GDZIE JEST CBA ?

Data: 2010-12-15 21:44:54
Autor: japawel
GDZIE JEST CBA ?
GDDKIAinformuje że co piąty kilometr nowowybudownych dróg nadaje się do poprawy.
Ja się więć qrwa pytam - KTo - z imienia i nazwiska odebrał od wykonawcy te drogi. Kto podpisał protokół odbioru ?
Łapówami smierdzi na odległosć, bo raczej nie brakiem kompetencji.
Czy przeświatolono mmajątek tych co odbierją drogi od wykonawców ? Czy sa jakieś lotne kontrole kilka dni po podpisaniu odbioru aby zobaczyć jaka jest skala zjawiska odbierania drogi z wadami ?

Data: 2010-12-15 21:57:01
Autor: jadrys
GDZIE JEST CBA ?
[...]

Jak to gdzie? - zbiera haki na swoich poprzedników.

Data: 2010-12-15 22:18:17
Autor: Kaczysta
GDZIE JEST CBA ?

Użytkownik <japawel@onet.pl> napisał w wiadomości news:0edf.000002b0.4d0928c6newsgate.onet.pl...
[...]

CAB zostało skutecznie spacyfikowane: dość już przesśadowań niewinnych obywateli!
AZ

Data: 2010-12-16 08:44:29
Autor: Tomek
GDZIE JEST CBA ?

[...]