GESTAPO...

Data: 2009-04-30 07:33:13
Autor: Panslavista
GESTAPO...
Morświn i Gestapo
Inaczej nie potrafią
Tradycje Wermachtu
Rękami jego dziadka
Przeniesione łacnie
Znalazły następce
Ryżego przecherę
Speca od walenia.
Historia się nie zmienia.

Data: 2009-04-30 09:20:49
Autor: Neko
GESTAPO...

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

Morświn i Gestapo
Inaczej nie potrafią
Tradycje Wermachtu
Rękami jego dziadka
Przeniesione łacnie
Znalazły następce
Ryżego przecherę
Speca od walenia.
Historia się nie zmienia.

Niech SBek nie mowi o gestapo bo nie wiem co gorsze bylo...

Data: 2009-04-30 09:46:46
Autor: Panslavista
GESTAPO...

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

> Morświn i Gestapo
> Inaczej nie potrafią
> Tradycje Wermachtu
> Rękami jego dziadka
> Przeniesione łacnie
> Znalazły następce
> Ryżego przecherę
> Speca od walenia.
> Historia się nie zmienia.

Niech SBek nie mowi o gestapo bo nie wiem co gorsze bylo...

Niech. Ty z Securitate? Strzelałeś ostatni strzał w kiepaly Causescom?

Data: 2009-04-30 12:27:28
Autor: Vic
GESTAPO...
Neko wrote:
Niech SBek nie mowi o gestapo bo nie wiem co gorsze bylo...

Niedoscigniony ideal to NKWD. UB sytuuje sie gdzies pomiedzy NKWD (absolutna perfekcja w eksterminacji, terrorze, ludobojstwie) a Gestapo (ktore mimo okrucienstwa bylo dosc nieudolne - moze dlatego, ze nie mialo takiej wielowiekowej tradycji jak rosyjskie instytucje tego typu).

Z tym, ze pamietalbym, ze jest roznica miedzy UB a SB... SB nie dzialala na taka skale jak UB, MBP, bo i czasy juz byly inne. Metody moze podobne, ale nie ta skala...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec