Data: 2012-10-13 15:11:07 | |
Autor: maciek | |
GETIN i wplyw z zewnatrz | |
<kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com> wrote in message news:8e3244af-0900-4f2a-ab9d-7eb5ec1a1566googlegroups.com... Miałem identyczną sytuację niecały rok temu, z tym, że mi jeszcze byli łaskawi pobrać opłatę za konto z półrocznym poślizgiem - to znaczy gdy przez bodaj trzy miesiące wymagany przelew robiłem z GOLa, nie pobierali opłaty, tylko po to, by pobrać ją po pół roku. Też mieli identyczne tłumaczenie, że to ten sam bank. Złożyłem reklamację mówiąc że: - konto zakładałem w ramach jakiejś promocji na lokaty, na nowe środki, pytałem wtedy, czy można z GOLa przelać, i usłyszałem "tak, bo to inny bank" - też się kiedyś w oddziale odbiłem od obsługi mówiącej, że "GOL to inny bank i nie mają dostępu do danych" - przelewy z GOLa w systemie GetinBanku były u mnie widoczne jako "zewnętrzne" - u mnie dodatkowo była kwestia tego, że zrobili sobie "wyrównanie" za pół roku wstecz, więc się z nimi, kłóciłem dodatkowo o to W umowie rachunku, jak i w tabeli opłat i prowizji nie precyzują,ze inny bank z którego ma być przelew to Ja złożyłem reklamację przez ich system bankowości. Pierwszą odpowiedź dostałem właśnie taką, że "to ten sam bank", więc im odpisałem podając te punkty co powyżej. Dostałem informację z numerem skargi, a trochę później mi opłaty zwrócili. Tylko to było rok temu, a od tego czasu ich regulaminy się pozmieniały, więc nie wiem czy coś nowego nie doszło. W ogóle numery rozliczeniowe dla kont z GB i GOLa, z tego co pamiętam, też się różnią, chociaż gdzieś tam w ogólnym spisie są oba podpięte do tego samego właściciela, no i dodatkowo GOL i GB AFAIK podpadają też pod tą samą gwarancję bankową. Pozdrawiam, maciek |
|