GETIN balagan w regulaminach

Data: 2012-08-01 10:56:29
Autor: Majka
GETIN balagan w regulaminach
W Getin on Line założyłam rachunek, z kartą i kontem skarbonkowym.
Za założenie lokaty, transakcje powyzej 100pln i wpływ na kont powyzej 1000pln dają 1 pln premii na Skarbonkowe.
Wydałam zatem 100pln - złotówka premii weszła.
Wydałam kolejne 3*100pln i złotówek nie dostałam. Po zapytaniu mailem uzyskałam odpowiedź:

"złotówki za płatności 100pln można dostać maksymalnie 3 na miesiąc, i to w miesiącu następnym niż wykonane transkacje" (brzmiało inaczej, ale żywcem skopiowane ze strony Getinu).

Poprosiłam o wyjaśnienie, skąd wzięła się pierwsza złotówka opisana jako "za transakcję powyżej 100pln" skoro ja mam konto od 19 dni i nie zmienił się jeszcze miesiąc na następny od transakcji?

Zamiast odpowiedzi dostałam 3 kolejne złotówki o jakie zapytałam w wysłanym do nich mailu. Dostałam te złotówki:
- w miesiącu w którym były transakcje, a nie w następym
- razem dostałam za takie transakcje 4 złotwki zamiast przewidywanych trzech

W Getin on Line jest tylko bałagan, czy już burdel?

Majka

Data: 2012-08-01 13:15:10
Autor: Majka
GETIN balagan w regulaminach
Majka <majabezjaja.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
W Getin /.../ kontem skarbonkowym.
Za /.../ transakcje powyzej 100pln /.../ dają 1 pln premii na Skarbonkowe.
[...]

I właśnie dostałam odpowiedź od innego konsultanta, że złotówki weszły na konto (prawda). Kto wię pracuje w Getinie? (mam na mysli osobę która mi przysłała odpowiedź przeklejoną ze strony), jak i kto układa zasady, których sam bank nie respektuje?
Bałagan.

Majka

Data: 2012-08-01 17:43:04
Autor: Q
[...]

Ej, to tylko konsultanci.
Dziel przez 10 i wyluzuj ;).

Data: 2012-08-01 17:42:22
Autor: Q
GETIN balagan w regulaminach
W Getin on Line założyłam rachunek, z kartą i kontem skarbonkowym.

Nie ma takiego czegos jak "Getin on Line" :P.

Wydałam kolejne 3*100pln i złotówek nie dostałam.

....a (IMHO) powinnas dostac.

[...]

Z jakiej strony? Podaj link.

W Getin on Line jest tylko bałagan, czy już burdel?

Balagan, burdel, chaos- nazwij to jak chcesz :).
Poczytaj co na grupie wypisuja o tym beta-banku.

Data: 2012-08-01 16:20:33
Autor: Majka
Q <no@spam.org> napisał(a):
> "złotówki za płatności 100pln można dostać maksymalnie 3 na miesiąc, i
> miesiącu następnym niż wykonane transkacje" (brzmiało inaczej, ale żywcem
> skopiowane ze strony Getinu).

Z jakiej strony? Podaj link.

Tu, pod adresem http://getinonline.pl/konto_skarbonkowe sa słowa:

"Wynagrodzenie w wysokości 1 pln przysługuje Klientowi, który będzie wykonywał comiesięcznie 3 transakcje bezgotówkowe przy użyciu karty debetowej lub karty kredytowej wydanej do Konta Skarbonkowego. Klient otrzyma wynagrodzenie w każdym miesiącu kalendarzowym następującym po miesiącu, w którym wykona zobowiązanie"

I to właśnie skopiowano w pierwszej odpowiedzi z banku i przesłano do mnie.

Dodatkowo dla mnie jest niezrozumiałe, że to ma być karta wydana do konta skarbonkowego - a to jest tylko subkonto do złotówk będących premiami/nagrodami, do tego konta nie ma karty.

