GOL - brak możliwości przelewu

Data: 2011-07-04 09:40:06
Autor:
GOL - brak możliwości przelewu
Bartnick <anarionNO@SPAM.poczta.onet.pl> napisał(a):
Powtórne logowanie, dalej nie ma, ale po kilku przeklikaniach wraca.
Teraz wogóle nie można wykonać przelewu.

Po kilku przelewach rozjeżdżają się salda i trzeba się wylogować i poczekać 5
do 10 minut. To jest normalne działanie tego systemu...

Data: 2011-07-04 11:53:39
Autor: Zbynek Ltd.
kredycik-i-wio@NOSPAM.gazeta.pl napisał(a) :
[...]

Znaczy się normalny, standardowy pad systemu dzisiaj. Nic nie można
zrobić po zalogowaniu:
"Przepraszamy strona chwilowo niedostępna
Powrót na stronę główną"

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-07-04 10:02:35
Autor:
Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał(a):
Znaczy się normalny, standardowy pad systemu dzisiaj. Nic nie można
zrobić po zalogowaniu:
"Przepraszamy strona chwilowo niedostępna
Powrót na stronę główną"

Może coś się teraz przytkało, bo rano robiłem przelewy i działało. Trzeba się
przyzwyczaić... Po masowym odejściu z mBanku to w ogóle padnie całkiem.

Data: 2011-07-04 12:12:29
Autor: Zbynek Ltd.
[...]

To zaczną się masowe odejścia :-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-07-04 21:31:52
Autor: marfi
Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ius3m4$qho$1news.onet.pl...
[...]

  Ci co umią liczyć już przeszli :)

--
marfi

Data: 2011-07-04 21:25:23
Autor: ztomasz
W dniu 2011-07-04 12:02, kredycik-i-wio@NOSPAM.gazeta.pl pisze:

Może coś się teraz przytkało, bo rano robiłem przelewy i działało. Trzeba się
przyzwyczaić... Po masowym odejściu z mBanku to w ogóle padnie całkiem.

Ja tak raz mialem i jak z kilku setek zrobilo mi sie zero i nie chcialo wrocic to malo zawalu nie dostalem :). Ja jestem jednym z tych mbankowcow :P

Data: 2011-07-04 20:49:08
Autor:
ztomasz <ztomasz@onet.eu> napisał(a):
Ja jestem jednym z tych mbankowcow :P

To czeka Cię dużo stresów. Generalnie GOL nie jest zły, działa jak większość
systemów na rynku typu eurobank, meritum, lukas, ale na pewno nie działa tak
jak mBank - klik, klik i zrobione, tylko klik, wszystko nie działa, 5 minut
przerwy, klik, 10 minut nic nie działa, zrobione :)

Data: 2011-07-04 23:12:56
Autor: Waldek

Użytkownik <kredycik-i-wio@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iut904$jth$1inews.gazeta.pl...
[...]

LOL ... dobre, ale niestety prawdziwe.
Przerabialem juz rozne interfejsy bankowe i kazdy ma swoje +/-
aktualnie zapoznaje BGZ i tam np. podoba mi sie mozliwosc
ustawiania alarmow smsowych na okreslone zdarzenia
- jednym z nich jest przypomnienie o wykonaniu
niezbednych operacji bezgotowkowych karta  :D

Data: 2011-07-06 21:47:50
Autor: ztomasz
W dniu 2011-07-04 22:49, kredycik-i-wio@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
[...]

Sa dwie mozliwosci albo sie przyzwyczaje albo wroce do mbank. Ogolnie na razie jestem zadowolony. Powodem zadowolenia jest wyplata ze wszystkich bankomatow za free oraz wysokie procenty na lokatach. Dzieki wyplatom z wszystkich bankomatow na wczasach nie musialem korzystac z karty tesciowej hehe.

GOL - brak możliwości przelewu