Data: 2009-03-26 14:35:36 | |
Autor: PW | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
http://www.ps3center.net/news/2552/gdc-09-god-of-war-will-not-be-locked-at-60-fps/
Yesterday at GDC, God of War programmers Jim Tilander and Vassily Fillipov showed off the technology behind the programming behemoth God of War III. While speaking to the attendees, the programmers confirmed the game will not be running at 60 FPS, as previously speculated, the game will dip and dive during the more intense action sequences. However, if you're fearing another stuttering, jittery mess that was Heavenly Sword, don't worry - the game will never fall below 30 FPS. No i kolejna seria traci na "konsolowatości". Tak, dla mnie 60FPS to coś co cechowało/uje wiele gier na konsole, i było/jest zarazem czymś niesamowitym. 30 FPS to taki półśrodek, dzięki któremu zyskujemy na jakości grafiki, ale tracimy na płynności. Czyżby PS3 miała za mało mocy na 60FPS dla GOW3? Ja wolałbym zdecydowanie o jednego przeciwnika mniej na ekranie, a za to stałe 60FPS. Ciekawe kiedy twórcy Tekkena stwierdzą, że lepiej dodać kilka ćwieków do spodni zawodnika kosztem FPS... -- PW |
|
Data: 2009-03-26 15:22:19 | |
Autor: Catalyst | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
"PW" <pewu@anty.konto.pl> wrote in message news:gqg0ba$t6b$1inews.gazeta.pl... http://www.ps3center.net/news/2552/gdc-09-god-of-war-will-not-be-locked-at-60-fps/No właśnie - dla mnie PŁYNNOŚĆ najważniejsza a nie rozdziała albo miriady detali:( C |
|
Data: 2009-03-27 07:13:44 | |
Autor: Jan Strybyszewski | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
Catalyst pisze:
Tak wiem niektorym 100Hz telewizory tak mrygaja ze glowa boli.
|
|
Data: 2009-03-27 17:26:07 | |
Autor: KILu | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
Jan Strybyszewski wrote:
Tak wiem niektorym 100Hz telewizory tak mrygaja ze glowa boli. Szczegolnie LCD. ;P Sony wlasnie zaczelo reklamowac model 200Hz... co oczywiscie jest marketingowa bzdura, bo niby co ma wstawic ten TV w te 6 klatek z kazdej ramki standardowego sygnalu PAL? No tak, wydadza GoW-a w 25 fps i wmowia ludziom, ze dzieki kilkusethercowemu TV gra i tak bedzie plynniutenka. :) k, |
|
Data: 2009-03-27 16:42:47 | |
Autor: kamil | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
"KILu" <byter@wp.pl> wrote in message news:gqiumv$h4e$1inews.gazeta.pl... Jan Strybyszewski wrote: Widzisz, to jak z aparatami, ludzie daja sobie wmowic ze 12mpix upchane na malutkiej matrycy w kompakcie bedzie robic lepsze zdjecia, koniecznie z zoomem 20x o jakosci optycznej sloika po kiszonych ogorkach. Ale sprzedaje sie i to sie liczy. :) Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2009-03-30 07:13:40 | |
Autor: Jan Strybyszewski | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
KILu pisze:
Jan Strybyszewski wrote: Osiwiałes ? Jaki PAL ? jakie ramki i co ma tresc wyswietlanego obrazu do jego odswierzania ?
