GO + Open znow sie wysilaja

Data: 2012-03-19 01:31:01
Autor: Krzysztof
GO + Open znow sie wysilaja
Daja 6.2% na 5-mies, ale Alior w tym momencie jest lepszy, bo jego 6.2% na 6-m mozna w kazdej chwili przerwac bez utraty odsetek.

Data: 2012-03-19 16:25:07
Autor: Krystek
GO + Open znow sie wysilaja
W dniu 2012-03-19 01:31, Krzysztof pisze:
Daja 6.2% na 5-mies, ale Alior w tym momencie jest lepszy, bo jego 6.2%
na 6-m mozna w kazdej chwili przerwac bez utraty odsetek.

Do mnie dzwonili z Getin z informacją, że oferują ROR-a na 9% pod warunkiem, że przejdę się do placówki OF i wysłucham informacji o tej ofercie.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-03-19 16:48:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
GO + Open znow sie wysilaja

"Krystek" jk7j4j$pgj$1@node2.news.atman.pl

: Do mnie dzwonili z Getin z informacją, że oferują ROR-a na 9% pod
: warunkiem, że przejdę się do placówki OF i wysłucham informacji o tej
: ofercie.

Jakby długo nie gadali, mógłbym zgodzić się nawet na 12%. ;)
(czyli niemal tyle, ile daje Baśka...)

Data: 2012-03-19 17:07:32
Autor: Bogdan B.
GO + Open znow sie wysilaja
W dniu 2012-03-19 16:25, Krystek pisze:

Do mnie dzwonili z Getin z informacją, że oferują ROR-a na 9% pod
warunkiem, że przejdę się do placówki OF i wysłucham informacji o tej
ofercie.

Na pewno to był ROR? Bo mnie z Open Finance na 9% oferowali IKE.

Data: 2012-03-19 17:30:46
Autor: Krystek
GO + Open znow sie wysilaja
W dniu 2012-03-19 17:07, Bogdan B. pisze:
[...]

Szczegółów nie znam, gość mówił, że to rachunek na który będę mógł wpłacać i wypłacać kiedy chcę a oprocentowany na 9%. Przejdę się (wizyta za tydzień) i się dowiem. Ale jeśli to jakieś IKE z regularnymi wpłatami to im podziękuję. Masz może link do tej ich oferty? Albo jakieś szczegóły?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-03-19 17:53:28
Autor: Zbynek Ltd.
GO + Open znow sie wysilaja
Krystek napisał(a) :
[...]

To IKE w rzeczy samej. 22 lutego o 11:16 Zyga zaczął krótki wątek
pt. "dzwoni open"
Dodatkowo - wpłaty mogą być nieregularne i w różnej wysokości.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-03-19 18:07:54
Autor: Bogdan B.
GO + Open znow sie wysilaja
W dniu 2012-03-19 17:30, Krystek pisze:

[...]

Szczegółów nie znam (spławiłem akwizytora na wstępie), zdaje się że
wpłaty nie muszą być regularne. AFAIK to te 9% jest gwarantowane przez
10 lat.

Data: 2012-03-19 17:13:11
Autor: Wojciech Bancer
GO + Open znow sie wysilaja
On 2012-03-19, Bogdan B. <goodbody@rocketmail.pl> wrote:

[...]

[...]

Po pierwsze zwracam uwagę że to jest marketingowe 9% "brutto", czyli jakieś 7.58%. Po drugie jak to w IKE, są roczne limity wpłat (i z tego co wiem wypłata nie podnosi limitu). Po trzecie jak wypłacisz przed osiągnięciem wieku emerytalnego, to Belka Cię nie minie.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-03-19 18:40:25
Autor: Krystek
GO + Open znow sie wysilaja
On 2012-03-19, Bogdan B.<goodbody@rocketmail.pl>  wrote:

[...]

[...]

Przypomina mi się komiks polityczny z tygodnika "Polityka": Największe emerytury dostaną ci, którzy będą pracowali aż do śmierci.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-03-19 19:25:33
Autor: Konfabulator
GO + Open znow sie wysilaja
Krystek <spamtrap@krystek.art.pl> napisał(a):
Przypomina mi si=EA komiks polityczny z tygodnika "Polityka": Najwi=EAksz=
e=20
emerytury dostan=B1 ci, kt=F3rzy b=EAd=B1 pracowali a=BF do =B6mierci.

Zapominacie o najważniejszej sprawie. Oprocentowanie 9% brutto jest możliwe
tylko w zestawie z CO NAJMNIEJ dwoma pakietami regularnego oszczędzania.
Wyjście z któregoś z produktów automatycznie cofa oprocentowanie promocyjne.
Pomijam, że te plany to piękne produkty do umaczania w nich jeleni. Nikt,
nigdy na nich nie zarobił nic, a wpłacać trzeba co miesiąc przez kilkadziesiąt
lat.

Data: 2012-03-19 23:36:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
GO + Open znow sie wysilaja

"Konfabulator" jk817d$9uq$1@inews.gazeta.pl

[...]

Wielu ludzi wierzy w to, że wystarczy jakikolwiek wysiłek, ból,
cierpienie, utrapienie...

Wystarczy zdjąć z koła ciężarki, zamontować to koło do wyważarki,
zakręcić nim, wbić nowe ciężarki -- to jest wyważenie koła...

Wystarczy przyjść do lekarza (najlepiej raniuteńko, choć wizyta
ma być po południu) odsiedzieć, napierdzieć i powąchać cudzych
pierdów, aby wyzdrowieć... Czasami warto kupić leki, odstawić...

