GOLD

Data: 2009-03-05 17:40:04
Autor: dekazzze
GOLD
Użytkownik "charlie.delta" <charlie.delta@op.pl> napisał w wiadomości news:goh97l$n6r$1news.onet.pl...
kupujcie złoto

jak pisałem kupuję od lat złom, takim złomiarzem jestem ale teraz zastanawiam się czy kupować bo o ile rok temu płaciłem p za 14K 40-44 zł /gram to teraz poniżej 59 nie mogę dostać i dzisiaj dostałem ostatni zbiorek po 58 zł a zaraz będzie pewnie ponad 60.. może ktoś ma na sprzedaż?

pzdr,
dkzzzzzzzz.

Data: 2009-03-06 15:45:34
Autor: Archangell
GOLD
[...]

A jakby co to gdzie sprzedasz to 14karatowe zloto?

Arch

Data: 2009-03-07 13:50:24
Autor: dekazzze
GOLD