GIEREK o Jaruzelskim, Solidarnosci i SB .

Data: 2010-12-30 17:12:14
Autor: obserwator
GIEREK o Jaruzelskim, Solidarnosci i SB .

„Po moim odejściu następcy zaczęli od trzydziestoośmioprocentowego spadku
dochodu narodowego w roku 1981. Zamiast zajmować się gospodarką, zajmowali się
jałową, wyniszczająca wojną z własnym narodem. (…) Proszę pana za ruinę
gospodarki polskiej, największa w naszej historii, odpowiada przede wszystkim
sam Jaruzelski. Za jego premierostwa roztrwoniono miliardy zainwestowane w
gospodarkę. Jego nieudolność spowodowała zmarnowanie setek zakładów pracy
zatrzymanych w połowie budowy i nigdy już nie dokończonych. Za jego
premierostwa wreszcie długi nasze wzrosły z 189 miliardów do czterdziestu.
Jaruzelski dziś lee krokodyle łzy na temat przewrotności Reagana. (...)Straty
były, lecz decydując się na stan wojenny nie mógł spodziewać się innej reakcji
Zachodu. Jeśli go to zaskoczyło, nie powinien wyściubiać nosa poza bramę koszar.”

Giereko rozkręceniu strajków w Lublinie i na Wybrzeżu przez SB:

„Na jakiej podstawie twierdzę, że ludzie z bezpieczeństwa byli wśród
inspiratorów zrywu robotniczego na wybrzeżu?Ano dlatego, że kilkunastu
aktywistów, a tylu w swej mikroorganizacji miał Wałęsa, nigdy nie byłoby w
stanie zatrzymać pracy w kilkuset zakładach, w których opracowały setki
tysięcy ludzi. Struktura bezpieczeństwa w Polsce była taka, że we wszystkich
fabrykach, a zwłaszcza ważnych, służby te miały swoje komórki, w których
oprócz oficerów SB byli agenci i konfidenci opłacani przez resort.(...)Służby
te w Gdańskiem były rozbudowane horrendalnie(...) Szczerze też mówiąc, z
meldunków mi przekazywanych jeszcze na początku roku 1980 SB powinna wiedzieć
nie tylko o najdrobniejszych przygotowaniach do strajków, lecz nawet o każdym
ruchu szczura portowego.” O strajku w lipcu 1980 roku w Lubelskim Gierek mówi
w podobnym tonie: „Wyznam, że byłem tym wręcz oszołomiony. Przedtem nie miałem
żadnych sygnałów od służb milicyjnych bądź aparatu partyjnego, ze w Lublinie
jest wielkie wrzenie.(...) Wielkie zakłady tego województwa , WSK Świdnik,
FSC, charakteryzowały się wyjątkowo wysokim, bo ponad 30-procentowym, udziałem
kadry zarządzającej wywodzącej się z milicji i wojska.”

http://krakau.blog.salon24.pl/263627,gierek-o-jaruzelskim-solidarnosci-i-sb

Data: 2010-12-30 17:17:55
Autor: obserwator
Antoni - ty jestes dobry w tych cyferkach zadkuzenia PRL

mozesz odniesc sie do tego zdania w tekscie i napisac ile dokladnie ten dlug
wzrosl za rzadow niedojdy sowieckiej,Jaruzelskiego:

Data: 2010-12-31 02:20:48
Autor: Krzysiek
Antoni - ty jestes dobry w tych cyferkach zadkuzenia PRL
Hallo,

" obserwator"  schrieb im Newsbeitrag news:ifies3$577$1inews.gazeta.pl...

[...]

nie jestem Antoni, ale ja to zdanie odczytuje jako wzrost z 18 koma 9 do 40 koma zero
miliardow.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-12-30 18:14:16
Autor: u2
W dniu 2010-12-30 18:12,  obserwator pisze:
[...]

Odwrotnie, z 40 do 189.

Ale w sumie to głównie dzięki temu sprzedawczykowi mamy to co mamy obecnie.

Data: 2010-12-30 17:20:10
Autor: obserwator
GIEREK o Jaruzelskim, Solidarnosci i SB .
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): .

Odwrotnie, z 40 do 189.

bystry jestes:) Antos, nie zauwazyl:))

Ale w sumie to głównie dzięki temu sprzedawczykowi mamy to co mamy obecnie.

Dokladnie !!! do tego dochodzi bezprawie ktore sie rozplenilo i ktore jemu
zawdzieczamy.

