports ?

Data: 2009-03-27 17:20:04
Autor: KILu
Jan Strybyszewski wrote:
Moim zdaniem roznica miedzy 25 (30) a 50 (60) fps jest bardzo wyrazna.

W Wii Sports ?

Taa, w Peggle. :P

k,

Data: 2009-03-27 07:15:26
Autor: Jan Strybyszewski
[...]

Widac konsumenci wola LADNIEJ w 30 klatkach niz brzydziej w 60kl/s
no bo skoro nie widza roznicy miedzy 30fps a 60fps to wola ladniej. Dziwi ?

Można powiedzieć, że 30/25 FPS to taki kompromis, jednak dla mnie jest to utrata jakiejś cząstki "konsolowatości" i tyle.

A coz to za gry miały 60fps realnie a nie w papierach

[...]

Wroc do Tekkena tam nigdy nie bylo 60fps

Data: 2009-03-27 17:41:50
Autor: KILu
Jan Strybyszewski wrote:
Widac konsumenci wola LADNIEJ w 30 klatkach niz brzydziej w 60kl/s
no bo skoro nie widza roznicy miedzy 30fps a 60fps to wola ladniej.
Dziwi ?

Nieswiadomi konsumenci, lecacy na efekciarstwo. Bo tacy stanowia
wiekszosc.

A coz to za gry miały 60fps realnie a nie w papierach

Oho - do czegos zmierzasz. Pytanie, do czego.

Wroc do Tekkena tam nigdy nie bylo 60fps

A ile bylo? Zapewne dobrze wiesz, ze w PAL jedna ramka = dwa polobrazy i
jesli dla kazdego z nich konsola generuje kolejna klatke (zapewne w
polowie wyswietlanej przez TV rozdzielczosci, co ulatwia zadanie), to mamy
50 fps (a w NTSC 60 fps, za to w nizszej rozdzielczosci).

k,

Data: 2009-03-30 07:14:33
Autor: Jan Strybyszewski
KILu pisze:
Jan Strybyszewski wrote:
[...]

No i .... chcesz walczyc z niewidzialna reka rynku :)

Data: 2009-03-30 07:26:10
Autor: KILu
Jan Strybyszewski wrote:
Nieswiadomi konsumenci, lecacy na efekciarstwo. Bo tacy stanowia
wiekszosc.

No i .... chcesz walczyc z niewidzialna reka rynku :)

Niekoniecznie walczyc, ale na pewno warto pokazac, ze nie wszyscy leca na
grafe majac gdzies, czy gra dziala w 30, 60 fps. :)

k,

GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS