GERA do sprzedania (MARKET)

Data: 2011-03-01 14:22:19
Autor: mikewroc@o2.pl
GERA do sprzedania (MARKET)
Sprzedam Gerę, rok produkcji 1986, typ 3HW1-32/70-L , nowy silnik
400V- 4kW. Zmodyfikowana rama ułatwiająca przenoszenie, rozbudowane
chłodzenie między stopniowe, autostop (presostat), pionowe filtry
(blok oczyszczania do nitroxu),licznik czasu pracy, nowe węże z
odpowietrzeniem, nowe spusty kondensatu, od ostatniej wymiany wkładu
filtra i oleju przepracowane 12 godzin. Łącznie od remontu 97 godzin
pracy. Dodatkowo na ssaniu przewody izolowane akustycznie z tłumikiem
i filtrem wstępnym i wyprowadzeniem do czerpni. Napełnienie twina
2x12  od zera zajmuje niecałe 40 minut. Sprężarka u mnie od ponad 2
lat, używana wyłącznie prywatnie. Stan bardzo dobry. Niechętnie
sprzedaję, ale zmusza mnie do tego sytuacja finansowa. Cena 4800 zł.
tel 601 729 082 lub mikewroc@o2.pl Pozdrawiam Michał.

Data: 2011-03-07 04:27:08
Autor: mikewroc@o2.pl
GERA do sprzedania (MARKET)
[...]