Data: 2010-12-30 18:30:45
Autor: u2
W dniu 2010-12-30 18:20,  obserwator pisze:
Ale w sumie to głównie dzięki temu sprzedawczykowi mamy to co mamy obecnie.
Dokladnie !!! do tego dochodzi bezprawie ktore sie rozplenilo i ktore jemu
zawdzieczamy.

Ba, czytam teraz brukowce, w których informują o stanie zdrowia tego
zdrajcy. :)

Data: 2010-12-30 17:36:53
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> Dokladnie !!! do tego dochodzi bezprawie ktore sie rozplenilo i ktore jemu
> zawdzieczamy.

Ba, czytam teraz brukowce, w których informują o stanie zdrowia tego
zdrajcy. :)

ja tez czytam:))

Data: 2010-12-30 18:40:05
Autor: u2
W dniu 2010-12-30 18:36,  obserwator pisze:
Ba, czytam teraz brukowce, w których informują o stanie zdrowia tego
> zdrajcy. :)
ja tez czytam:))

Niestety, znowu przeżył.

Data: 2010-12-30 18:42:48
Autor: Barbarella

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d1cc1c5$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jaruzelski nie był i nie jest zdrajcą. To bolszewik wykonujący polecenia swoich mocodawców!

BB

Data: 2010-12-30 18:47:25
Autor: u2
W dniu 2010-12-30 18:42, Barbarella pisze:
Jaruzelski nie był i nie jest zdrajcą.

Bolszewik to nie Polak więc zdradził Polskę. Podobnie jak ty.

Data: 2010-12-30 18:53:39
Autor: Barbarella

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d1cc5ad$0$2497$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-12-30 18:42, Barbarella pisze:
Jaruzelski nie był i nie jest zdrajcą.

Bolszewik to nie Polak więc zdradził Polskę. Podobnie jak ty.

Łysa pało, nie cytuj części wypowiedzi! PiS-wskie metody rodem z KGB.

BB

Data: 2010-12-30 19:00:15
Autor: u2
W dniu 2010-12-30 18:53, Barbarella pisze:
Bolszewik to nie Polak więc zdradził Polskę. Podobnie jak ty.

Łysa pało

No właśnie Lenin, podobnie jak ty, był w większości łysy :)

Data: 2010-12-30 19:04:02
Autor: Barbarella

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d1cc8af$0$2492$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-12-30 18:53, Barbarella pisze:
Bolszewik to nie Polak więc zdradził Polskę. Podobnie jak ty.

Łysa pało

No właśnie Lenin, podobnie jak ty, był w większości łysy :)

Łysa pała to określenie debila z PiS, a nie okreslenie stanu owłosienia na głowie. Rozumiesz łysa pało?

BB

Data: 2010-12-30 19:07:58
Autor: u2
W dniu 2010-12-30 19:04, Barbarella pisze:
No właśnie Lenin, podobnie jak ty, był w większości łysy :)

Łysa pała

Dobre określenie na ciebie zahir :)

Data: 2010-12-30 19:45:04
Autor: matusm
GIEREK o Jaruzelskim, Solidarnosci i SB .

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ifiehe$460$1inews.gazeta.pl...

&#8222;Po moim odejściu następcy zaczęli od trzydziestoośmioprocentowego spadku
dochodu narodowego w roku 1981. Zamiast zajmować się gospodarką, zajmowali się
jałową, wyniszczająca wojną z własnym narodem. (&#8230;) Proszę pana za ruinę
[...]
Zachodu. Jeśli go to zaskoczyło, nie powinien wyściubiać nosa poza bramę koszar.&#8221;

Giereko rozkręceniu strajków w Lublinie i na Wybrzeżu przez SB:

&#8222;Na jakiej podstawie twierdzę, że ludzie z bezpieczeństwa byli wśród
[...]
ruchu szczura portowego.&#8221; O strajku w lipcu 1980 roku w Lubelskim Gierek mówi
w podobnym tonie: &#8222;Wyznam, że byłem tym wręcz oszołomiony. Przedtem nie miałem
[...]
kadry zarządzającej wywodzącej się z milicji i wojska.&#8221;

http://krakau.blog.salon24.pl/263627,gierek-o-jaruzelskim-solidarnosci-i-sb

Pozdrowienia
matusm

GIEREK o Jaruzelskim, Solidarnosci i SB .