GDZIE 縜r體ki

Data: 2011-12-17 14:15:27
Autor: to
GDZIE 縜r體ki
begin pwz
Takie w艂a艣nie pytanie przysz艂o mi do g艂owy, po tym, jak musia艂em kupi膰
偶ar贸wki. Naczyta艂em si臋 o nich wiele i chcia艂em kupi膰 wybrany model (a
jak nie ten wybrany, to drugi w kolejno艣ci z 'ulubionych'). 呕eby by艂o
ciekawiej, s膮 to typowe 偶ar贸wy H4, znanych firm '偶ar贸wkowych'. No i
okaza艂o si臋, 偶e pobliskie sklepy (markety) dysponuj膮 tylko dziwnymi
no-name. A do jakiego艣 'polmozbytu' czy innego 'norauto' mam dosy膰
daleko. I teraz pytanie - quasi-sonda偶 w艣r贸d BiSwK: _gdzie_ kupujecie
偶ar贸wki do swoich toczyde艂? (A jakby kto艣 poleci艂 sklep/miejsce z
przyzwoitym wyborem 偶ar贸wek w DC, to w og贸le by艂oby super...)

Allegro zamkn臋li?

GDZIE 縜r體ki