Dnia Tue, 12 Jan 2010 16:02:24 +0100, AK napisał(a):
KK jeszcze z GEMB, obecnie w BPH/Grupa GE.
Otóż po raz pierwszy naliczono mi opłatę karną. Po krótkim wyjaśnieniu
okazało się, że powstała niedopłata... tylko, że spowodowana
WPROWADZENIEM W BŁĄD przez bank.
Okazuje się, że w gem24.pl (serwis www obsługujący kartę) jest zakładka
"Mój kalendarz" i ona pokazuje kwotę minimalną spłaty pomnieszoną o
kilkadziesiąt złotych. Kto o tym m nie wie pięknie wpadnie w pułapkę
zastawioną przez bank. Oczywiście nie ma historii komunikatów i po
czasie klient może się bujać udowadniając, że bank podał mu błędną
kwotę. Głębiej w serwisie, w innej zakładce (Rachunki prywatne>właściwwa
karta>podsumowanie z tekstem "Minimalna wymagana miesięczna spłata")
jest już właściwa kwota. Reasumując: klient musi się bawić w detektywa i
dociekać czy bank podał mu właściwą kwotę.
W moim przypadku niedopłata wyniosła mniej niż 30 zł a opłata karna
45zł. Coś dodać o rzetelności banku? Widocznie według tego nierzetelnego
banku to tysiące klientów musi dociekać czy podsumowanie jest właściwe a
nie jeden (lub kilku) programistów banku właściwie wykonać robotę.
Złożyć reklamację z wyjaśnieniami jak powyżej nie zaszkodzi.
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide