GIGABYTE GA0990FXA-UD7 nie odpala

Data: 2011-10-31 16:06:41
Autor: doktorek
GIGABYTE GA0990FXA-UD7 nie odpala
Wlasnie przyszla plyta, procesor i pamiatki.
Odpalam i ... nic.
na wyswietlaczu plyty pokazuje sie F2 i nic sie nie dzieje, nic nie pika z glosnika.

Nie ma tego kody w instrukcji, czy ktos moze mi powiedziec o co chodzi?

procesor amd FX

Data: 2011-10-31 19:35:44
Autor: Leszek K.
Dnia Mon, 31 Oct 2011 16:06:41 +0100, doktorek napisał(a):

[...]

Ośmiojajeczny? Trzeba nowy BIOS. Miałem to samo i chwała Bogu miałem
sześciordzeniowca Phenoma II coby go na chwilę wsadzić i wgrać BIOS. Na
płycie od Asusa (sabertooth) dokładnie to samo. Te płyty były produkowane
przed premierą FX-a i producenci mieli mgliste pojęcie jak wersja finalna
będzie wyglądać.

Data: 2011-10-31 20:09:47
Autor: doktorek
GIGABYTE GA0990FXA-UD7 nie odpala
6 rdzeniowy.
to jest ten: AMD X6 FX-6100 3.3GHz
no ok, ale to co ja mam teraz zrobic? Nie moge tego wyslac do serwisu?
mam wsadzic starszy procesor , uaktualnic bios i dopiero wsadzic tego FX?

:(

Data: 2011-10-31 20:26:26
Autor: Leszek K.
Dnia Mon, 31 Oct 2011 20:09:47 +0100, doktorek napisał(a):

[...]

Odpisuj pod spodem!
Oczywiście w serwisie też Ci to zrobią, ale jak masz dostęp do starszego
procesora zrobisz to w 15 min.

GIGABYTE GA0990FXA-UD7 nie odpala