Data: 2010-01-12 16:02:24 | |
Autor: AK | |
GEMB/BPH przykręcaśrubę na kk, generuje niedopłaty i nalicza opłatękarną | |
KK jeszcze z GEMB, obecnie w BPH/Grupa GE.
Otóż po raz pierwszy naliczono mi opłatę karną. Po krótkim wyjaśnieniu okazało się, że powstała niedopłata... tylko, że spowodowana WPROWADZENIEM W BŁĄD przez bank. Okazuje się, że w gem24.pl (serwis www obsługujący kartę) jest zakładka "Mój kalendarz" i ona pokazuje kwotę minimalną spłaty pomnieszoną o kilkadziesiąt złotych. Kto o tym m nie wie pięknie wpadnie w pułapkę zastawioną przez bank. Oczywiście nie ma historii komunikatów i po czasie klient może się bujać udowadniając, że bank podał mu błędną kwotę. Głębiej w serwisie, w innej zakładce (Rachunki prywatne>właściwwa karta>podsumowanie z tekstem "Minimalna wymagana miesięczna spłata") jest już właściwa kwota. Reasumując: klient musi się bawić w detektywa i dociekać czy bank podał mu właściwą kwotę. W moim przypadku niedopłata wyniosła mniej niż 30 zł a opłata karna 45zł. Coś dodać o rzetelności banku? Widocznie według tego nierzetelnego banku to tysiące klientów musi dociekać czy podsumowanie jest właściwe a nie jeden (lub kilku) programistów banku właściwie wykonać robotę. pzdr Ak -- |
|
Data: 2010-01-12 16:24:52 | |
Autor: AK | |
GEMB/BPH przykręcaśrubę na kk, generuje niedopłaty i nalicza opłatękarną | |
Przykład z drugiej karty:
- (właściwa) kwota minimalna do spłaty wynosi 206,99 zł (z rozliczenia karty) - za to w zakładce "Mój kalendarz" jest kwota 180,77 zł czyli za mała o 26,22 zł. Pięknie bank robi w bambuko klientów i generuje sytuację niedopłaty. Od kilku miesięcy gdy rozpoczęto łączenie tych banków takich jaj pojawia się więcej. ODRADZAM nowy twór BPH/GE. pzdr AK -- |
|
Data: 2010-01-13 07:51:20 | |
Autor: xbartx | |
GEMB/BPH przykręcaśrubę | |
Dnia Tue, 12 Jan 2010 16:02:24 +0100, AK napisaĹ(a):
KK jeszcze z GEMB, obecnie w BPH/Grupa GE. ZĹoĹźyÄ reklamacjÄ z wyjaĹnieniami jak powyĹźej nie zaszkodzi. -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |