|
Data: 2013-09-13 02:12:06 |
Autor: Pawel O'Pajak |
GITD wyda 4 mln zł na kampanię promując ą fotoradary |
Powitanko,
Nie wiem czy śmiać się czy płakać z tego cyrku i absurdu.
Ani to, ani to. To najzupelniej normalne i powszechne dzialanie. Juz objasniam: Kazda firma ma jakis fundusz na reklame, PR itp. FR to dochodowy biznes, biznes jak kazdy inny. No moze kazdy inny nie jest tak dochodowy, a juz z pewnoscia calkowicie pozbawiony ryzyka, ale to biznes, czysta zywa gotowka, pieniachy, szmal, money for nothing.
Moze wpisujcie propozycje hasel reklamowych. Ja zaczne:
1. "Kierowco zapierdalaj"
2. "Nasze FR zarabiaja szybciej, niz twoja bryka jedzie. Sprawdz nas!"
3. "Czy to radar, czy atrapa, dawaj kase, jakes gapa"
4. "Vincent wyciaga do ciebie dlon - plac przez internet"
No dobra, ide spac:-)
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com
|
|
|
Data: 2013-09-13 08:44:40 |
Autor: AZ |
GITD wyda 4 mln zł na kampanię promującą fotoradary |
On 2013-09-13, Pawel O'Pajak <opajak@interia.pl> wrote:
Powitanko,
Nie wiem czy śmiać się czy płakać z tego cyrku i absurdu.
Ani to, ani to. To najzupelniej normalne i powszechne dzialanie. Juz objasniam: Kazda firma ma jakis fundusz na reklame, PR itp. FR to dochodowy biznes, biznes jak kazdy inny. No moze kazdy inny nie jest tak dochodowy, a juz z pewnoscia calkowicie pozbawiony ryzyka, ale to biznes, czysta zywa gotowka, pieniachy, szmal, money for nothing.
Moze wpisujcie propozycje hasel reklamowych. Ja zaczne:
1. "Kierowco zapierdalaj"
2. "Nasze FR zarabiaja szybciej, niz twoja bryka jedzie. Sprawdz nas!"
3. "Czy to radar, czy atrapa, dawaj kase, jakes gapa"
4. "Vincent wyciaga do ciebie dlon - plac przez internet"
No dobra, ide spac:-)
Wy sie nabijacie a to sa potrzeby spoleczenstwa ktore chce spokojnie
zyc!
--
Artur
ZZR 1200
|
|
|
Data: 2013-09-13 15:16:30 |
Autor: Krzysztof 45 |
GITD wyda 4 mln zł na kampanię promując ą fotoradary |
W dniu 2013-09-13 02:12, Pawel O'Pajak pisze:
Powitanko,
Nie wiem czy śmiać się czy płakać z tego cyrku i absurdu.
Ani to, ani to. To najzupelniej normalne i powszechne dzialanie. Juz
objasniam: Kazda firma ma jakis fundusz na reklame, PR itp. FR to
dochodowy biznes, biznes jak kazdy inny. No moze kazdy inny nie jest
tak dochodowy, a juz z pewnoscia calkowicie pozbawiony ryzyka, ale to
biznes, czysta zywa gotowka, pieniachy, szmal, money for nothing.
Moze wpisujcie propozycje hasel reklamowych. Ja zaczne: 1. "Kierowco
zapierdalaj" 2. "Nasze FR zarabiaja szybciej, niz twoja bryka jedzie.
Sprawdz nas!" 3. "Czy to radar, czy atrapa, dawaj kase, jakes gapa"
4. "Vincent wyciaga do ciebie dlon - plac przez internet" No dobra,
ide spac:-)
Dobre.
To ja jeszcze podsyłam pomysł dla Straży Miejskiej by stworzyli ofensywę
medialna za 3 mln która ma przekonać Polaków do blokad samochodowych a
także... do niej samej.
--
Krzysiek
|
|
Data: 2013-09-14 19:59:35 |
Autor: John Kołalsky |
GITD wyda 4 mln zł na kampanię promującą fotoradary |
Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
Nie wiem czy śmiać się czy płakać z tego cyrku i absurdu.
Ani to, ani to. To najzupelniej normalne i powszechne dzialanie. Juz
objasniam: Kazda firma ma jakis fundusz na reklame, PR itp. FR to
dochodowy biznes, biznes jak kazdy inny. No moze kazdy inny nie jest
tak dochodowy, a juz z pewnoscia calkowicie pozbawiony ryzyka, ale to
biznes, czysta zywa gotowka, pieniachy, szmal, money for nothing.
Moze wpisujcie propozycje hasel reklamowych. Ja zaczne: 1. "Kierowco
zapierdalaj" 2. "Nasze FR zarabiaja szybciej, niz twoja bryka jedzie.
Sprawdz nas!" 3. "Czy to radar, czy atrapa, dawaj kase, jakes gapa"
4. "Vincent wyciaga do ciebie dlon - plac przez internet" No dobra,
ide spac:-)
Dobre.
To ja jeszcze podsyłam pomysł dla Straży Miejskiej by stworzyli ofensywę
medialna za 3 mln która ma przekonać Polaków do blokad samochodowych a
także... do niej samej.
No i reszta złodziei niech puszcza swoje reklamy w tv
|
|