GETINONLINE - co za debil robil ten system

Data: 2010-12-30 16:04:28
Autor: zlotowinfo
GETINONLINE - co za debil robil ten system
Użytkownik "Kotlet" <Kotlet@nowedopalacze.eu> napisał w wiadomości news:ifi2oj$sir$1inews.gazeta.pl...
Nie wiem czy osoby zwiÄ…zane z getinem czytaja te grupe ale jezeli tak to niech raczÄ… zlecic naprawe ich systemu, a konkretnie moment przelicania sald. Po zalogowaniu musze 3 krotnie (czasem po 2 kliknieciu reaguje) kliknÄ…c na zakladke konta by mi przeliczyl kase dostepna na koncie, jest to bardzo uciazliwe jezeli tych przelewow przychodzi dziennie po kilka, i wlasnie z tego powodu pewnie sie przeniose spowrotem do mbanku bo tam takich kwatkow nie bylo, a przeciez jest to roboty pewnie na 5 minut dla osoby ktora system robila.

jak liczyło normalnie to im system padł, jak były lokaty chyba 10dniowe

GETINONLINE - co za debil robil ten system