Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   GEMB/BPH przykręcaśrubę na kk, generuje niedopłaty i nalicza opłatękarną

GEMB/BPH przykręcaśrubę na kk, generuje niedopłaty i nalicza opłatękarną

Data: 2010-01-12 16:02:24
Autor: AK
GEMB/BPH przykręcaśrubę na kk, generuje niedopłaty i nalicza opłatękarną
KK jeszcze z GEMB, obecnie w BPH/Grupa GE.

Otóż po raz pierwszy naliczono mi opłatę karną. Po krótkim wyjaśnieniu okazało
się, że powstała niedopłata... tylko, że spowodowana WPROWADZENIEM W BŁĄD przez
bank.

Okazuje się, że w gem24.pl (serwis www obsługujący kartę) jest zakładka "Mój
kalendarz" i ona pokazuje kwotę minimalną spłaty pomnieszoną o kilkadziesiąt
złotych. Kto o tym m nie wie pięknie wpadnie w pułapkę zastawioną przez bank.
Oczywiście nie ma historii komunikatów i po czasie klient może się bujać
udowadniając, że bank podał mu błędną kwotę. Głębiej w serwisie, w innej
zakładce (Rachunki prywatne>właściwwa karta>podsumowanie z tekstem "Minimalna
wymagana miesięczna spłata") jest już właściwa kwota. Reasumując: klient musi
się bawić w detektywa i dociekać czy bank podał mu właściwą kwotę.

W moim przypadku niedopłata wyniosła mniej niż 30 zł a opłata karna 45zł. Coś
dodać o rzetelności banku? Widocznie według tego nierzetelnego banku to tysiące
klientów musi dociekać czy podsumowanie jest właściwe a nie jeden (lub kilku)
programistów banku właściwie wykonać robotę.

pzdr
Ak

--


Data: 2010-01-12 16:24:52
Autor: AK
GEMB/BPH przykręcaśrubę na kk, generuje niedopłaty i nalicza opłatękarną
Przykład z drugiej karty:
- (właściwa) kwota minimalna do spłaty wynosi 206,99 zł (z rozliczenia karty)
- za to w zakładce "Mój kalendarz" jest kwota 180,77 zł czyli za mała o 26,22 zł.

Pięknie bank robi w bambuko klientów i generuje sytuację niedopłaty. Od kilku
miesięcy gdy rozpoczęto łączenie tych banków takich jaj pojawia się więcej.

ODRADZAM nowy twór BPH/GE.

pzdr
AK

--


Data: 2010-01-13 07:51:20
Autor: xbartx
GEMB/BPH przykręcaśrubę
Dnia Tue, 12 Jan 2010 16:02:24 +0100, AK napisał(a):

KK jeszcze z GEMB, obecnie w BPH/Grupa GE.

Otóż po raz pierwszy naliczono mi opłatę karną. Po krótkim wyjaśnieniu
okazało się, że powstała niedopłata... tylko, że spowodowana
WPROWADZENIEM W BŁĄD przez bank.

Okazuje się, że w gem24.pl (serwis www obsługujący kartę) jest zakładka
"Mój kalendarz" i ona pokazuje kwotę minimalną spłaty pomnieszoną o
kilkadziesiąt złotych. Kto o tym m nie wie pięknie wpadnie w pułapkę
zastawioną przez bank. Oczywiście nie ma historii komunikatów i po
czasie klient może się bujać udowadniając, że bank podał mu błędną
kwotę. Głębiej w serwisie, w innej zakładce (Rachunki prywatne>właściwwa
karta>podsumowanie z tekstem "Minimalna wymagana miesięczna spłata")
jest już właściwa kwota. Reasumując: klient musi się bawić w detektywa i
dociekać czy bank podał mu właściwą kwotę.

W moim przypadku niedopłata wyniosła mniej niż 30 zł a opłata karna
45zł. Coś dodać o rzetelności banku? Widocznie według tego nierzetelnego
banku to tysiące klientów musi dociekać czy podsumowanie jest właściwe a
nie jeden (lub kilku) programistów banku właściwie wykonać robotę.

Złożyć reklamację z wyjaśnieniami jak powyżej nie zaszkodzi.


--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide

GEMB/BPH przykręcaśrubę na kk, generuje niedopłaty i nalicza opłatękarną

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona