GEAX GATO vs BARRO MOUNTAIN

Data: 2011-09-20 06:50:53
Autor: mm
GEAX GATO vs BARRO MOUNTAIN
potrzebuję opony na obecne warunki, która poradzi sobie z deszczem i bieszczadzkim błotem ale jednocześnie będzie dobra w innych dziedzinach terenowych jak np jazda po mokrej trawie, szutrach, kamieniach i wszystkim co można spotkać w terenie. (zachowanie na asfalcie nieistotne)
Typ roweru to lekkie enduro.
W grę wchodzi porównanie GEAX GATO vs BARRO MOUNTAIN w szerokości 2.1

Gato zaprojektowano specjalnie na błotniste warunki ale słyszałem, że barro jest nieco bardziej uniwersalna a w błocie też nieźle daje radę.

interesują mnie opinie użytkowników tych opon albo tych co mieli z nimi styczność.

--

GEAX GATO vs BARRO MOUNTAIN