GNIAZDA SCIENNE...

Data: 2009-09-01 17:23:11
Autor: Slavinka
GNIAZDA SCIENNE...
Data: 2009-09-01 18:58:08
Autor: Big Jack
GNIAZDA SCIENNE...
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/h7jer2$orb$1@nemesis.news.neostrada.pl
*Slavinka* napisał(-a):

https://www1.elfa.se/elfa~pl_pl/b2b/catalogstart.do?tab=catalog

No i ...? Pomijając, że "Nie udało się nawiązać połączenia"

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2009-09-01 19:38:56
Autor: Slavinka
GNIAZDA SCIENNE...

https://www1.elfa.se/elfa~pl_pl/b2b/start.do

Data: 2009-09-01 19:41:27
Autor: Slavinka
GNIAZDA SCIENNE...

*Slavinka* napisał(-a):

> https://www1.elfa.se/elfa~pl_pl/b2b/catalogstart.do?tab=catalog

No i ...? Pomijając, że "Nie udało się nawiązać połączenia"

Strona startowa - słowa kluczowe - "tester gniazd".

Data: 2009-09-01 19:55:25
Autor: Jarek P.
GNIAZDA SCIENNE...
Slavinka <slavinka@wp.pl> wrote:

Strona startowa - słowa kluczowe - "tester gniazd".

Ale po co to podajesz? Reklamujesz, śmieszne to ma być, czy tak sobie z nudów zamieszczasz? Nie oszczędzaj tak tej klawiatury, dopisz choć słowo komentarza do tego. A jeśli to ma być komentarz do cudzej dyskusji, to zamieszczj to w tym wątku, nie rób z tego nowego wątku, na litość boską!

J.

Data: 2009-09-01 23:33:34
Autor: Marek Dyjor
GNIAZDA SCIENNE...
Slavinka wrote:
https://www1.elfa.se/elfa~pl_pl/b2b/catalogstart.do?tab=catalog

masz jakieś spięcie...  w korze :)

Data: 2009-09-04 15:11:26
Autor: BQB
GNIAZDA SCIENNE...
Marek Dyjor pisze:
Slavinka wrote:
https://www1.elfa.se/elfa~pl_pl/b2b/catalogstart.do?tab=catalog

masz jakieś spięcie...  w korze :)

Ja bym powiedział, że raczej w rdzeniu :P

Data: 2009-09-04 15:42:56
Autor: Slavinka
GNIAZDA SCIENNE...

Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
Marek Dyjor pisze:

> masz jakieś spięcie...  w korze :)

Ja bym powiedział, że raczej w rdzeniu :P

Zapomnieli durnie o wątku dwa dni wcześniej o podłączaniu przewodów w
gniazdach?
Macie pamięci jakby ulotne... ćwoki.

Data: 2009-09-04 17:14:00
Autor: Jarek P.
GNIAZDA SCIENNE...
Slavinka <slavinka@wp.pl> wrote:

Zapomnieli durnie o wątku dwa dni wcześniej o podłączaniu przewodów w
gniazdach?
Macie pamięci jakby ulotne... ćwoki.

Ty masz za to ulotne wątkowanie. I rozdwojenie jaźni chyba przy okazji (czy może masz już dosyć swojego tradycyjnego nicka?). Ćwoku.

J.

Data: 2009-09-04 20:09:38
Autor: Marek Dyjor
GNIAZDA SCIENNE...
Marek Dyjor pisze:
Slavinka wrote:
[...]

zapomniałaś chyab jak sie używa usenetu.  odpowiada sie w wątku a nie tworzy z dupy nowy wątek bez składu i ładu.

Data: 2009-09-04 20:26:34
Autor: Slavinka
GNIAZDA SCIENNE...
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Slavinka wrote:
> [...]
> gniazdach?
> Macie pamięci jakby ulotne... ćwoki.

zapomniałaś chyab jak sie używa usenetu.  odpowiada sie w wątku a nie

Pisz po polsku, tu jest polska grupa. Gdy mi hołota kasuje posty i całe
wątki nie szukam ich tylko podrzucam to, co znalazłem - aby komuś też się
przydało.

Data: 2009-09-04 23:02:26
Autor: Irokez
GNIAZDA SCIENNE...
Użytkownik "Slavinka" <slavinka@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7rm76$iid$1atlantis.news.neostrada.pl...

Pisz po polsku, tu jest polska grupa. Gdy mi hołota kasuje posty i całe
wątki nie szukam ich tylko podrzucam to, co znalazłem - aby komuś też się
przydało.

Kasuje?
To po co dopuszczasz hołote do swojego komputera?
A jak już Ci hołota odejdzie od kompa zawsze możesz ponownie pobrać tematy. Tutaj nic nie ginie.

--
Irokez

GNIAZDA SCIENNE...