GDZIE SENS ?

Data: 2010-11-22 11:49:03
Autor: oporny
GDZIE SENS ?

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cea3876$0$21004$65785112news.neostrada.pl...
Żarówki 60W - potrzebne, ale gdzie inne moce? Np. 100W

Nie wiem czy u mnie jest sklep, który miałby braki tych mocy. Fakt że zwykłych typów brak, bo nie wolno sprzedawać, ale przeklasyfikowane na wstrząso odporne dostępne są już u mnie wszędzie, a to bardzo malutkie miasteczko.

Data: 2010-11-22 12:23:35
Autor: Chiron
GDZIE SENS ?
Użytkownik "oporny"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:icdhr2$3fu$1@news.onet.pl...

[...]

===================================================================================
podobnie, jak z termometrami rtęciowymi: najpierw apteki wymieniały bezpłatnie na elektroniczne, sprzedawały wyłącznie kiepskie alkoholowe (i drogie) oraz fatalne elektroniczne, a teraz w wielu aptekach sprzedaje się rtęciowe:-)

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-11-23 11:19:14
Autor: Marek P.
GDZIE SENS ?
[...]

Nie wpolno produkować. Sprzedawać wolno.

Data: 2010-11-23 18:08:22
Autor: kogutek
GDZIE SENS ?
> Nie wiem czy u mnie jest sklep, który mia&#179;by braki tych mocy. Fakt &#191;e
> zwyk&#179;ych typów brak, bo nie wolno sprzedawa&#230;, ale przeklasyfikowane na
> wstrz&#177;so odporne dost&#234;pne s&#177; ju&#191; u mnie wsz&#234;dzie, a to bardzo malutkie
> miasteczko.

Nie wpolno produkowa&#230;. Sprzedawa&#230; wolno.
Wolno produkować. W gospodarce rynkowej nie można zakazać produkcji i sprzedaży
żarówek komuś kto chce je drogo kupować i drogo eksploatować. Wcale nie muszą
być produkowane na terenie unii żeby były legalnie sprzedawane w sklepach.
Oprócz żarówek można kupić świece, lampy naftowe, pochodnie. Zwykła żarówka w
której świeci kawałek drutu jest w pewnych zastosowaniach niezastąpiona. Można
nią również oświetlać mieszkania, tyle że nie warto. Bo są lepsze źródła światła
przeznaczone do tego celu. To że jakiś Panslavista ma z tym problem to jego
sprawa. On ma ze wszystkim problem. Nażarł się witamin z firmy na A i mu się tak
porobiło. --

Data: 2010-11-23 19:59:46
Autor: k.marciniak
GDZIE SENS ?

nią również oświetlać mieszkania, tyle że nie warto. Bo są lepsze źródła światła
przeznaczone do tego celu.

Jasne, lepiej kupować co 2 lata energooszczędne, bo na razie tyle mi Philipsy i Osarmy maksymalnie wytrzymały. A zwykłe wytrzymywały w tych samych warunkach około 4-5 lat. Powiedz mi gdzie tu oszczędność ?

--
Krzysiek M.

Data: 2010-11-23 21:04:03
Autor: kogutek
GDZIE SENS ?

> ni&#177; równie&#191; o&#182;wietla&#230; mieszkania, tyle &#191;e nie warto. Bo s&#177; lepsze &#188;ród&#179;a &#182;wiat&#179;a
> przeznaczone do tego celu.

Jasne, lepiej kupowa&#230; co 2 lata energooszcz&#234;dne, bo na razie tyle mi Philipsy i Osarmy maksymalnie wytrzyma&#179;y. A zwyk&#179;e wytrzymywa&#179;y w tych samych warunkach oko&#179;o 4-5 lat. Powiedz mi gdzie tu oszcz&#234;dno&#182;&#230; ?

-- Krzysiek M.

Przeniosło się na Ciebie jęczenie dupków co im się nie chce ruszyć dupy z domu i
pójść do sklepu po żarówkę. One tam są. Czekają żeby je kupić. Mnie
energooszczędne wytrzymują jeszcze krócej. Każda po półtora roku wraca do
sprzedawcy. Ma dwa lata gwarancji. Jakie one są drogie jak raz kupisz i do końca
życia nie będziesz już kupował tylko wymieniał. --

GDZIE SENS ?