Wielu wierzy, że Bóg zalicza systematyczne zasilanie kont...
....i kiedyś, jakimś cudem, za sprawą magii, wypłaci, choć rozsądek
temu zaprzecza -- dowodem istnienia Boga jest właśnie rozsądne
zbudowanie świata a magia jest zakazana przez religię...

-=-

Odpowiedź jest prosta i brutalna -- od 22 lat w Polsce nie ma przyrostu naturalnego.

[brzydoko mówiąc: ludzie -- pierdolcie się!!!]

-=-

Od ponad 20 lat stale i stale jest wdrażana polityka prorodzinna;
wspierane są samotne matki, rodzinne domy dziecka, wielodzietne
rodziny; wprowadzony jest zakaz aborcji i nawet moralnie zakazana
jest antykoncepcja inna niż kalendarzowo-naturalna...

Bóg jednak Polakom nie błogosławi...

   Przyrost naturalny w Polsce jest niemal zerowy od 22 lat. :)

     rok   Polska         świat w mln

     1990 38 183 000      5 295
     1995 38 610 000      5 673
     2000 38 654 000      6 124
     2005 38 191 000      6 515
     2007                 6 671
     2008                 6 707
     2009 38 167 329
     2010 38 200 037
     2011 38 482 919      6 900

   Azjaci (gdzie raczej ;) rzymski katolicyzm nie dominuje) mnożą
   się na potęgę. :) Ot -- i tak zwana cała prawda o polskiej
   kulturze, maturze, honorze, humorze, wykształceniu,
   wykrzywieniu itd...

   Na świecie w ciągu ostatnich 10 lat przybył miliard ludzi.

-=-

Kościół pochłania z budżetu państwa polskiego ponad 1.82 miliarda złotych.

   http://www.tvn24.pl/12690,1738506,0,1,fundusz-koscielny-to-ulamek-wydatkow,wiadomosc.html

Weźmy mieszkanie za ćwierć miliona złotych i 2 miliardy złotych.
Z 1 miliona -- 4 mieszkania, a w każdym po 3 osoby. (dwoje młodych
ptaszków i jajo lub pisklę, coby nawiązać do tematyki grupy)

Z miliarda złotych -- 4 tysiące mieszkań, w nich -- 12 tysięcy ludzi.
Z 2 miliardów mamy tedy 24 tysiące ludzi...

W ciągu 22 minionych lat -- 528 tysięcy...

Półmilionowe miasto!!!! Tyle nas kosztuje przez 22 lata nauczanie
o Bogu, którego wg (metropolity białostockiego, arcybiskupa
Edwarda Ozorowskiego) po prostu... nie ma.

Data: 2012-03-19 23:11:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
GO + Open znow sie wysilaja

"Krystek" jk7r29$2u9$1@node2.news.atman.pl

: Przypomina mi się komiks polityczny z tygodnika "Polityka": Największe
: emerytury dostaną ci, którzy będą pracowali aż do śmierci.

Największe dostaną żołnierze, którzy zginą na polu chwały.
Mnie skunks Ozorowski kazał pozbawić wszelkiej emerytury.
Tak (bez jakiejkolwiek nadziei na tak zwaną starość) miałem
(i niby mam nadal -- tyle tylko, że skunks teraz ma własne
problemy) żyć w państwie, które budowałem.

Miałem być żebrakiem z piosenki Kaczmarskiego:

 http://www.youtube.com/watch?v=pxKUo-5t0G0&feature=related

Teraz jednak Bóg okazuje mnie miłosierdzie, skunksie Ozorowski. :)

Gdy wiem, że MUSZĘ iść do dentysty, znaczy to, że skunksy modlą
się o to, abym musiał iść do Jurka!!! Skunksy myślą o Jerzym
Kopani, a Bóg śle mnie do Jerzego Bakuna. :) Właśnie teraz -- muszę
iść. Skunksy stale wierzą w to, że pewnego dnia ukorzę się przed
skunksem Kopanią, że poproszę tego złodzieja i mordercę -- o łaskę...

Ja nie mam żadnej prawdziwej pensji -- podstawy do emerytury innej niż głodowa.

Kościół, choć dobijany przez Palikota, Millera, Tuska i innych -- trzyma
się dziarsko!!! Resztki żywota nie ulotniły się z Samula i Świetlickiego,
którzy od dawna wiedzą o tym, że na pomoc (i łaskę) Boga liczyć już nie mogą...

Dla mnie podniesienie wiadomego wieku nie ma znaczenia.

Data: 2012-03-31 05:55:08
Autor: Budzik
GO + Open znow sie wysilaja
Osobnik posiadający mail proteus@post.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Nie zapominaj o dodatku w postaci minimum 200zł miesiecznie na jakis fundusz inwestycyjny przez bodaj min 7 lat. Do odebrania po 15 latach.

--
Pozdrawia... Budzik
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

Data: 2012-03-20 03:20:10
Autor: michalp
GO + Open znow sie wysilaja

Zdaje się, że to jest większa ściema - mi proponowano niedawno 8 proc. Poczytałem, i wyszło mi, że to jest 8 procent tak, jak na lokacie, czyli realnie 6.5 % na rachunku IKE.

I jeśli nie wypłacę do emerytury, to dostanę 6.5. A jeśli wypłacę, to minus Belka, czyli 5.25%. Takie podwójne obelkowanie marketingowe.

Michał

GO + Open znow sie wysilaja