GDZIE?...

Data: 2010-02-02 11:31:15
Autor: Prawusek
GDZIE?...
Gdzie jeste¶ kobieto, matko mojego, jak się okazało realnego, a nie
wirtualnego dziecka, doktorko, specjalistko od partenogenezy, na któr±
zst±piwszy jak Duch ¦więty dokonałem cudownego poczęcia?

Data: 2010-02-02 11:49:50
Autor: Neko
GDZIE?...
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w

Gdzie jeste¶ kobieto,

W Izraelu. Twoj Synalek juz jest prawowitym Zydem.
Dokonano obrzezania i pozostalych ceremoni.

Data: 2010-02-02 12:03:55
Autor: :he®sk:
GDZIE?...
On Tue, 2 Feb 2010 11:31:15 +0100, "Prawusek" <prawusek@interia.pl>
wrote:

Gdzie jeste¶ kobieto, matko mojego, jak się okazało realnego, a nie
wirtualnego dziecka, doktorko, specjalistko od partenogenezy, na któr±
zst±piwszy jak Duch ¦więty dokonałem cudownego poczęcia?

 jerzy, a tobie co? co ty cpasz do cholery?
 w sobote bede w k-j wiec moze zaprosisz do piastowa ?

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-02 12:39:10
Autor: Prawusek
GDZIE?...
wrote:

[...]

A co tam jest?

Mieszkam koło Nieporętu więc pół Polski od Piastowa...

Data: 2010-02-02 13:01:36
Autor: Neko
GDZIE?...
Użytkownik "":he®sk:"" <coza€bigbrednie@interia.pl> napisał w

 jerzy, a tobie co? co ty cpasz do cholery?

Przypala jointy.

Data: 2010-02-02 05:47:21
Autor: Marek
GDZIE?...
On 2 Lut, 13:01, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Użytkownik "":he(R)sk:"" <coza EURO bigbred...@interia.pl> napisał w

 jerzy, a tobie co? co ty cpasz do cholery?

Przypala jointy.

Czyscil felgi i sie nawdychal.

Data: 2010-02-02 14:09:15
Autor: Prawusek
GDZIE?...

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message
Użytkownik "":heRsk:"" <coza?bigbrednie@interia.pl> napisał w

 jerzy, a tobie co? co ty cpasz do cholery?

Przypala jointy.

Wcale nie palę.

GDZIE?...