GETIN - działa

Data: 2009-06-01 10:37:33
Autor: aneczka.jedna
GETIN - działa
już wszystko w porządku, przelew sam wrócił tam gdzie być powinien, czyli
naprawili

Data: 2009-06-01 13:18:17
Autor: Valdi.Pavlack
GETIN - działa
" aneczka.jedna" news:h00b1d$f3a$1inews.gazeta.pl

już wszystko w porządku, przelew sam wrócił tam gdzie być powinien, czyli
naprawili

Potwierdzam. Mi nawet odsetki dopisali do stanu konta :)

PS.
Zaciekawiony jestem co będą dłubać w systemie przez dwa dni - w końcu
szykuje się nam długa przerwa modernizacyjna w następny weekend.

PS2.
Może po tej przerwie modernizacyjnej Getin będzie księgował przelewy z
innych banków o 10:30 albo te kilkanaście minut po :)

GETIN - działa