GITD wyda 4 mln zł na kampanię promującą fotoradary

Data: 2013-09-12 07:05:56
Autor: Krzysztof 45
GITD wyda 4 mln zł na kampanię promującą fotoradary
Główny Inspektorat Transportu Drogowego planuje ofensywę medialną, która
ma przekonać Polaków do fotoradarów, a także... do niej samej. Jednym z
głównych celów kampanii będzie zachęcenie kierowców do rozliczania się
za mandaty przez internet – wynika z informacji DGP.

Nie wiem czy śmiać się czy płakać z tego cyrku i absurdu.

--
Krzysiek

Data: 2013-09-12 07:19:21
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

JeÅ›li tylko stawiane bÄ™dÄ… na dużych skrzyżowaniach w miastach z czujkÄ…  na czerwone Å›wiatÅ‚o to bÄ™dzie znakomity pomysÅ‚.
Popieram !

Data: 2013-09-11 23:58:13
Autor: Jimiasty
GITD wyda 4 mln z³ na kampaniê promuj±c± fotoradary
W dniu czwartek, 12 wrze¶nia 2013 07:19:21 UTC+2 u¿ytkownik Czes³aw Wi¶niak napisa³:

Je¶li tylko stawiane bêd± na du¿ych skrzy¿owaniach w miastach z czujk±  na czerwone ¶wiat³o to bêdzie znakomity pomys³.
Popieram !

Glupi czy naiwny, czy moze jedno i drugie? Obstawiam ze na tych skrzyzowaniach fazy zielonego swiatla zostalyby zredukowane do minimum, a zolte swiatlo przed zmiana na czerwone mrugaloby tylko jeden raz.

Data: 2013-09-12 09:27:32
Autor: Uncle Pete
[...]

A teraz ile razy mruga ¿ó³te przed zmian± na czerwone? ;)

MSPANC

Data: 2013-09-13 04:13:19
Autor: Jimiasty
GITD wyda 4 mln z³ na kampaniê promuj±c± fotoradary
W dniu czwartek, 12 wrze¶nia 2013 09:27:32 UTC+2 u¿ytkownik Uncle Pete napisa³:
A teraz ile razy mruga ¿ó³te przed zmian± na czerwone? ;)

Piñæ. A przejezyczylem, tzn przekliknales sie i nie dalo sie tego juz wyedytowac.

Data: 2013-09-12 16:54:22
Autor: Marek Dyjor
Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto] wrote:
[...]

po takiej informacji szef tego gówna powienin zostać natychmiast odwołany...

Data: 2013-09-12 18:21:51
Autor: jerzu
GITD wyda 4 mln z³ na kampaniê promuj±c± fotoradary
On Thu, 12 Sep 2013 16:54:22 +0200, "Marek Dyjor"
<mdyjor@poczta.onet.pl> wrote:

po takiej informacji szef tego gówna powienin zostaæ natychmiast odwo³any...

Szef tego gówna mia³ kiedy¶ wypadek, Polonezem. Ponoæ ledwo uszed³ z
¿yciem. Trauma mu chyba do dzi¶ zosta³a.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-09-16 17:08:40
Autor: elmer radi radisson

<mdyjor@poczta.onet.pl> wrote:

po takiej informacji szef tego gówna powienin zostaæ natychmiast odwo³any...

Szef tego gówna mia³ kiedy¶ wypadek, Polonezem. Ponoæ ledwo uszed³ z
¿yciem. Trauma mu chyba do dzi¶ zosta³a.

Czytales moze komentarze pod artykulem z ta historia?
Ten jest interesujacy

"foreks 12 dni temu Oceniono 471 razy 287
Tomus nie klam, znamy sie od lat. miales przeciez na forum Lancera Evo i Subaru ksywe man100, pamietam jak jezdziles swoja VIII i Impreza, ze turbina swiszczala na kazdej publicznej drodze. gnales na Tor Kielce po 180 przez wioski razem z nami i to bylo raptem kilka lat temu, a teraz obrosles w polityke i trzymasz sie zloba.
ja Ciebie rozumiem, wielu jest oportunistami, sprzedaja sie na momone, tylko nie opowiadaj andronow o jakims wypadku, bo to zwykla sciema, przez 10 lat nie powiedziales na forum slowa o tym, a teraz nagle jakas traume przywolujesz z mlodosci haha. pozdrowienia od starych kolegow z Warszawy, Kielc i Nowego Sacza, ktorzy dobrze Cie znaja."

+http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/7480-cyna-slajd-09092006-foto/page__st__125#entry225513

w przegladarce ctrl+f "man111"

w swietle takich newsow wszystko jest mozliwe i staje sie calkiem
zrozumiale:

http://www.fakt.pl/Tomasz-Polec-Glowny-Inspektor-Transportu-Drogowego-Minister-Tomasz-Polec-jedzie-100-km-h-przez-miasto-,artykuly,191886,1.html
http://autokult.pl/2013/03/02/jak-uniknac-placenia-mandatu-9-zlotych-rad-szefa-gitd

tak czy owak, koles jest niewiarygodny.

--

memento lorem ipsum

Data: 2013-09-16 19:09:59
Autor: jerzu
GITD wyda 4 mln z³ na kampaniê promuj±c± fotoradary
On Mon, 16 Sep 2013 17:08:40 +0200, elmer radi radisson
<radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote:

tak czy owak, koles jest niewiarygodny.

Dobre, puszczam dalej :)

Data: 2013-09-17 08:37:35
Autor: AZ
On 2013-09-16, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
On Mon, 16 Sep 2013 17:08:40 +0200, elmer radi radisson
<radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote:

tak czy owak, koles jest niewiarygodny.

Dobre, puszczam dalej :)

Szukajac dalej mozna znalezc lepsze:

"To ja kcem na ministra, szefa kancelaryji i bendem szarom eminencjom rozdzialajÄ…cÄ… pochlebcom i wazeliniarzom Å‚aski szczodrze

Ostatecznie wszakże mogę być przydupasem waadzy, bo wadza jest po to, aby nam dogadzać"

To tylko cytat ale pewnie prawda :-)

http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=1&t=99&p=375755

--
Artur

Data: 2013-09-13 02:12:06
Autor: Pawel O'Pajak
GITD wyda 4 mln zł na kampanię promując ą fotoradary

Powitanko,

Nie wiem czy śmiać się czy płakać z tego cyrku i absurdu.

Ani to, ani to. To najzupelniej normalne i powszechne dzialanie. Juz objasniam: Kazda firma ma jakis fundusz na reklame, PR itp. FR to dochodowy biznes, biznes jak kazdy inny. No moze kazdy inny nie jest tak dochodowy, a juz z pewnoscia calkowicie pozbawiony ryzyka, ale to biznes, czysta zywa gotowka, pieniachy, szmal, money for nothing.
Moze wpisujcie propozycje hasel reklamowych. Ja zaczne:
1. "Kierowco zapierdalaj"
2. "Nasze FR zarabiaja szybciej, niz twoja bryka jedzie. Sprawdz nas!"
3. "Czy to radar, czy atrapa, dawaj kase, jakes gapa"
4. "Vincent wyciaga do ciebie dlon - plac przez internet"
No dobra, ide spac:-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2013-09-13 08:44:40
Autor: AZ
On 2013-09-13, Pawel O'Pajak <opajak@interia.pl> wrote:

Powitanko,

[...]

Wy sie nabijacie a to sa potrzeby spoleczenstwa ktore chce spokojnie
zyc!

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-09-13 15:16:30
Autor: Krzysztof 45
GITD wyda 4 mln zł na kampanię promując ą fotoradary
W dniu 2013-09-13 02:12, Pawel O'Pajak pisze:

Powitanko,

[...]

Dobre.
To ja jeszcze podsyłam pomysł dla Straży Miejskiej by stworzyli ofensywę
medialna za 3 mln która ma przekonać Polaków do blokad samochodowych a
także... do niej samej.

--
Krzysiek

Data: 2013-09-14 19:59:35
Autor: John Kołalsky
GITD wyda 4 mln zł na kampanię promującą fotoradary

Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

[...]

No i reszta złodziei niech puszcza swoje reklamy w tv

Data: 2013-09-13 02:23:48
Autor: kogutek444
GITD wyda 4 mln z³ na kampaniê promuj±c± fotoradary
W dniu czwartek, 12 wrze¶nia 2013 07:05:56 UTC+2 u¿ytkownik Krzysztof 45 napisa³:
G³ówny Inspektorat Transportu Drogowego planuje ofensywê medialn±, która

ma przekonaæ Polaków do fotoradarów, a tak¿e... do niej samej. Jednym z

g³ównych celów kampanii bêdzie zachêcenie kierowców do rozliczania siê

za mandaty przez internet - wynika z informacji DGP.

Nie wiem czy ¶miaæ siê czy p³akaæ z tego cyrku i absurdu.

-- Krzysiek

W realu nie znam nikogo co dosta³ mandat za niewinno¶æ.

Data: 2013-09-13 10:00:06
Autor: masti
GITD wyda 4 mln z³ na kampaniê promuj±c± fotoradary
Dnia pięknego Fri, 13 Sep 2013 02:23:48 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał:

W realu nie znam nikogo co dostał mandat za niewinność.

a ja nie znam nikogo kto ma problemy z konfiguracjÄ… czytnika

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-09-13 03:31:27
Autor: kogutek444
GITD wyda 4 mln z³ na kampaniê promuj±c± fotoradary
W dniu pi±tek, 13 wrze¶nia 2013 12:00:06 UTC+2 u¿ytkownik masti napisa³:
Dnia piêknego Fri, 13 Sep 2013 02:23:48 -0700 osobnik zwany kogutek444

napisa³:

> W realu nie znam nikogo co dosta³ mandat za niewinno¶æ.

a ja nie znam nikogo kto ma problemy z konfiguracj± czytnika

-- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê, to grunt zabija!" T.Pratchett

Jak gówno nie umie p³ywaæ to twierdzi ¿e woda za rzadka. jak palant na grupach nie ma nic do powiedzenia to siê czepia czytnika. Powtórzê to co ju¿ nie raz pisa³em przy podobnych okazjach. Pierdol siê ze swoimi uwagami. Zmieñ czytnik na cywilizowany to problemy znikn±. A wracaj±c do tematu. Nie pasuje Ci ¿e jak nie bêdziesz je¼dzi³ jak Ci ka¿± to bêdziesz p³aci³ mandaty? To sam oddaj PJ. Przymusu posiadania PJ nie ma.

Data: 2013-09-13 10:32:46
Autor: masti
GITD wyda 4 mln z³ na kampaniê promuj±c± fotoradary

napisał:

> W realu nie znam nikogo co dostał mandat za niewinność.

a ja nie znam nikogo kto ma problemy z konfiguracjÄ… czytnika

mst <at> gazeta <.> pl

"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

Jak gówno nie umie pływać to twierdzi że woda za rzadka. jak palant na
grupach nie ma nic do powiedzenia to się czepia czytnika. Powtórzę to co
już nie raz pisałem przy podobnych okazjach. Pierdol się ze swoimi
uwagami.

i to jest cała Twoja działalność buraku

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-09-13 03:34:44
Autor: kogutek444
GITD wyda 4 mln z³ na kampaniê promuj±c± fotoradary
W dniu pi±tek, 13 wrze¶nia 2013 12:32:46 UTC+2 u¿ytkownik masti napisa³:
Dnia piêknego Fri, 13 Sep 2013 03:31:27 -0700 osobnik zwany kogutek444

napisa³:

Goñ sie trajerze.

Data: 2013-09-13 10:38:13
Autor: masti
GITD wyda 4 mln z³ na kampaniê promuj±c± fotoradary
Dnia pięknego Fri, 13 Sep 2013 03:34:44 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał:

Goń sie trajerze.

widzsz tylko na tyle Cię stać. Chamstwo i kompletny brak wiedzy.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-09-14 01:15:10
Autor: Pawel O'Pajak
GITD wyda 4 mln zł na kampanię promując ą fotoradary
Powitanko,

a ja nie znam nikogo kto ma problemy z konfiguracjÄ… czytnika

A ja znam jednego takiego... Tylko jednego;-)
Strach pomyslec, co bedzie, gdy do ruchu prawostronnego bedzie podchodzil tak, jak do konfiguracji czytnika - wszyscy sie maja do niego dostosowac i zacznie jezdzic lewa strona.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2013-09-13 17:00:00
Autor: kogutek444
GITD wyda 4 mln z³ na kampaniê promuj±c± fotoradary
W dniu sobota, 14 wrze¶nia 2013 01:15:10 UTC+2 u¿ytkownik Pawel O'Pajak napisa³:
Powitanko,

> [...]

Strach pomyslec, co bedzie, gdy do ruchu prawostronnego bedzie podchodzil tak, jak do konfiguracji czytnika - wszyscy sie maja do niego dostosowac i zacznie jezdzic lewa strona.

-- "-Tato, po czym poznaæ ma³± szkodliwo¶æ spo³eczn±?

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mro¿ek)

Ju¿ niejednemu poradzi³em ¿eby w kwestii czytnika pierdoli³ siê na koszt pañstwa. Nie chcesz takiego co czyta wszystko to nie pierdol ¿e to wina kogo¶ innego a nie twoja. W kwestii mandatów masz co¶ do powiedzenia wiejski g³upku czy nie masz?

Data: 2013-09-14 11:31:34
Autor: Pawel O'Pajak
W dniu 2013-09-14 02:00, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Wiem, juz niejednemu, a wszystkim radziles, zeby panujace od poczatku zasady usenetu  dostosowali do Ciebie. Czemu Cie nie zPOLONKowalem za chamstwo i cytowanie jak to powyzej? Ano, bawi mnie jak walczysz dzielnie z calym swiatem. Moze nie powinienem sie nasmiewac z czlowieka ulomnego, w koncu nie kazdemu Bozia dala rozum i umiejetnosc zachowania sie w towarzystwie, no ale sam sie prosisz nie reagujac na uwagi od wszystkich rozmowcow. Osmieszasz sie i tyle.
Nie piszesz nigdy nic tak wartosciowego, by ktokolwiek mial Twoje zachowanie tolerowac.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2013-09-14 12:10:50
Autor: RoMan Mandziejewicz
GITD wyda 4 mln z³ na kampaniê promuj±c± fotoradary
Hello Pawel,

[...]

Czy drób i ko³alski to ten sam byt?

--
Best regards,
 RoMan

GITD wyda 4 mln zł na kampanię promującą fotoradary