GETIN ONLINE nie oddaje pieniedzy z lokat !!!

Data: 2011-07-08 15:11:05
Autor: --=olo=--
GETIN ONLINE nie oddaje pieniedzy z lokat !!!

Użytkownik "FiFi" <aaa@aaa.pl> napisał w wiadomości news:iv6th7$2r2$1inews.gazeta.pl...
To jest kontynuacja wątku sprzed paru dni.
Przypomne : zerwałem lokate rewolwer 1.07.2011. Obecnie jest 8.07.2011 i pieniadze nadal mi nie wrociły. Dwa razy gadałem z konsultantem (po polgodzinnym czekaniu na telefonie). Raz powiedzial, ze maja jakies opoznienia i pieniadze jutro wroca, drugi raz, ze rozmawial z dzialem technicznym i to jakiś błąd w systemie i pieniadze juz na pewno wrocą bo on cos tam zrobił.. Pieniedzy jak nie było tak nie ma. Ile mnie kosztowal telefon nawet nie chce sprawdzac. I uciekla mi fajna aukcja Allegro. Jesli jakiś madrala z GO mysli ze jestem z konkurencji to moge mu podać nr lokaty.
Ma ktos pomysl jak odzyskac pieniadze z banku? Policja? Sąd?

a może mają problem techniczny jak coca cola tydzień, a aukcji nie musisz opłacać 2 s po kupnie...

GETIN ONLINE nie oddaje pieniedzy z lokat !!!