GO i OF - zakończone lokaty dalej trają....

Data: 2013-07-17 01:00:33
Autor: Michal Pl
GO i OF - zakończone lokaty dalej trają....
Hej,

wróciły Wam pieniądze z lokat w GetinOnline i OpenFinance?

Data: 2013-07-17 03:45:53
Autor: Michal Pl
GO i OF - zakończone lokaty dalej trają....
A ja czekam i czekam

Data: 2013-07-17 10:05:42
Autor: Ebald
W dniu 2013-07-17 10:00, Michal Pl pisze:
Hej,

wróciły Wam pieniądze z lokat w GetinOnline i OpenFinance?
Nie :(

Data: 2013-07-17 10:47:49
Autor: spider
GO i OF - zakończone lokaty dalej trają....
W dniu 2013-07-17 10:00, Michal Pl pisze:
Hej,

wróciły Wam pieniądze z lokat w GetinOnline i OpenFinance?

Mój bumerang odleciał w siną dal. Nawet go na liście nie ma.

Data: 2013-07-17 11:36:26
Autor: pawlin
W dniu 2013-07-17 10:47, spider pisze:
W dniu 2013-07-17 10:00, Michal Pl pisze:
Hej,

wróciły Wam pieniądze z lokat w GetinOnline i OpenFinance?

Mój bumerang odleciał w siną dal. Nawet go na liście nie ma.

a mi wrocily na of po komunikacie poczta wewnetrzna. zdziwilem sie ze tak szybko zareagowali

GO i OF - zakończone lokaty dalej trają....