Majka

Data: 2012-08-01 19:49:46
Autor: Q
[...]

Przeczytaj to jeszcze raz, potem przeczytaj to, co napisalas w pierwszym poscie.
Nie zrozumialas tego tekstu i (co gorsza)  przekrecilas go masakrycznie,
i (co jeszcze gorsze) ujelas go (wlasna interpretacje!) w cytaty , o mamo...
A gadasz na konsultantow z banku :P.

Dodatkowo dla mnie jest niezrozumiałe, że to ma być karta wydana do konta
skarbonkowego - a to jest tylko subkonto do złotówk będących
premiami/nagrodami, do tego konta nie ma karty.

Fakt - tez wolalbym, zeby te zlotowki ladowaly od razu na koncie z karta.

PS
Zajrzyj do sekcji dokumenty / przydatne dokumenty i czytaj. Ze zrozumieniem.

Troche pomoge:
"[...]
Wynagrodzenie równe jest 1 zł, chyba że dla danej czynności wskazano inaczej.

Wynagrodzenie przysługuje Klientowi, który będzie wykonywał comiesięcznie 3 transakcje bezgotówkowe przy użyciu karty debetowej lub karty kredytowej wydanej do Konta Skarbonkowego. Klient otrzyma wynagrodzenie w każdym miesiącu kalendarzowym następującym po miesiącu, w którym wykona zobowiązanie, o którym mowa powyżej.

Klient otrzymuje wynagrodzenie za każdym razem, gdy:

1. Na konto otrzymuje wpływ w kwocie równej 1000 zł bądź większej:
.. Wynagrodzenie z tytułu wpływu płatne jest nie częściej niż raz w miesiącu.
.. Jako wpływ Bank uznaje wpłatę środków z zewnątrz.

2. Dokonuje spłaty karty kredytowej:
.. Spłata powinna być zrealizowana z rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego Klienta w ramach serwisu getinonline.pl.
.. Spłata nie może być mniejsza niż wyliczana comiesięcznie kwota minimalna.
.. Wynagrodzenie z tytułu wpływu płatne jest nie częściej niż raz w miesiącu.

3. Zakłada bądź odnawia lokatę:
.. Nie ma ograniczeń co do liczby zakładanych lokat.
.. Lokata powinna być założona ze środków zgromadzonych na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym Klienta w ramach serwisu Getinonline.pl.
.. W przypadku zerwania lokaty przed terminem zapadalności Bank dokona potrącenia przelanego wcześniej wynagrodzenia na subkonto Skarbonka.

4. Wykonuje transakcje bezgotówkowe kartą debetową lub kredytową:
.. Wartość transakcji, za którą przysługuje wynagrodzenie, jest równa 100 zł bądź wyższa.
.. Wynagrodzenie przysługuje za każdą zrealizowaną transakcję bezgotówkową i jest przekazywane na subkonto Skarbonka po pełnym rozliczeniu transakcji.
[...]"

zrodlo:
zawiadomienie_dla_klientow_posiadaczy_rachunku_oszczednosciowo_rozliczeniowego_konto_skarbonkowe.pdf

Data: 2012-08-01 20:13:29
Autor: Konfabulator
GETIN balagan w regulaminach
Majka <majabezjaja.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
W Getin on Line jest tylko bałagan, czy już burdel?

Myślę, że spory burdel panuje w Twym umyśle, skoro nie umiesz zrozumieć prostego zdania i zmieniasz je w coś absurdalnego. Na tej grupie sprawa ta była wyjaśniana sto razy. Za zakupy w miesiącu założenia konta złotówki są bezwarunkowe, a w kolejnych miesiącach dostajesz je tylko wtedy, gdy w poprzednim miesiącu rozliczą Ci się co najmniej trzy zakupy kartą do konta swobodnego z subkontem skarbonkowym. Płacisz kartą w lipcu, będą się naliczać zety w sierpniu...

--

GETIN balagan w regulaminach