GOL - edycja lokat

Data: 2013-06-21 08:40:01
Autor: Telesfor Baudot
GOL - edycja lokat
Czy próbował ktoś ostatnio edytować lokaty tamże, w szczególności likwidować odnawialność? Od tygodnia po wciśnięciu dalej ekran robi się wyblakły i nic... Wielokrotne próby pod IE i Chrome nic nie dały.
CzyĹĽby zrobili, ĹĽe siÄ™ nie da?

--
Telesfor

Data: 2013-06-21 11:41:31
Autor: Marcin
GOL - edycja lokat
W dniu 2013-06-21 08:40, Telesfor Baudot pisze:
Czy próbował kto¶ ostatnio edytować lokaty tamże, w szczególno¶ci
likwidować odnawialno¶ć? Od tygodnia po wci¶nięciu dalej ekran robi się
wyblakły i nic... Wielokrotne próby pod IE i Chrome nic nie dały.
Czyżby zrobili, że się nie da?

--
Telesfor

Próbowałem ok. 2 tyg. temu jak i 2 dni temu. Jest jaka¶ awaria systemu. Obecnie można tylko przez infolinię. Tylko, że co¶ długo im idzie usuniecie tej usterki.

MZ.

Data: 2013-06-21 10:26:03
Autor: perio
GOL - edycja lokat
Dnia 21.06.2013 Marcin <mzale@onet.pl> napisał/a:
[...]

Próbowałem ok. 2 tyg. temu jak i 2 dni temu. Jest jakaś awaria systemu. Obecnie można tylko przez infolinię. Tylko, że coś długo im idzie usuniecie tej usterki.

Nie mam GOLa. W OO jest podobny problem w "starym interfejsie".
Po przełączeniu na nowy działa.

Pozdrawiam
Jarek

Data: 2013-06-21 12:53:29
Autor: Zbynek Ltd.
GOL - edycja lokat
Elo

Telesfor Baudot napisał(a) :
Czy próbował kto¶ ostatnio edytować lokaty tamże, w szczególno¶ci likwidować odnawialno¶ć? Od tygodnia po wci¶nięciu dalej ekran robi się wyblakły i nic... Wielokrotne próby pod IE i Chrome nic nie dały.
Czyżby zrobili, że się nie da?

Ten system edycji lokat jest nastawiony na uci±żliwo¶ć, by klient ich nie zmieniał.
Jak mam zmienić więcej niż 1 lokatę, to dzwonię na infolinię i proszę o zmianę. Czas oczekiwania na poł±czenie wykorzystuję do innych pożytecznych czynno¶ci.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

GOL - edycja lokat