[360] GH Metallica

Data: 2009-08-19 08:45:54
Autor: Marcin Gardeła
[360] GH Metallica
Grywa ktoś? Miałby ktoś ochotę na wspólną Career (ja wyłącznie na gitarze, zwykła lub bas, właściwie wolałbym bas).
Dostałem dwa dni temu i jestem prawie zachwycony, prawie bierze się stąd, że znowu maksymalny akceptowalny przeze mnie poziom to Medium, cholera jasna, kto to ogarnia na wyższych poziomach?
Muszę powiedzieć, że gra jest super, ale cała otoczka wizualno-przerywnikowa zupełnie do mnie nie trafia, jak dla mnie gra składa się wyłącznie ze ścieżki nutowej i dźwięku, do kogo to jest adresowane, do dziesięciolatków?
Jak rzadko kiedy przez konsolą przeszły mnie ciarki, kiedy po włączeniu gry jako pierwszy kawałek usłyszałem dzwony od For Whom The Bell Tolls, odżyła stara miłość z lat nastoletnich :)
Podsumowując: GT poniżej, gdyby ktoś był chętny na coop lub multi to zapraszam.
Zacząłem poważnie myśleć o perkusji.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98