GDZIE SENS ?

Data: 2010-11-22 18:05:08
Autor: Jacek
GDZIE SENS ?
Jakbyś był producentem "energooszczędnych" świetlówek tobyś widział sens.
Jacek
PS
Kup żarówki halogenowe z gwintem E27. 70W świeci, jak tradycyjna 100W. Cena też nie jest jakaś wygórowana. Jak dobrze poszukać, to kupisz za 7 zł.

Data: 2010-11-22 18:38:34
Autor: BearBag
GDZIE SENS ?

Kup żarówki halogenowe z gwintem E27. 70W świeci, jak tradycyjna 100W. Cena też nie jest jakaś wygórowana. Jak dobrze poszukać, to kupisz za 7 zł.

Halogenowa kosztuje 10 razy wiecej niż zwykła, daje swiatło kierunkowe i ma
żywotność 2 razy mniejszą niż zwykła żarówka za 70gr. Mam jeden żyrandol z tym gównem i po prostu mam kompletnie dość tego
wynalazku.
Ciotka prowadzi bar i ma na dużej powierzchni te "cuda" ( w sumie pewnie
ponad 50sztuk) i ostatnio rozmawialiśmy, że musi sie tego świnstwa pozbyć
bo wydaje na ich wymiane wiecej niż na prąd przez nie pobierany.

Pozdrawia BearBag...

Data: 2010-11-22 19:54:30
Autor: Jacek
GDZIE SENS ?
Chyba piszesz o żarówkach z reflektorem.
Tu masz pierwszy link z brzegu http://www.ceneo.pl/1712715
Na pewno nie świecą kierunkowo i na pewno nie są mniej trwałe od zwykłych żarówek - swoją drogą ciekawe, skąd się bierze 1000 godz trwałości "żarówek głównego szeregu"?.
Niestety trzeba wydać 7 zł zamiast złotówki (nie widziałem żarówek po 70 gr).
Ja jestem z nich zadowolony.
Jacek

Data: 2010-11-22 22:15:40
Autor: Chiron
GDZIE SENS ?
Użytkownik "BearBag"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1p839ly511yzf.1leso92pb5gwt$.dlg@40tude.net...

[...]

1. nigdy nie dotykaj bańki paluchami
2. używaj ściemniacza tyrystorowego- i nigdy nie używaj 100% mocy (zablokuj gdzieś na 90%)

no i teraz sprawdź trwałość- wzrośnie średnio 2 razy (nawet więcej)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

GDZIE SENS ?