odswierzanie nei ma nic wspolnego z liczba wygenerowanych klatek przez konsole
|
|
Data: 2009-03-30 07:32:17 | |
Autor: KILu | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
Jan Strybyszewski wrote:
Osiwiałes ? Czesciowo tak, juz jakis czas temu. ;/ Jaki PAL ? jakie ramki i co ma tresc wyswietlanego obrazu Niech wstawia sobie te klatki w 720p, roznica niewielka. Chodzi o to, ze ta technologia jest reklamowana jakby faktycznie zwiekszala ona plynnosc (bo wlasnie o tym mowa w spotach tv). Pytanie, jaki ma sens tak duze zwiekszanie odswiezania: krotszy okres "bezwladnosci" krysztalow pomiedzy kolejnymi klatkami? Nawet jesli, to przeciez jest pewna granica, ktorej przekroczenie nie da zadnej poprawy (co w tym wypadku potwierdzaja opinie w sieci). Sony chwali sie algorytmami, ktore "uzupelniaja" brakujace klatki. Ale cudow nie ma. odswierzanie nei ma nic wspolnego z liczba wygenerowanych klatek przez Ma jednak troche wspolnego. :) Chocby to, ze wygenerowane klatki musza byc zsynchronizowane w taki sposob, by wygenerowany sygnal byl zgodny ze standardem TV. I dlatego ilosc FPS jest czesto blokowana na poziomie 25/30 lub 50/60 fps - po prostu efekt jest lepszy, niz chocby przy wspomnianych w innym miejscu 40 fps (gdzie z tego co wiem niektore klatki sa wyswietlane po 2x, bo TV i tak musi otrzymac ilosc klatek zgodna ze specyfikacja - przynajmniej z tego co wiem, bo przyznam, ze nie znam dobrze specyfikacji sygnalow HD). k, |
|
Data: 2009-03-30 09:06:48 | |
Autor: Jan Strybyszewski | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
KILu pisze:
Niech wstawia sobie te klatki w 720p, roznica niewielka. Chodzi o to, ze Oczywiscie w wypadku LCD walka odbywa się z bezwładnościa ale już dziś LCDki nie smuża. Ale podobnie jest z fpsami po co onie walczyć jak 90% gospodyń z Gdanska wystarczy 30fps ? Ma jednak troche wspolnego. :) Chocby to, ze wygenerowane klatki musza byc Alez w wypadku LCD sygnał jest cyfrowy wiec o jakim standardzie TV mowisz. To dziś nie ma znaczenia. |
|
Data: 2009-03-30 20:02:29 | |
Autor: KILu | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
Jan Strybyszewski wrote:
Oczywiscie w wypadku LCD walka odbywa się z bezwładnościa ale już dziś Te 200Hz to robienie klientowi wody z mozgu, zas oferowanie 30 fps zamiast 60 - zerowanie na nieswiadomosci i stawianie na efekciarstwo. Ale w sumie zupelnie mnie to nie dziwi, bo tak jak napisales, albo ludzie nie widza roznicy, albo nie zdaja sobie sprawy z jej istnienia. W kolejne NfS na PS2 tez gralo wielu, mimo, ze miejscami animacja nie przekraczala 20 fps. Alez w wypadku LCD sygnał jest cyfrowy wiec o jakim standardzie TV Tryby HD to pewne standardy, ktore musza spelniac liczne zalozenia (w tym takie, jak rozdzielczosc czy ilosc klatek/s). To nie tak, ze TV wyswietli wszystko, co do niego wyslesz. k, |
|
Data: 2009-03-26 15:22:21 | |
Autor: KAM_ | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
PW pisze:
No nie wiem, dla mnie 25 klatek to już jest w miarę płynnie. Po pierwsze z cytatu wynika, że animacja będzie generalnie miała ponad 30 klatek, nigdy mniej. O co to wielkie halo? IMO liczenie klatek nie świadczy o "konsolowatości". -- Kamil KAM_ Haczmerian http://kamson.untergrund.net |
|
Data: 2009-03-26 16:14:57 | |
Autor: PW | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
KAM_ pisze:
