GG mobilne

Data: 2011-05-20 08:31:07
Autor: RadioX
GG mobilne
Witam.
Jak to jest z GG.
Zainstalowałem sobie GG Orange i działało zgodnie z założeniem bez
opłat 14 dni. Po miesiącu od uruchomienia doładowałem konto i
uzyskałem połączenie z całym internetem. Okazało się, że to GG co mam
nadal chce zasilenia opłatą. Zainstalowałem inną wersję i poszło bez
opłat. Od dzisiaj mam informację, że trzeba zapłacić (1,2,9 zł).. Net
mi cały czas działa.
Czy jest tak, że GG zawsze wymaga opłaty w komórkach?
Posiadam: Nokia C3, GG 4.7.3, Orange Free na kartę.
Z góry dzięki.

GG mobilne