GIENIERAL..

Data: 2009-12-16 08:55:06
Autor: Prawusek
GIENIERAL..
    Podano szampana, stan wojenny powiódł się. Sytuacja o dziwo opanowana,
Hacelki i dziryty nie były w użyciu, no bo jak - na g±sienice i pancerz?
Telewizyjny kit - zupełnie jak sonda generalska u Lisa od samego pocz±tku
niezmienne dane.

Data: 2009-12-16 09:01:40
Autor: Jadrys
GIENIERAL..
W dniu 2009-12-16 08:55, Prawusek pisze:
[...]

No i powiódł się. Sowiecka inwazja została zażegnana, a i anarchia która zaczynała sie panoszyć w Polsce została przytłumiona..

Data: 2009-12-16 11:37:24
Autor: Marek
GIENIERAL..
Jadrys pisze:
[...]

Jaka inwazja? Sowieci stacjonowali w Polsce od 1945 roku.

Marek

Data: 2009-12-16 15:49:26
Autor: Jadrys
GIENIERAL..
W dniu 2009-12-16 11:37, Marek pisze:
Jadrys pisze:
[...]

Taka jak w Czechosłowacji i na Węgrzech.

Data: 2009-12-16 12:45:46
Autor: =he®sk=
GIENIERAL..
On Wed, 16 Dec 2009 09:01:40 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

No i powiódł się. Sowiecka inwazja została zażegnana,

 co ty powiesz? to sowiety wybierali sie z wizyta bratnia?
 do kogo ? do towarzyszy z pzpr czy do Polakow? mysmy ich  nie zapraszali, jaruzelski i towarzysze - tak.

a i anarchia która zaczynała sie panoszyć w Polsce została przytłumiona..

 aaaaa, tu cie boli komuszku. "solidarnosc" piachem w oczodole...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-16 15:48:46
Autor: Jadrys
GIENIERAL..
W dniu 2009-12-16 12:45, =he®sk= pisze:
[...]

Wyobraź sobie że oni wcale nie potrzebowali żadnego zaproszenia żeby nam złożyć wizytę.

a i anarchia która zaczynała sie panoszyć w Polsce została przytłumiona..

  aaaaa, tu cie boli komuszku. "solidarnosc" piachem w oczodole...

O bezprawie, akurat miałem okazję być w Polsce przedstanowojennej. Wszędzie panowało totalne bezprawie..

Data: 2009-12-17 12:27:08
Autor: =he®sk=
GIENIERAL..
On Wed, 16 Dec 2009 15:48:46 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   co ty powiesz? to sowiety wybierali sie z wizyta bratnia?
>   do kogo ? do towarzyszy z pzpr czy do Polakow? mysmy ich
>   nie zapraszali, jaruzelski i towarzysze - tak.

WyobraĽ sobie że oni wcale nie potrzebowali żadnego zaproszenia żeby nam złożyć wizytę.

 to cos takiego jak tesciowa ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-17 14:10:48
Autor: Jadrys
GIENIERAL..
W dniu 2009-12-17 12:27, =he®sk= pisze:
[...]

WyobraĹş sobie ĹĽe oni wcale nie potrzebowali ĹĽadnego zaproszenia ĹĽeby nam
złożyć wizytę.

  to cos takiego jak tesciowa ;o)))

Tak, i to bardzo niepożądana teściowa :-D

Data: 2009-12-16 12:59:54
Autor: cirrus
GIENIERAL..
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hga45a$sl8$1news.onet.pl...
[...]

A co najważniejsze stólki radzieckich pachołków zostały zachowane .... do czasu. ;)

--
stevep

Data: 2009-12-16 15:47:19
Autor: Jadrys
GIENIERAL..
W dniu 2009-12-16 12:59, cirrus pisze:
[...]

najważniejsze że Polska nie utonęła w morzu krwi.

Data: 2009-12-16 14:54:42
Autor: Karol
GIENIERAL..
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
najważniejsze że Polska nie utonęła w morzu krwi.

jakos w innych panstwach OBOZU komunistycznego, NIKT nie utonal w morzu krwi.
Za to w tej chwili Polska tonie w GW-nie.

Data: 2009-12-17 12:27:08
Autor: =he®sk=
GIENIERAL..
On Wed, 16 Dec 2009 15:47:19 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

najważniejsze że Polska nie utonęła w morzu krwi.

 czyjej ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-17 14:35:22
Autor: =he®sk=
GIENIERAL..
On Thu, 17 Dec 2009 14:10:34 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   czyjej ?
Naszej.

 czyli czyjej ? tylko mow za siebie.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-17 15:04:14
Autor: Jadrys
GIENIERAL..
W dniu 2009-12-17 14:35, =he®sk= pisze:
[...]

No dobrze, - mojej _nie_. Nie było mnie wtedy w Polsce.

Data: 2009-12-17 12:36:54
Autor: cirrus
GIENIERAL..
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hgartn$kf$1news.onet.pl...
[...]

To Jaruzelski jej zagrażał?

--
stevep

Data: 2009-12-17 14:09:54
Autor: Jadrys
GIENIERAL..

[...]

Każda strona zagrażała.  Pomy¶l sam Stefan, - "Solidarno¶ć" przejmuje władzę z rozpędu, - dochodzi do jakich¶ samos±dów na pseudokomuchach. A pozostali  my¶lisz dawaliby się wieszać jak barany?

Data: 2009-12-17 16:24:49
Autor: cirrus
GIENIERAL..
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hgdaj9$mtp$1news.onet.pl...
[...]

A co my¶lisz o gwałcie na milicyjnej czapce? ;)

--
stevep

Data: 2009-12-17 16:43:21
Autor: Jadrys
GIENIERAL..

[...]

My¶lę że w końcu powiniene¶ sobie znaleĽć jakiego¶ faceta (kochanka).. wtedy przestałby¶ my¶leć tylko o gwałcie. :-P

Data: 2009-12-18 16:36:50
Autor: cirrus
GIENIERAL..
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hgdjio$fr5$1news.onet.pl...
[...]

A ty nie możesz znaleĽć, przecież "kazda potwora znajdzie swego amatora". ;)

--
stevep

Data: 2009-12-18 19:15:04
Autor: Jadrys
GIENIERAL..
W dniu 2009-12-18 16:36, cirrus pisze:

My¶lę że w końcu powiniene¶ sobie znaleĽć jakiego¶ faceta (kochanka)..
wtedy przestałby¶ my¶leć tylko o gwałcie. :-P

A ty nie możesz znaleĽć, przecież "kazda potwora znajdzie swego amatora". ;)

O nie Stefan, ja odpadam.. Zrozum, -  lubię ciebie ale niestety w facetach nie gustuję. - Musisz poszukać gdzie indziej.  Przykro mi.

Data: 2009-12-16 13:21:10
Autor: Dirko
GIENIERAL..

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hga4d2$ifu$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

    Przyznam się, że wyniki sondy były dla mnie szokuj±ce bo czytaj±c tę grupę my¶lałem, że w Polsce pozostali już tylko zindoktrynowani, pełni nienawi¶ci osobnicy.

GIENIERAL..