Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   GITD wyda 4 mln zÅ‚ na kampaniÄ™ promujÄ…c Ä… fotoradary

GITD wyda 4 mln zł na kampanię promując ą fotoradary

Data: 2013-09-13 02:12:06
Autor: Pawel O'Pajak
GITD wyda 4 mln zł na kampanię promując ą fotoradary

Powitanko,

Nie wiem czy śmiać się czy płakać z tego cyrku i absurdu.

Ani to, ani to. To najzupelniej normalne i powszechne dzialanie. Juz objasniam: Kazda firma ma jakis fundusz na reklame, PR itp. FR to dochodowy biznes, biznes jak kazdy inny. No moze kazdy inny nie jest tak dochodowy, a juz z pewnoscia calkowicie pozbawiony ryzyka, ale to biznes, czysta zywa gotowka, pieniachy, szmal, money for nothing.
Moze wpisujcie propozycje hasel reklamowych. Ja zaczne:
1. "Kierowco zapierdalaj"
2. "Nasze FR zarabiaja szybciej, niz twoja bryka jedzie. Sprawdz nas!"
3. "Czy to radar, czy atrapa, dawaj kase, jakes gapa"
4. "Vincent wyciaga do ciebie dlon - plac przez internet"
No dobra, ide spac:-)


Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

Data: 2013-09-13 08:44:40
Autor: AZ
GITD wyda 4 mln zł na kampanię promującą fotoradary
On 2013-09-13, Pawel O'Pajak <opajak@interia.pl> wrote:

Powitanko,

Nie wiem czy śmiać się czy płakać z tego cyrku i absurdu.

Ani to, ani to. To najzupelniej normalne i powszechne dzialanie. Juz objasniam: Kazda firma ma jakis fundusz na reklame, PR itp. FR to dochodowy biznes, biznes jak kazdy inny. No moze kazdy inny nie jest tak dochodowy, a juz z pewnoscia calkowicie pozbawiony ryzyka, ale to biznes, czysta zywa gotowka, pieniachy, szmal, money for nothing.
Moze wpisujcie propozycje hasel reklamowych. Ja zaczne:
1. "Kierowco zapierdalaj"
2. "Nasze FR zarabiaja szybciej, niz twoja bryka jedzie. Sprawdz nas!"
3. "Czy to radar, czy atrapa, dawaj kase, jakes gapa"
4. "Vincent wyciaga do ciebie dlon - plac przez internet"
No dobra, ide spac:-)

Wy sie nabijacie a to sa potrzeby spoleczenstwa ktore chce spokojnie
zyc!

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-09-13 15:16:30
Autor: Krzysztof 45
GITD wyda 4 mln zł na kampanię promując ą fotoradary
W dniu 2013-09-13 02:12, Pawel O'Pajak pisze:

Powitanko,

Nie wiem czy śmiać się czy płakać z tego cyrku i absurdu.

Ani to, ani to. To najzupelniej normalne i powszechne dzialanie. Juz
 objasniam: Kazda firma ma jakis fundusz na reklame, PR itp. FR to
dochodowy biznes, biznes jak kazdy inny. No moze kazdy inny nie jest
tak dochodowy, a juz z pewnoscia calkowicie pozbawiony ryzyka, ale to
 biznes, czysta zywa gotowka, pieniachy, szmal, money for nothing.
Moze wpisujcie propozycje hasel reklamowych. Ja zaczne: 1. "Kierowco
zapierdalaj" 2. "Nasze FR zarabiaja szybciej, niz twoja bryka jedzie.
Sprawdz nas!" 3. "Czy to radar, czy atrapa, dawaj kase, jakes gapa"
4. "Vincent wyciaga do ciebie dlon - plac przez internet" No dobra,
ide spac:-)

Dobre.
To ja jeszcze podsyłam pomysł dla Straży Miejskiej by stworzyli ofensywę
medialna za 3 mln która ma przekonać Polaków do blokad samochodowych a
także... do niej samej.

--
Krzysiek

Data: 2013-09-14 19:59:35
Autor: John Kołalsky
GITD wyda 4 mln zł na kampanię promującą fotoradary

Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>


Nie wiem czy śmiać się czy płakać z tego cyrku i absurdu.

Ani to, ani to. To najzupelniej normalne i powszechne dzialanie. Juz
 objasniam: Kazda firma ma jakis fundusz na reklame, PR itp. FR to
dochodowy biznes, biznes jak kazdy inny. No moze kazdy inny nie jest
tak dochodowy, a juz z pewnoscia calkowicie pozbawiony ryzyka, ale to
 biznes, czysta zywa gotowka, pieniachy, szmal, money for nothing.
Moze wpisujcie propozycje hasel reklamowych. Ja zaczne: 1. "Kierowco
zapierdalaj" 2. "Nasze FR zarabiaja szybciej, niz twoja bryka jedzie.
Sprawdz nas!" 3. "Czy to radar, czy atrapa, dawaj kase, jakes gapa"
4. "Vincent wyciaga do ciebie dlon - plac przez internet" No dobra,
ide spac:-)

Dobre.
To ja jeszcze podsyłam pomysł dla Straży Miejskiej by stworzyli ofensywę
medialna za 3 mln która ma przekonać Polaków do blokad samochodowych a
także... do niej samej.

No i reszta złodziei niech puszcza swoje reklamy w tv

GITD wyda 4 mln zł na kampanię promując ą fotoradary

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona