[27.02] GKS Belchatow - Wisla

Data: 2010-02-27 19:28:23
Autor: Kwik
[27.02] GKS Belchatow - Wisla
W poprzednim watku napisalem:

"Legia - ten cholerny fart ich nie opuszcza. Kolejny mecz wygrany psim swedem."

To mnie wlasnie najbardziej wpienia - Wisla naciera cala polowe, ma duza przewage, i przegrywa mecz. Legia strzela trzy razy w meczu i wygrywa 1:2. Naprawde chlopaki, szacun za skutecznosc.

Kwik

Data: 2010-02-27 19:48:09
Autor: Danpe
[27.02] GKS Belchatow - Wisla
On Sat, 27 Feb 2010 19:28:23 +0100, Kwik <kwik@nospaminteria.pl>
wrote:

[...]

A tam naciera. Dupa z taka gra. Obrona cienko, pomoc nic nie grala,
atak slabo.
Co gorsza lawka rezerwowych to jakas komedia.
Bramka stracona frajersko,  pilkarze Belchatowa sa lepiej przygotowani
na ten moment, grali dokladniej, nie tracili co drugiej pilki w glupi
sposob. Mieli szczescie dzisiaj, a szczescie jak wiadomo sprzyja
lepszym.
Zly mecz, Skorza bedzie mial nad czym myslec, a mnie do furii  i
totalnego wk... doprowadzil Diaz nie wykorzystujac 100000% sytuacji.
Toz to (_!_)  mozna bylo nawet strzelic. --
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-02-27 19:54:17
Autor: Kwik
[27.02] GKS Belchatow - Wisla
Danpe pisze:

A tam naciera. Dupa z taka gra. Obrona cienko, pomoc nic nie grala,
atak slabo.

Ale ja nie twierdze ze Wisla zagrala swietny mecz. Nawet zgadzam sie z Toba w ocenie. Ale Wisla na tle GKS zaprezentowala sie o niebo lepiej niz Legia na tle Cracovii.

Diaz nie wykorzystujac 100000% sytuacji.
Toz to (_!_)  mozna bylo nawet strzelic.

Widac kolejna przerwa nic mu nie dala. Naprawde, nie wiem co ten gosc robi w druzynie. Drewno totalne, milion strat, pudlo z trzech metrow. Wrrrr...

Kwik

Data: 2010-02-28 12:34:15
Autor: @dams
[27.02] GKS Belchatow - Wisla
bardzo mi się ten mecz podobał, w sumie przyznam szczerze że co rundę zaczynam mieć mieszane uczucia - piłkarzyki sprawiają że zastanawiam się nad sensem oglądania polskiej ligi. Wtedy liga rusza i cóż... żyć bez tego nie potrafię :]

Wisła i Bełchatów super, moja "L" fatalnie ... mimo wyniku. Ciekawy jestem jeszcze Polonii ale to dzisiaj :]

pzdr

Data: 2010-02-28 16:09:48
Autor: DysoN
[27.02] GKS Belchatow - Wisla
@dams pisze:

Wisła i Bełchatów super, moja "L" fatalnie ... mimo wyniku. Ciekawy jestem jeszcze Polonii ale to dzisiaj :]

Belchatow to moze super taktycznie Wisle rozpracowal i blokowal prawie przez caly mecz (pod koniec sil im juz zaczynalo brakowac) ale co bylo super takiego w grze Wisly??

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2010-03-01 17:51:28
Autor: @dams
[27.02] GKS Belchatow - Wisla

Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hme101$8dt$1@inews.gazeta.pl...

[...]