GKS - Wisła

Data: 2009-03-14 19:13:43
Autor: yamma
GKS - Wisła
Nosz, ku***wa jego w d**pę zaj***a mać! Co za pechowy weekend! Tak na moje oko Brożkowi poszły więzadła. Po ch** on skakał do tej piłki?!
:-(
yamma

Data: 2009-03-14 20:15:04
Autor: tees
GKS - Wisła
No i wyszło na moje z wynikiem.

Gratulacje dla Lecha z okazji zdobycia MP - nam zostaje "walka" o 2-3 miejsce, aczkolwiek słowo "walka" jak się patrzy na to z jakim zaangażowaniem grają zawodnicy Wisły to nie najlepsze słowo.

Szkoda Pawła, on w sumie jako jeden z nielicznych prezentuje jakiś poziom, a jeśli potwierdzą się informacje o rozwalonym kolanie to może już do formy nie wrócić.

pozdrawiam
tees

Data: 2009-03-14 20:27:46
Autor: Andy
GKS - Wisła
"tees" <ra2k@poczta.onet.pl> wrote in message news:gpgvno$svi$1news.onet.pl...
No i wyszło na moje z wynikiem.

Gratulacje dla Lecha z okazji zdobycia MP

Mimo wszystko bym z tym poczekal. Jeszcze do konca 10 meczow (a dla Lecha 11) i duzo sie moze zdarzyc.

Dla Wisly strata punktow dzis jest bolesna, tym bardziej, ze bez watpienia byla lepsza i to znacznie od Belchatowa. Jednak jesli by Brozek wypadl na dluzej, to jest to strata o wiele bolesniejsza od tego remisu.

Data: 2009-03-14 20:47:50
Autor: tees
GKS - Wisła
Andy pisze:

Mimo wszystko bym z tym poczekal. Jeszcze do konca 10 meczow (a dla Lecha 11) i duzo sie moze zdarzyc.

Pewnie, że można. Ale jakbyście nie wykorzystali takich prezentów (obok własnej dobrej gry) to można by to nazwać MEGA frajerstwem.

Legia gra bez napastników, Wisła teraz też (i przy okazji bez kreatywnej pomocy), Polonia też wróciła do własnego stylu. Nikt się nie kwapi żeby Wam zagrozić.

pzdrw
tees

Data: 2009-03-14 21:13:53
Autor: Mane
GKS - Wisła
tees pisze:

Legia gra bez napastników, Wisła teraz też (i przy okazji bez kreatywnej pomocy)

Jak to? Dzisiaj Sobol postanowil zostac Brazylijczykiem :)

Data: 2009-03-14 20:29:21
Autor: bodyn
GKS - Wisła
tees pisze:
[...]

Jak lech nei zdobedzie MP to bedzie mistrzem swiata:)

Data: 2009-03-14 20:59:05
Autor: Koriat
GKS - Wisła
Użytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gpgvno$svi$1news.onet.pl...
[...]

Tak na marginesie tego co się dzisiaj wydarzyło, czyli kontuzji Pawła i generalnie jeża do strzelania bramek Wisły to zarząd SKWK powinien sobie pogratulować podejścia do transferu Franka i swojego pryncypializmu, niezależnie od jej ceny.

Data: 2009-03-14 23:06:57
Autor: Danpe
GKS - Wisła
On Sat, 14 Mar 2009 20:15:04 +0100, tees <ra2k@poczta.onet.pl> wrote:

No i wyszło na moje z wynikiem.

Ale chyba sie nie spodziewales takiego obrotu meczu - przeciez tam
powinny pasc ze 4 bramki dla Wisly!

Gratulacje dla Lecha z okazji zdobycia MP

Ja gratulowal psubratom i kamieniarzom nie bede, bo za bardzo mi
zalezli za skore, no ale wswietle kontuzji Brozka i braku alternatywy
w ataku, moga sie juz cieszyc z MP.

Nie wiem dlaczego czepiasz sie zaangazowania - akurat w tym meczu IMO
tego nie brakowalo.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-03-15 08:50:24
Autor: Ryszard Chmielnik
GKS - Wisła

Ja gratulowal psubratom i kamieniarzom
Rzekł milicyjny GTSiak...

Data: 2009-03-15 10:43:35
Autor: Danpe
GKS - Wisła
On Sun, 15 Mar 2009 08:50:24 +0100, "Ryszard Chmielnik" <r.y.o@wp.pl>
wrote:

Ja gratulowal psubratom i kamieniarzom
Rzekł milicyjny GTSiak...

powiedzial co wiedzial :D
Roznimy sie tym, ze ja swoje osady glosze na podstawie osobistych
doswiadczen podczas meczow na Wisle czy bardzo nielicznych wyjazdow, a
Ty na podstawie bajek gloszonych przez tych, co zawsze jestesmy nad
nimi.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-03-15 16:34:28
Autor: bodyn
GKS - Wisła
Ryszard Chmielnik pisze:
Ja gratulowal psubratom i kamieniarzom
Rzekł milicyjny GTSiak...
Ale o co chodzi?

Data: 2009-03-15 15:32:28
Autor: tees
GKS - Wisła
Danpe pisze:

Ale chyba sie nie spodziewales takiego obrotu meczu - przeciez tam
powinny pasc ze 4 bramki dla Wisly!

Dokładnie takiego się spodziewałem. Że nie będą potrafili wykorzystać żadnej sytuacji - jak to już robili wielokrotnie. Akcja Sobolewskiego to była kwintesencja tej niemocy i nieudacznictwa.

  > Ja gratulowal psubratom i kamieniarzom nie bede, bo za bardzo mi
zalezli za skore, no ale wswietle kontuzji Brozka i braku alternatywy
w ataku, moga sie juz cieszyc z MP.

W sensie, że Andy albo Cavallino albo gasper Cię kamieniami obrzucili? :) Ja tam nie mam problemów żeby akurat tutejszym lechitom pogratulować na okoliczność MP (a nuż zapeszę? ;) - jakkolwiek za tzw. ogółem kibiców Lecha (reprezentowanych przez takiego np. Litara) nie przepadam oględnie mówiąc.

Nie wiem dlaczego czepiasz sie zaangazowania - akurat w tym meczu IMO
tego nie brakowalo.
W sumie masz rację - z rozpędu i na gorąco napisałem o zaangażowaniu. Po obejrzeniu 2x stwierdzam, że zaangażowanie
było widoczne - bardziej chodziło mi o brak umiejętności wykończenia posiadanych sytuacji i straszliwą niemoc na którą żal
było patrzeć.

pzdrw
tees

ps. boisko w Bełchatowie powinni zamknąć - najpierw Garguła teraz Brożek...

Data: 2009-03-15 16:50:18
Autor: Danpe
GKS - Wisła
On Sun, 15 Mar 2009 15:32:28 +0100, tees <ra2k@poczta.onet.pl> wrote:

W sensie, że Andy albo Cavallino albo gasper Cię kamieniami obrzucili? :)

a cholera ich wie :P  szalikami se twarze zaslonili
bardziej chodziło mi o brak umiejętności wykończenia posiadanych sytuacji i straszliwą niemoc na którą żal
było patrzeć.

dlatego w tym sezonie nei zdobedziemy MP.
Troszke wczesniej niz planowali wlodarze Brozka zabrklo w skladzie i
sie pewnie obudza z reka w nocniku.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-03-15 20:34:46
Autor: AJK
GKS - Wisła
15-03-2009  o godz. 15:32 tees napisał:

ps. boisko w Bełchatowie powinni zamknąć - najpierw Garguła teraz Brożek...

To nie jest problem Bełchatowa, tylko Wisły. Najpierw Garguła (po
podpisaniu kontraktu), potem Brozek, a dziś Dawidowski:
http://www.wisla.krakow.pl/art.php?id=&news_id=5442
Nowym sposnsorem strategicznym powinien zostać ZUS.

--
AJK

Data: 2009-03-15 23:55:55
Autor: Cavallino
GKS - Wisła
Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:1a20ouux8vmrm$.dlgajk.cija...
[...]

ROTFL !!!
On ma jakieś duże odszkodowanie w kontrakcie?
Nie można by go od razu zwolnić w cholerę z obowiązku świadczenia pracy i nie zaśmiecać jego osobą rubryk klubowych itd?

Data: 2009-03-15 13:39:21
Autor: Cavallino
GKS - Wisła
Użytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gpgvno$svi$1news.onet.pl...
No i wyszło na moje z wynikiem.

Gratulacje dla Lecha z okazji zdobycia MP

Dziękujemy.

Od razu zaznaczam, że jeśli jednak Lech wywinie numer w takich okolicznościach majstra nie zdobędzie, to jego trener wróci u mnie z powrotem do roli megafrajera.
Lech wygląda że będzie miał łatwiej niż Zagłebie dwa lata temu, bo praktycznie został mu jeden przeciwnik (Legia), a i on robi co może żeby Lechowi się udało.

Data: 2009-03-15 16:35:37
Autor: bodyn
GKS - Wisła
Cavallino pisze:
[...]

A tak to by twierdziles ze lech bo wodza Smudy nic nie osiagnie.
No juz nieraz pokazales ze o pilce masz mierne pojecie

Data: 2009-03-15 23:54:45
Autor: Cavallino
GKS - Wisła
Użytkownik "bodyn" <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Nie odgrzewaj starych kotletów, do tego jeszcze w swoim stylu całkowicie przekręcając sens i znaczenie całości.

Data: 2009-03-14 20:28:59
Autor: bodyn
GKS - Wisła
yamma pisze:
Nosz, ku***wa jego w d**pę zaj***a mać! Co za pechowy weekend! Tak na moje oko Brożkowi poszły więzadła. Po ch** on skakał do tej piłki?!
:-(
yamma
Tego meczu nei dalo sie ogladac. Tortura.
Ale wyszedl ladny film pokazowy  z cyklu:
"Jak atakowac 90 min i meczu nie wygrac".
Zenada

Data: 2009-03-14 20:49:17
Autor: tees
GKS - Wisła
bodyn pisze:
Tego meczu nei dalo sie ogladac. Tortura.
Ale wyszedl ladny film pokazowy  z cyklu:
"Jak atakowac 90 min i meczu nie wygrac".
Zenada

Otóż to. Sobolewski powinien na piechotę wracać do Krakowa. Najlepiej z Boguskim razem.

pzdrw
tees

Data: 2009-03-15 13:42:06
Autor: Cavallino
GKS - Wisła
Użytkownik "bodyn" <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał w wiadomości news:gph0hr$ltu$1inews.gazeta.pl...
yamma pisze:
[...]

Ty mi o torurach nie mów.
Byłem na imieninach u ciotki, a jako że było jeszcze trochę czasu do imprezy wziąłem ze sobą kartę Cyfry i oglądałem z nudów większą część meczu Odra-Śląsk na Orange Sport.

Ja pierdzielę, takie badziewia to już od lat nie widziałem.
Jeśli i w tym roku nie uda się drewnianej Odry z drewnianym Wieczorkiem posunąć z ligi, to będzie to porażka na miarę nie zdobycia tytułu przez Lecha.

Data: 2009-03-14 22:40:18
Autor: UGI
GKS - Wisła

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości

Nosz, ku***wa jego w d**pę zaj***a mać! Co za pechowy weekend! Tak na moje oko Brożkowi poszły więzadła. Po ch** on skakał do tej piłki?!
:-(

No to trzeba Lewandowskiemu skolowac kogos do strzelania bramek w Belfascie, bo z tych co widze to cóż....

Data: 2009-03-14 23:55:58
Autor: Robert Gosik
GKS - Wisła
No to trzeba Lewandowskiemu skolowac kogos do strzelania bramek w Belfascie, bo z tych co widze to cóż....

Saganowski, Zurawski, Jelen w ataku?

A i tak pojedzie Zahorski :/

Data: 2009-03-15 00:24:03
Autor: UGI
GKS - Wisła

Użytkownik "Robert Gosik" <robert.gosik@usuntoaster.pl> napisał w wiadomości

Saganowski,

Te kilka bramek mnie nie przekonuje.

Zurawski

On jest powolany?

Jelen w ataku?

Podobnie jak Sagan ale predzej stawialbym na niego.

A i tak pojedzie Zahorski :/

Co najwyżej zwiedzic doki, w ktorych wybudowano Titanica.

Data: 2009-03-15 13:36:56
Autor: Cavallino
GKS - Wisła
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gph895$27p$1inews.gazeta.pl...

[...]

Niejaki Jeleń, mówi Ci coś to nazwisko?

Data: 2009-03-15 18:48:14
Autor: UGI
GKS - Wisła

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

Niejaki Jeleń, mówi Ci coś to nazwisko?

Do tej pory kojarzylo mi sie z kontuzjami i ławką, ale dzis strzelil Lyonowi to moze jednak nie ma co sie martwic, choc wolalbym mimo wszystko miec Brozka.

Data: 2009-03-15 23:53:33
Autor: Cavallino
GKS - Wisła
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gpjf20$foc$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

Niejaki Jeleń, mówi Ci coś to nazwisko?

Do tej pory kojarzylo mi sie z kontuzjami i ławką, ale dzis strzelil Lyonowi

Dziś?
Klub chce go zatrzymać pensją na poziomie 100 tys Eur miesięcznie, liga francuska do krezusów nie należy, więc musi być coś wart.
Duże coś.

Data: 2009-03-15 12:34:23
Autor: topek
GKS - Wisła
yamma pisze:
Nosz, ku***wa jego w d**pę zaj***a mać! Co za pechowy weekend! Tak na moje oko Brożkowi poszły więzadła. Po ch** on skakał do tej piłki?!
:-(
yamma
A ja meczu nie widzialem bo wybralem urodziny u znajomej i golabki polskie (takie danie).
GKS w tym sezonie sie przebuja najmniejszym nakladem sil a potem sie zobaczyc co zrobi PGE.
Wcale mi z tym nie jest dobrze
:-////

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<-- -napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych-- ->

GKS - Wisła