GO i OF, 6,4% Lokaty "z hakiem".

Data: 2012-06-19 20:37:18
Autor: m7marek
GO i OF, 6,4% Lokaty "z hakiem".
zastanawiam sie czy uda mi sie ta operacja:
Mam jeszcze jedną antyinflacyjną w IB z data załozenia 22 czerwca 2011, wiec wczesnie rano w piatek trzeba zerwać przelać do GO, tylko czy pieniądze zdązą dotrzeć w ten piatek, czy IB nie przetrzyma i nie wysle ostatnią sesją jak ostatnio mi zrobił mimo, ze rano zrywałem i pozniej cały weekend przeleżą bez procentu.
Ale gdyby sie udało to moge liczyc jeszcze na dodatkowe złotówki do skarbonki za każda lokate perfekcyjną?
A jesli nie dojda i założę w piątek, to czy w poniedziałek moge jeszcze opłacić?

ad. pkt.9 FAQ: założone lotaty to tylko te opłacone, czy również same puste wnioski bez opłacenia?

--

GO i OF, 6,4% Lokaty "z hakiem".