PW pisze: A co powiesz na 15 klatek, ale za to będziesz miał dodatkowo ładniejsze liście na drzewach? Tu nie chodzi o to, że to jest wielkie "halo", tylko o to, że faktem jest, iż większość gier traci swoją "super płynność" na rzecz upiększenia. GOW3 jest tu kolejnym przykładem. Można powiedzieć, że 30/25 FPS to taki kompromis, jednak dla mnie jest to utrata jakiejś cząstki "konsolowatości" i tyle. Pierwszego szaraczka kupiłem po tym jak zobaczyłem w salonie Tekkena2, byłem w szoku, że taką jakość mogę mieć u siebie w domu. Płynność powalała mnie na kolana. To było coś niesamowitego. Byłem i nadal jestem zwolennikiem gier w 60 klatkach na sekundę. -- PW |
|
Data: 2009-03-26 16:37:32 | |
Autor: KAM_ | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
PW pisze:
A co powiesz na odrobinę myślenia? 15 klatek to slideshow, 30 i więcej to już jest płynna gra. A tak w ogóle, to ile miały poprzednie GoWy? Więcej niż 30? Wątpię. -- Kamil KAM_ Haczmerian http://kamson.untergrund.net |
|
Data: 2009-03-26 16:59:06 | |
Autor: PW | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
KAM_ pisze:
PW pisze: A przepraszam. Faktycznie zapomniałem pomyśleć... Teraz to zrobiłem, i olśniło mnie, że nie powinienem mieć swojego zdania, a Ty jesteś naszą wyrocznią... Ponadto Twoja wątpliwość wystarczy nam do tego aby stwierdzić fakt i w ogóle z nim nie polemizować. Przepraszam, więcej to się nie powtórzy ;) -- PW |
|
Data: 2009-03-26 17:51:03 | |
Autor: KAM_ | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
PW pisze:
A przepraszam. Faktycznie zapomniałem pomyśleć... Zdanie, zdaniem, czym innym jest jednak wyciąganie w dyskusji jakichś absurdalnych argumentów, typu "co powiesz na 15 klatek" itp. -- Kamil KAM_ Haczmerian http://kamson.untergrund.net |
|
Data: 2009-03-26 16:44:08 | |
Autor: kamil | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
"PW" <pewu@anty.konto.pl> wrote in message news:gqg65j$qq9$1inews.gazeta.pl... KAM_ pisze: 90% telewizorow ma 50Hz, do tego niezsynchronizowane z klatkami na wyjsciu konsoli. Wiec te 60fps to i tak belkot marketingowy, malo kto zauwazy roznice pomiedzy 60 a 30. Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2009-03-26 17:49:20 | |
Autor: KAM_ | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
kamil pisze:
KAM_ pisze: To nie ja pisałem. -- Kamil KAM_ Haczmerian http://kamson.untergrund.net |
|
Data: 2009-03-26 19:49:47 | |
Autor: moosen | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
"kamil" <kamil@spamwon.com> wrote in message news:gqgbcq$l63$1inews.gazeta.pl... Nieprawda. Obecnie 90% telewizorow obsluguje 60 Hz a wsrod nowych praktycznie wszystkie. Oczywiscie mowa o hd ready/full hd. W starszych tv 60 Hz to juz tylko w NTSC (ale mniejsza rozdzielczosc). pzdr p |
|
Data: 2009-03-26 20:07:23 | |
Autor: habit | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości news:gqgbcq$l63$1inews.gazeta.pl...
Pozwole sobie dodac dwa slowa. jest bardzo duza roznica pomiedzy 30 a 60 fps. biorac pod uwage fakt ze - o ile - obraz jest w trybie progressive; to masz po prostu albo 30 klatek / sek albo 60. Tryb interlace jest inaczej robiony, wystepuja polpola, kto ma kamere DV wie o co chodzi. A zapewniam Cie ze jest inny sposob tworzenia obrazu 25fps/ interlace, (wtedy masz 50 polobrazow). Ehhh szkoda mi nawet pisac. Zainteresowanych proponuje wpisac sobie odpowiednie slowa klucze... Szkoda tylko ze mylisz pojecia, mieszajac FramesPerSecond a odswiezaniem obrazu w podawanego w Hz , zapominajac o sygnale i sposobie jego budowania. Natomiast - owszem 15fps widac zawsze... ze jest slabe - na czymkolwiek. I ja osobiscie wole na te liscie nie zwracac uwagi. /habit |
|
Data: 2009-03-26 20:30:56 | |
Autor: PW | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
habit pisze:
Pozwole sobie dodac dwa slowa. Dokładnie. Może to posłużyć za przykład "zauważalności" różnic. 60vs30 - dla widzących różnicę 30vs15 - dla niewidzących tej powyżej Ciekawym przykładem może być Forza Motorsport 2, gdzie powtórki są w 30FPS, ale sama gra już w 60FPS. I ja osobiscie wole na te liscie nie zwracac uwagi. PS. Hmmm... uważaj, bo okaże się, że nie myślisz ;) -- PW |
|
Data: 2009-03-26 16:42:53 | |
Autor: mariuszborkiet | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
On Mar 26, 7:30 pm, PW <p...@anty.konto.pl> wrote:
Ciekawym przykładem może być Forza Motorsport 2, gdzie powtórki są w podobnie w GT5P - i naprawde widac roznice w plynnosci (swoja droga te 60FPS tez udalo sie uzyskac wylacznie dzieki odblokowaniu v-locka). jesli ktos twierdzi, ze miedzy 30FPS a 60FPS roznica jest niezauwazalna, to proponuje odpalic Ridge Racera (na XO jest RR6, na PS3 RR7), a potem porownac go z Midnight Club LA. RR chodzi w pelnej klatce (60FPS), a MCLA dziala w 30FPS (na XO czasami spada do 25 wdg eurogamera) - roznica jest KOLOSALNA. swoja droga - pierwszy GOW dzialal przez wiekszosc czasu w 60klatkach, za to druga czesc lubila juz chrupnac i to dosc czesto. z drugiej strony te 30FPS jest dla ludzkiego oka na tyle plynne, ze nie przeszkadza tak dlugo, poki jest to wartosc stala - dlatego taki MCLA (czy Ferrari Challenge, Sega Rally, Bioshock, Killzone, etc.) jest grywalny. ale gdybym mial mozliwosc wybrania w menu gry gorszych detali i slabszych tekstur - za co dostalbym stale 60klatek, to nie wahalbym sie nawet przez chwile. wyglad < plynnosc |
|
Data: 2009-03-27 07:09:04 | |
Autor: KILu | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
Użytkownik wrote:
jesli ktos twierdzi, ze miedzy 30FPS a 60FPS roznica jest W pierwszej czesci Gran Turismo byl bonus w postaci tras nocnych w 60 fps, za to bez przeciwnikow. Standardowo gra dzialala w 30 klatkach, roznica byla ogromna. Podobnie bylo z pierwszym Ridge Racerem na PSone - do RR4 dodawany byl bonusowy dysk z RR: Turbo Mode, czyli "jedynka" z podrasowana rozdzielczoscia i 2x plynniejsza animacja. I znow nie sposob bylo tego nie zauwazyc. k, |
|
Data: 2009-03-27 07:20:40 | |
Autor: Jan Strybyszewski | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
mariuszborkiet@gmail.com pisze:
On Mar 26, 7:30 pm, PW <p...@anty.konto.pl> wrote: Ale GoWIII nie ma miec 30fps wiec z dupy porownanie A RR to chyba nabiedniejsza gra graficznie a jaka popularna ... swoja droga - pierwszy GOW dzialal przez wiekszosc czasu w 60klatkach, Nazywana jest tez najpiekniejsza gra na PS2.... mowi ci to cos o wyborze klientów. strony te 30FPS jest dla ludzkiego oka na tyle plynne, ze nie A w 40fps ? Plynosc to miales w PONGu razem ze smuzeniem rakietek na Rubinie :) |
|
Data: 2009-03-27 02:17:48 | |
Autor: mariuszborkiet | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
On Mar 27, 6:20 am, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
mariuszbork...@gmail.com pisze: ale ja nie pisze o GOWIII ;-) to, ze temat jest o GOWIII nie oznacza, ze wylacznie do tematu tej gry sie odnosze w postach ;-) > swoja droga - pierwszy GOW dzialal przez wiekszosc czasu w 60klatkach, bo klient chce wiecej listkow na drzewach. ja wolalbym wieksza plynnosc. > wyglad < plynnosc 40FPS jest zawsze lepsze niz 30FPS ;-) im wiecej, tym lepiej. BTW - bardziej smuzyla pileczka na moim Eliectronie ;) |
|
Data: 2009-03-27 11:36:32 | |
Autor: Jan Strybyszewski | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
mariuszborkiet@gmail.com pisze:
Coz "wymagajacych klientów zasadniczo nie obsługujemy" robimy listki.
Eee Electron to był 20 lat po Pongu i Odyssey |
|
Data: 2009-03-27 05:36:47 | |
Autor: mariuszborkiet | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
On Mar 27, 10:36 am, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
Eee Electron to był 20 lat po Pongu i Odyssey u mnie w domu zagoscily razem ;-) pamietam, jak trzeba bylo wlaczac telewizor 15 minut wczesniej, zeby sie rozgrzal, a najwiekszym dramatem byl powrot rodzicow z pracy, gdy trzeba bylo wylaczac zabawke i brac sie za odrabianie lekcji... pamietam jak rodzice kupili tego Eliektrona - tata z dwoma wujkami musial go wnosic na gore, bo wazyl chyba ze 100 kilo ;-) |
|
Data: 2009-03-27 07:58:19 | |
Autor: SimonX | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
Dnia 27-03-2009 o 00:42:53 <mariuszborkiet@gmail.com> napisał(a):
ale gdybym mial mozliwosc wybrania w menu gry gorszych OMG - obym nigdy nie zobaczyl takiej opcji na konsoli w takie rzeczy niech sie PCciarze bawia -- pozdr. Szymon PSN ID: sbronko |
|
Data: 2009-03-27 07:18:10 | |
Autor: Jan Strybyszewski | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
Dokładnie. Może to posłużyć za przykład "zauważalności" różnic. A dlaczego 30fps skoro GoWIII ma miec 60kl a czasami zwolnic ale zaraz tam nie ma mowa po 30fps. 30vs15 - dla niewidzących tej powyżej 30vs 15 widac kto ogladal filmy w 3GP ten wie (tym prawdziwym 15fpsowym) |
|
Data: 2009-03-27 07:16:50 | |
Autor: Jan Strybyszewski | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
Natomiast - owszem 15fps widac zawsze... ze jest slabe - na czymkolwiek. A konsumenci chca liscie a nie 60fps wystarczy im 40fps
|
|
Data: 2009-03-27 17:21:13 | |
Autor: KILu | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
Jan Strybyszewski wrote:
A konsumenci chca liscie a nie 60fps wystarczy im 40fps Akurat z 40fps moze byc problem, bo z kilku powodow odpalona na TV (szczegolnie kineskopowym) gra o takim framerate moze wydawac sie mniej plynna, niz dzialajaca w stalych 25/30 fps. k, |
|
Data: 2009-03-30 07:12:15 | |
Autor: Jan Strybyszewski | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
KILu pisze:
Jan Strybyszewski wrote: Panie ty nam pan tu o analogu :)
|
|
Data: 2009-03-30 07:17:44 | |
Autor: KILu | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
Jan Strybyszewski wrote:
Panie ty nam pan tu o analogu :) W sumie dokladnie nie wiem jak to wyglada w przypadku formator cyfrowych, ale z tego co wiem tryby HD tez maja pewna z gory ustalona ilosc klatek, w dodatku taka sama, jak w przypadku PAL/NTSC, czyli 25/30 i 50/60Hz (plus 24 fps - tryb "filmowy"). k, |
|
Data: 2009-03-26 20:23:26 | |
Autor: PW | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
kamil pisze:
90% telewizorow ma 50Hz, do tego niezsynchronizowane z klatkami na wyjsciu konsoli. Wiec te 60fps to i tak belkot marketingowy, malo kto zauwazy roznice pomiedzy 60 a 30. Fakt, ze są osoby, które nie zauważają tego w większości przypadków, jednak dla mnie jest to bardzo duża różnica. Brakuje mi tej idealnej i stałej płynności, która swego czasu zdefiniowała konsole... Zdecydowanie nie jest to dla mnie bełkot marketingowy. 90% TV miało 50Hz kilka ładnych lat temu... -- PW |
|
Data: 2009-03-27 07:21:38 | |
Autor: Jan Strybyszewski | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
PW pisze:
kamil pisze: Gra albo jest płynna albo ładna. Cudów nie ma. Albo moc idzie w generowanie 60 klatek albo w 40klatek ale o 50% ładniejszych |
|
Data: 2009-03-26 22:32:10 | |
