GETIN balagan w regulaminach

Data: 2012-08-01 13:15:10
Autor: Majka
GETIN balagan w regulaminach
Majka <majabezjaja.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
W Getin /.../ kontem skarbonkowym.
Za /.../ transakcje powyzej 100pln /.../ dają 1 pln premii na Skarbonkowe.
Wydałam zatem 100pln - złotówka premii weszła.
Wydałam kolejne 3*100pln i złotówek nie dostałam. Po zapytaniu mailem uzyskałam odpowiedź:

"złotówki za płatności 100pln można dostać maksymalnie 3 na miesiąc, i to
miesiącu następnym niż wykonane transkacje" (brzmiało inaczej, ale żywcem skopiowane ze strony Getinu).

Poprosiłam o wyjaśnienie, skąd wzięła się pierwsza złotówka opisana
jako "za
transakcję powyżej 100pln" skoro ja mam konto od 19 dni i nie zmienił się jeszcze miesiąc na następny od transakcji?

Zamiast odpowiedzi dostałam 3 kolejne złotówki o jakie zapytałam w
wysłanym
do nich mailu. Dostałam te złotówki:
- w miesiącu w którym były transakcje, a nie w następym
- razem dostałam za takie transakcje 4 złotwki zamiast przewidywanych
trzech

W Getin on Line jest tylko bałagan, czy już burdel?

I właśnie dostałam odpowiedź od innego konsultanta, że złotówki weszły na konto (prawda). Kto wię pracuje w Getinie? (mam na mysli osobę która mi przysłała odpowiedź przeklejoną ze strony), jak i kto układa zasady, których sam bank nie respektuje?
Bałagan.

Majka

Data: 2012-08-01 17:43:04
Autor: Q
[...]