Data: 2009-03-26 15:22:19 | |
Autor: Catalyst | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
"PW" <pewu@anty.konto.pl> wrote in message news:gqg0ba$t6b$1inews.gazeta.pl... http://www.ps3center.net/news/2552/gdc-09-god-of-war-will-not-be-locked-at-60-fps/No właśnie - dla mnie PŁYNNOŚĆ najważniejsza a nie rozdziała albo miriady detali:( C |
|
Data: 2009-03-27 07:13:44 | |
Autor: Jan Strybyszewski | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
Catalyst pisze:
Tak wiem niektorym 100Hz telewizory tak mrygaja ze glowa boli.
|
|
Data: 2009-03-27 17:26:07 | |
Autor: KILu | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
Jan Strybyszewski wrote:
Tak wiem niektorym 100Hz telewizory tak mrygaja ze glowa boli. Szczegolnie LCD. ;P Sony wlasnie zaczelo reklamowac model 200Hz... co oczywiscie jest marketingowa bzdura, bo niby co ma wstawic ten TV w te 6 klatek z kazdej ramki standardowego sygnalu PAL? No tak, wydadza GoW-a w 25 fps i wmowia ludziom, ze dzieki kilkusethercowemu TV gra i tak bedzie plynniutenka. :) k, |
|
Data: 2009-03-27 16:42:47 | |
Autor: kamil | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
"KILu" <byter@wp.pl> wrote in message news:gqiumv$h4e$1inews.gazeta.pl... Jan Strybyszewski wrote: Widzisz, to jak z aparatami, ludzie daja sobie wmowic ze 12mpix upchane na malutkiej matrycy w kompakcie bedzie robic lepsze zdjecia, koniecznie z zoomem 20x o jakosci optycznej sloika po kiszonych ogorkach. Ale sprzedaje sie i to sie liczy. :) Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2009-03-30 07:13:40 | |
Autor: Jan Strybyszewski | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
KILu pisze:
Jan Strybyszewski wrote: Osiwiałes ? Jaki PAL ? jakie ramki i co ma tresc wyswietlanego obrazu do jego odswierzania ?
odswierzanie nei ma nic wspolnego z liczba wygenerowanych klatek przez konsole
|
|
Data: 2009-03-30 07:32:17 | |
Autor: KILu | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
Jan Strybyszewski wrote:
Osiwiałes ? Czesciowo tak, juz jakis czas temu. ;/ Jaki PAL ? jakie ramki i co ma tresc wyswietlanego obrazu Niech wstawia sobie te klatki w 720p, roznica niewielka. Chodzi o to, ze ta technologia jest reklamowana jakby faktycznie zwiekszala ona plynnosc (bo wlasnie o tym mowa w spotach tv). Pytanie, jaki ma sens tak duze zwiekszanie odswiezania: krotszy okres "bezwladnosci" krysztalow pomiedzy kolejnymi klatkami? Nawet jesli, to przeciez jest pewna granica, ktorej przekroczenie nie da zadnej poprawy (co w tym wypadku potwierdzaja opinie w sieci). Sony chwali sie algorytmami, ktore "uzupelniaja" brakujace klatki. Ale cudow nie ma. odswierzanie nei ma nic wspolnego z liczba wygenerowanych klatek przez Ma jednak troche wspolnego. :) Chocby to, ze wygenerowane klatki musza byc zsynchronizowane w taki sposob, by wygenerowany sygnal byl zgodny ze standardem TV. I dlatego ilosc FPS jest czesto blokowana na poziomie 25/30 lub 50/60 fps - po prostu efekt jest lepszy, niz chocby przy wspomnianych w innym miejscu 40 fps (gdzie z tego co wiem niektore klatki sa wyswietlane po 2x, bo TV i tak musi otrzymac ilosc klatek zgodna ze specyfikacja - przynajmniej z tego co wiem, bo przyznam, ze nie znam dobrze specyfikacji sygnalow HD). k, |
|
Data: 2009-03-30 09:06:48 | |
Autor: Jan Strybyszewski | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
KILu pisze:
Niech wstawia sobie te klatki w 720p, roznica niewielka. Chodzi o to, ze Oczywiscie w wypadku LCD walka odbywa się z bezwładnościa ale już dziś LCDki nie smuża. Ale podobnie jest z fpsami po co onie walczyć jak 90% gospodyń z Gdanska wystarczy 30fps ? Ma jednak troche wspolnego. :) Chocby to, ze wygenerowane klatki musza byc Alez w wypadku LCD sygnał jest cyfrowy wiec o jakim standardzie TV mowisz. To dziś nie ma znaczenia. |
|
Data: 2009-03-30 20:02:29 | |
Autor: KILu | |
GDC 09: God of War will not be locked at 60 FPS | |
Jan Strybyszewski wrote:
Oczywiscie w wypadku LCD walka odbywa się z bezwładnościa ale już dziś Te 200Hz to robienie klientowi wody z mozgu, zas oferowanie 30 fps zamiast 60 - zerowanie na nieswiadomosci i stawianie na efekciarstwo. Ale w sumie zupelnie mnie to nie dziwi, bo tak jak napisales, albo ludzie nie widza roznicy, albo nie zdaja sobie sprawy z jej istnienia. W kolejne NfS na PS2 tez gralo wielu, mimo, ze miejscami animacja nie przekraczala 20 fps. Alez w wypadku LCD sygnał jest cyfrowy wiec o jakim standardzie TV Tryby HD to pewne standardy, ktore musza spelniac liczne zalozenia (w tym takie, jak rozdzielczosc czy ilosc klatek/s). To nie tak, ze TV wyswietli wszystko, co do niego wyslesz. k, |
|