Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.gry.konsole   »   GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS

GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS

Data: 2009-03-26 15:22:19
Autor: Catalyst
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS

"PW" <pewu@anty.konto.pl> wrote in message news:gqg0ba$t6b$1inews.gazeta.pl...
http://www.ps3center.net/news/2552/gdc-09-god-of-war-will-not-be-locked-at-60-fps/
Ciekawe kiedy twórcy Tekkena stwierdzą, że lepiej dodać kilka ćwieków do spodni zawodnika kosztem FPS...
No właśnie - dla mnie PŁYNNOŚĆ najważniejsza a nie rozdziała albo miriady detali:(

C

Data: 2009-03-27 07:13:44
Autor: Jan Strybyszewski
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS
Catalyst pisze:

"PW" <pewu@anty.konto.pl> wrote in message news:gqg0ba$t6b$1inews.gazeta.pl...
http://www.ps3center.net/news/2552/gdc-09-god-of-war-will-not-be-locked-at-60-fps/ Ciekawe kiedy twórcy Tekkena stwierdzą, że lepiej dodać kilka ćwieków do spodni zawodnika kosztem FPS...
No właśnie - dla mnie PŁYNNOŚĆ najważniejsza a nie rozdziała albo miriady detali:(

Tak wiem niektorym 100Hz telewizory tak mrygaja ze glowa boli.


C

Data: 2009-03-27 17:26:07
Autor: KILu
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS
Jan Strybyszewski wrote:
Tak wiem niektorym 100Hz telewizory tak mrygaja ze glowa boli.

Szczegolnie LCD. ;P

Sony wlasnie zaczelo reklamowac model 200Hz... co oczywiscie jest
marketingowa bzdura, bo niby co ma wstawic ten TV w te 6 klatek z kazdej
ramki standardowego sygnalu PAL?

No tak, wydadza GoW-a w 25 fps i wmowia ludziom, ze dzieki
kilkusethercowemu TV gra i tak bedzie plynniutenka. :)

k,

Data: 2009-03-27 16:42:47
Autor: kamil
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS

"KILu" <byter@wp.pl> wrote in message news:gqiumv$h4e$1inews.gazeta.pl...
Jan Strybyszewski wrote:
Tak wiem niektorym 100Hz telewizory tak mrygaja ze glowa boli.

Szczegolnie LCD. ;P

Sony wlasnie zaczelo reklamowac model 200Hz... co oczywiscie jest
marketingowa bzdura, bo niby co ma wstawic ten TV w te 6 klatek z kazdej
ramki standardowego sygnalu PAL?

No tak, wydadza GoW-a w 25 fps i wmowia ludziom, ze dzieki
kilkusethercowemu TV gra i tak bedzie plynniutenka. :)


Widzisz, to jak z aparatami, ludzie daja sobie wmowic ze 12mpix upchane na malutkiej matrycy w kompakcie bedzie robic lepsze zdjecia, koniecznie z zoomem 20x o jakosci optycznej sloika po kiszonych ogorkach.

Ale sprzedaje sie i to sie liczy. :)




Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-30 07:13:40
Autor: Jan Strybyszewski
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS
KILu pisze:
Jan Strybyszewski wrote:
Tak wiem niektorym 100Hz telewizory tak mrygaja ze glowa boli.

Szczegolnie LCD. ;P

Sony wlasnie zaczelo reklamowac model 200Hz... co oczywiscie jest
marketingowa bzdura, bo niby co ma wstawic ten TV w te 6 klatek z kazdej
ramki standardowego sygnalu PAL?

Osiwiałes ?  Jaki PAL ? jakie ramki i co ma tresc wyswietlanego obrazu do jego odswierzania ?


No tak, wydadza GoW-a w 25 fps i wmowia ludziom, ze dzieki
kilkusethercowemu TV gra i tak bedzie plynniutenka. :)

odswierzanie nei ma nic wspolnego z liczba wygenerowanych klatek przez konsole

k,


Data: 2009-03-30 07:32:17
Autor: KILu
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS
Jan Strybyszewski wrote:
Osiwiałes ?

Czesciowo tak, juz jakis czas temu. ;/


Jaki PAL ? jakie ramki i co ma tresc wyswietlanego obrazu
do jego odswierzania ?

Niech wstawia sobie te klatki w 720p, roznica niewielka. Chodzi o to, ze
ta technologia jest reklamowana jakby faktycznie zwiekszala ona plynnosc
(bo wlasnie o tym mowa w spotach tv). Pytanie, jaki ma sens tak duze
zwiekszanie odswiezania: krotszy okres "bezwladnosci" krysztalow pomiedzy
kolejnymi klatkami? Nawet jesli, to przeciez jest pewna granica, ktorej
przekroczenie nie da zadnej poprawy (co w tym wypadku potwierdzaja opinie
w sieci).
Sony chwali sie algorytmami, ktore "uzupelniaja" brakujace klatki. Ale
cudow nie ma.


odswierzanie nei ma nic wspolnego z liczba wygenerowanych klatek przez
konsole

Ma jednak troche wspolnego. :) Chocby to, ze wygenerowane klatki musza byc
zsynchronizowane w taki sposob, by wygenerowany sygnal byl zgodny ze
standardem TV. I dlatego ilosc FPS jest czesto blokowana na poziomie 25/30
lub 50/60 fps - po prostu efekt jest lepszy, niz chocby przy wspomnianych
w innym miejscu 40 fps (gdzie z tego co wiem niektore klatki sa
wyswietlane po 2x, bo TV i tak musi otrzymac ilosc klatek zgodna ze
specyfikacja - przynajmniej z tego co wiem, bo przyznam, ze nie znam
dobrze specyfikacji sygnalow HD).

k,

Data: 2009-03-30 09:06:48
Autor: Jan Strybyszewski
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS
KILu pisze:

Niech wstawia sobie te klatki w 720p, roznica niewielka. Chodzi o to, ze
ta technologia jest reklamowana jakby faktycznie zwiekszala ona plynnosc
(bo wlasnie o tym mowa w spotach tv). Pytanie, jaki ma sens tak duze
zwiekszanie odswiezania: krotszy okres "bezwladnosci" krysztalow pomiedzy
kolejnymi klatkami? Nawet jesli, to przeciez jest pewna granica, ktorej
przekroczenie nie da zadnej poprawy (co w tym wypadku potwierdzaja opinie
w sieci).

Oczywiscie w wypadku LCD walka odbywa się z bezwładnościa ale już dziś LCDki nie smuża.  Ale podobnie jest z fpsami po co onie walczyć jak 90% gospodyń z Gdanska wystarczy 30fps ?


Ma jednak troche wspolnego. :) Chocby to, ze wygenerowane klatki musza byc
zsynchronizowane w taki sposob, by wygenerowany sygnal byl zgodny ze
standardem TV.

Alez w wypadku LCD sygnał jest cyfrowy wiec o jakim standardzie TV mowisz. To dziś nie ma znaczenia.

Data: 2009-03-30 20:02:29
Autor: KILu
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS
Jan Strybyszewski wrote:
Oczywiscie w wypadku LCD walka odbywa się z bezwładnościa ale już dziś
LCDki nie smuża.  Ale podobnie jest z fpsami po co onie walczyć jak 90%
gospodyń z Gdanska wystarczy 30fps ?

Te 200Hz to robienie klientowi wody z mozgu, zas oferowanie 30 fps zamiast
60 - zerowanie na nieswiadomosci i stawianie na efekciarstwo. Ale w sumie
zupelnie mnie to nie dziwi, bo tak jak napisales, albo ludzie nie widza
roznicy, albo nie zdaja sobie sprawy z jej istnienia. W kolejne NfS na PS2
tez gralo wielu, mimo, ze miejscami animacja nie przekraczala 20 fps.


Alez w wypadku LCD sygnał jest cyfrowy wiec o jakim standardzie TV
mowisz.

Tryby HD to pewne standardy, ktore musza spelniac liczne zalozenia (w tym
takie, jak rozdzielczosc czy ilosc klatek/s). To nie tak, ze TV wyswietli
wszystko, co do niego wyslesz.

k,

GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona