GDZIE CI M?CZY?NI Z TAMTYCH LAT..

Data: 2011-02-19 16:47:15
Autor: cytryna
GDZIE CI M?CZY?NI Z TAMTYCH LAT..
Gdzie ci mężczyźni z tamtych lat...? (53 posty)

~mmegi, 2009-08-05 13:45 Gdyby mój facet pachniał koniem, cygarem i whiski naraz,to przestałby być moim facetem.Szczególnie "uwielbiam zapach konia".Prawdziwy facet powinien być umyty, ubrany ,ogolony i ostrzyżony.Zapach wyłącznie czystości.Wody kolońskie owszem tak,byle niezyt dużo i oby to nie lawenda,bo nie znoszę.Jak widzę te fleje w brudnych portkach i rozłażonych butach,wymermolonej koszuli z trzydniowym zarostem,to mdli mnie.Najgorzej ,że oni myślą,że są macho.

~Gonzo, 2009-08-05 14:02 Gdyby mój facet... Macho nie macho ale takiemu stoi jak wilkowi na mrozie...

~kolo, 2009-08-05 14:13 Gdyby mój facet... ja też taki jestem jak piszesz, ale mam w spodniach taki sprzęt że by cie rozerwał chyba.

~XD, 2009-08-05 16:59 Gdyby mój facet...A mnie takie "lalunie" (choć moze jestes tez kaszalotem z wysokimi wymaganiami) mierżą. Co to nie mozna sie nawet do niej usmiechnąc bo cię zjedzie lodowatym spojrzeniem i fuknie.

~azi, 2009-08-05 14:01 hahah i czasem czuć od nich znoszone skarpetki...hahaha

~x, 2009-08-05 16:47 hahah ...A od was rybą, albo żółtym serem roztopionym w pośledziowym occie.

~zdziwiona, 2009-08-05 14:39 Prawdziwi mężczyźni a to są jeszcze gdzieś mężczyźni? pytam, bo chciałabym mieć nadzieję, że nie wyginą, tak jak to się stało z mamutami. Nie jestem biologiem, ale wydaje mi się, że jeśli chociażby trzech gdzieś by się znalazło, to chyba wystarczy?

~Mars, 2009-08-05 14:51 Prawdziwi mężczyźni...Oczywiscie, ze sa tyle, ze skutkiem tegoz systemu, koedukacji etc. sa wlasnie zniewiescienia i takich typowych mezczyzn ktorzy mimo wszystko zdolali przetrwac jest mniej niz tych drugich. Mezczyzni przyjmuja cechy kobiece i na odwrot kobiety cechy meskie. Do tego prawie 5 dekad unisex-u i mamy ogolny zanik cech u plci.

~maczo, 2009-08-05 16:27 Prawdziwi mężczyźni...A gdzie są prawdziwe kobiety, które znaja swoje miejsce w domu a nie są jakimiś zblazowanyi blacharami, uganiającymi się za facetami w luksusowych autkach? Pytam bo takich "ścierek" przerabiam setki, poniewaz jestem dość majętny. Ale za to że są takie wykorzystuje i kopię w d...
(najlepsza jest ich mina jak po jednym razie mówię że to koniec :P) Czy znajdę w końcu tę jednyną, porzadną, inteligentną...? Komentatorów sfrustrowanych moja sytuacją, oraz innych domorosłych psychologów uprzedzam przed ewentualna analiza mojej osoby i mego postu. Jest wolność mówię i robię to co myślę i ch... wam do tego. Wyp...ć

~Kasia19, 2009-08-05 15:25 Metrogeje...Teraz rownież namy spedalone społeczeństwo. Metroseksualne emo geje. Prawdziwych facetów praktycznie brak. Jak patrze na te wymuskane pedałki to mi się wymiotować chce.

~Agata, 2009-08-05 15:47 Metrogeje...Dokładnie! Same łotry i pedalstwo teraz na ulicach. To powinno być karalne

~sd, 2009-08-05 13:08 prawdziwy męzczyzna powinien przedewszystkim byc czysty (umyty), kulturalny, jesli zdrowie dopisuje-pracowity i co za tym idzie miec pieniadze- co oznacza nie wydawac na glupoty. Tyle na poczatek wystarczy ???

~Alibaba, 2009-08-05 13:09 Prawdziwy mężczyzna pachnie.............moczem i alkoholem.

Przeczytaliście - to teraz jazda wskakujcie do balii odmoczyć wasze członki, zmienić gacie, ostrugać plugawe mordy i przestać pluć za pieniądza na Pana
Prezesa. Jeśli nie usłuchacie to zostanie wam tylko zapach konia futrowanego
viagrą.

Data: 2011-02-19 16:52:32
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-19 16:47, cytryna pisze:
Gdzie ci mężczyźni z tamtych lat...?

Oni tutaj także są, niewielu bo niewielu ale takich znajdziesz też na psp.

Data: 2011-02-19 10:34:52
Autor: Antenka
On 19 Lut, 16:52, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-02-19 16:47, cytryna pisze:

> Gdzie ci m czy ni z tamtych lat...?

Oni tutaj tak e s , niewielu bo niewielu ale takich znajdziesz te na psp. <

Myślisz o wymuskanych zbokach GrzesiuZ.,  kapusze kwaszonej i innych
psp-owski gejach? :D  O zoofilach takich jak baca_fałszywy nawet nie
wspomnę. Tego satyra nie można nazwać facetem - to gadzina jest he
he :D

Antenka

Pozdrawiam N.C.Z.W  ;-))

Data: 2011-02-19 19:59:20
Autor: Janek Wlodak
Odzywka g?upiego wszechpolackiego materaca....

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl>

Ty, wywłoko, powiedz jak ty z tym bejsbolem w dupie siadasz przed kompem?

Data: 2011-02-19 12:55:49
Autor: Antenka
Odzywka g?upiego wszechpolackiego materaca....
On 19 Lut, 19:59, "Janek Wlodak" <wlodakja...@netia.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl>

Ty, wyw oko, powiedz jak ty z tym bejsbolem w dupie siadasz przed kompem?

Ooo! Ścierwo sodomickie się pojawiło! A imię jego kostek wyruchalski
pseudonim janek włodek, który na dupie ma tatuaż następującej treści
"każdemu daję gratis!" he he he .A teraz paszoł won! Spadówa!

Antenka

Data: 2011-02-19 12:58:25
Autor: Antenka
Ty te? chcesz mie? skrócone ko?czyny, penerskie ?cierwo?!

Data: 2011-02-19 22:18:16
Autor: Lebowski
W dniu 2011-02-19 21:55, Antenka pisze:
[...]

Slusznie!
Zadna szanujaca sie kobieta nikomu gratis nie daje.

Data: 2011-02-19 13:28:27
Autor: Antenka
Lebowski=Wyciruchowski=Janek W?odek
On 19 Lut, 22:18, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:
[...]

Ty, śmierdzący pedale,  dajesz dupy gratis , ale problem w tym, że
nikt nie chce wziąć od ciebie. A teraz spadów zboku! Tfu!

Antenka

Data: 2011-02-19 23:10:27
Autor: Lebowski
W dniu 2011-02-19 22:28, Antenka pisze:
[...]

No tak, pardon za moj poprzedni niezbyt zreczny eufemizm.
Oczywiscie chcialem powiedziec, ze z takim czarem i powabem nie dawac gratis to dopiero jest szacun.
Panowie, chapeau bas!

Data: 2011-02-19 22:23:38
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-19 19:34, Antenka pisze:
[...]

Oczywiście nie, choć Grzegorz Z wydaje się być heterykiem, to do Kostka niwe mam żadnych złudzeń, - to gej. :-(

Data: 2011-02-20 10:47:40
Autor: Janek Wlodak
GDZIE CI M?CZY?NI Z TAMTYCH LAT..

"jadrys" <Che@yahoo.com> >
Oczywiście nie, choć Grzegorz Z wydaje się być heterykiem, to do Kostka niwe mam żadnych złudzeń, - to gej. :-(

Nawet gdybym:

1. był Kostkiem
2, był gejem

to nie musiał bym się tego wstydzić tak jak ty wstydzić się powinieneś swojej głupoty.
O wylizywaniu wszechpolacko zaspermionej druciary już nie wspomnę.
Ani o udawaniu lewaka....

Data: 2011-02-20 12:32:12
Autor: Antenka
GDZIE CI M?CZY?NI Z TAMTYCH LAT..
On 20 Lut, 10:47, "Janek Wlodak" <wlodakja...@netia.pl> wrote:

Nawet gdybym:
Był kutafonem?

2, by gejem
Jesteś nim gejojebcu!

Zamknij  mordę, bo ci rzeczywiście zafunduję kilku chłopców z "Wiary
Lecha"! Wdepczą cię  w asfalt, ty parszywy czosnkowy gnoju bez jaj!

Antenka

Data: 2011-02-20 22:01:20
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Zamknij  mordę, bo ci rzeczywiście zafunduję kilku chłopców z "Wiary
Lecha"! Wdepczą cię  w asfalt, ty parszywy czosnkowy gnoju bez jaj!

heheheh nie tłumacz się już tak, nie tłumacz.

Znasz porzekadło że "tylko winni się tłumaczą" ?

Data: 2011-02-20 22:41:52
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-20 10:47, Janek Wlodak pisze:

"jadrys" <Che@yahoo.com> >
[...]

I słusznie - homoseksualizmu sam sobie nie wybierałeś.  Ale raczej nie pisz o kobietach w ten sposób - pokazujesz tylko jak mało o nich wiesz - one z reguły są czystsze od mężczyzn.
Nie wiem na czym polega lewactwo, ja tylko jestem zwolennikiem sprawiedliwości społecznej.

Data: 2011-02-19 21:28:35
Autor: MH
cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał(a):
[...]

http://swir.us/buty-kaczynskiego