Autor: KILu | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
kamil wrote:
90% telewizorow ma 50Hz, do tego niezsynchronizowane z klatkami na Nie bardzo rozumiem, co masz na mysli. Doskonala wieszosc TV przyjmuje sygnal zarowno 50Hz, jak i 60Hz (przy czym w przypadku sygnalu z przeplotem, a taki leci np. po zlaczu composite jest to liczba pollobrazow) i wyswietla go w odpowiednim trybie, dostosowujac czestotliwosc odswiezania (nie kazdy wie, ze TV 100Hz przyjmujac sygnal NTSC albo PAL60 tak naprawde odswieza obraz z szybkoscia 120Hz). Pojecie "odswiezanie" pasuje bardziej do CRT, ale do LCD tez ma ono odniesienie - tyle, ze tutaj w przypadku przeplotu dokonywany jest dodatkowo deinterlace, negatywnie wplywajacy na ruchomy obraz, dlatego majac taki TV powinno sie dostarczac mu sygnal progresywny (w ktorym kazda klatka zawiera informacje o calym obrazie). Wiec te 60fps to i tak belkot marketingowy, malo kto Moim zdaniem roznica miedzy 25 (30) a 50 (60) fps jest bardzo wyrazna. k, |
|
Data: 2009-03-27 07:22:46 | |
Autor: Jan Strybyszewski | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
Moim zdaniem roznica miedzy 25 (30) a 50 (60) fps jest bardzo wyrazna. W Wii Sports ? |
|
Data: 2009-03-27 17:20:04 | |
Autor: KILu | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
Jan Strybyszewski wrote:
Moim zdaniem roznica miedzy 25 (30) a 50 (60) fps jest bardzo wyrazna. Taa, w Peggle. :P k, |
|
Data: 2009-03-27 07:15:26 | |
Autor: Jan Strybyszewski | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
No nie wiem, dla mnie 25 klatek to już jest w miarę płynnie. Po pierwsze z cytatu wynika, że animacja będzie generalnie miała ponad 30 klatek, nigdy mniej. O co to wielkie halo? IMO liczenie klatek nie świadczy o "konsolowatości". Widac konsumenci wola LADNIEJ w 30 klatkach niz brzydziej w 60kl/s no bo skoro nie widza roznicy miedzy 30fps a 60fps to wola ladniej. Dziwi ?
A coz to za gry miały 60fps realnie a nie w papierach Pierwszego szaraczka kupiłem po tym jak zobaczyłem w salonie Tekkena2, byłem w szoku, że taką jakość mogę mieć u siebie w domu. Płynność powalała mnie na kolana. To było coś niesamowitego. Byłem i nadal jestem zwolennikiem gier w 60 klatkach na sekundę. Wroc do Tekkena tam nigdy nie bylo 60fps |
|
Data: 2009-03-27 17:41:50 | |
Autor: KILu | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
Jan Strybyszewski wrote:
Widac konsumenci wola LADNIEJ w 30 klatkach niz brzydziej w 60kl/s Nieswiadomi konsumenci, lecacy na efekciarstwo. Bo tacy stanowia wiekszosc. A coz to za gry miały 60fps realnie a nie w papierach Oho - do czegos zmierzasz. Pytanie, do czego. Wroc do Tekkena tam nigdy nie bylo 60fps A ile bylo? Zapewne dobrze wiesz, ze w PAL jedna ramka = dwa polobrazy i jesli dla kazdego z nich konsola generuje kolejna klatke (zapewne w polowie wyswietlanej przez TV rozdzielczosci, co ulatwia zadanie), to mamy 50 fps (a w NTSC 60 fps, za to w nizszej rozdzielczosci). k, |
|
Data: 2009-03-30 07:14:33 | |
Autor: Jan Strybyszewski | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
KILu pisze:
Jan Strybyszewski wrote: No i .... chcesz walczyc z niewidzialna reka rynku :) |
|
Data: 2009-03-30 07:26:10 | |
Autor: KILu | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
Jan Strybyszewski wrote:
Nieswiadomi konsumenci, lecacy na efekciarstwo. Bo tacy stanowia Niekoniecznie walczyc, ale na pewno warto pokazac, ze nie wszyscy leca na grafe majac gdzies, czy gra dziala w 30, 60 fps. :) k, |
|