GOLD GOLD GOLD

Data: 2009-09-03 08:48:19
Autor: Charlie delta
GOLD GOLD GOLD
kto mnie słuchał ten ma bezpieczny wzrostowy portfel...pełen złota

ja mam

w sztabach, monetach

Data: 2009-09-03 18:03:46
Autor: kigam
GOLD GOLD GOLD

Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w
wiadomości
kto mnie słuchał ten ma bezpieczny wzrostowy portfel...pełen złota

ja mam

w sztabach, monetach

1. Nikt cię nie słucha przyjmij to w końcu do wiadomości.
2. Poza tym ta grupa nie zajmuje się bezpiecznymi inwestycjami.
3. Idź sobie na pl.biznes.ubezpieczenia.

Data: 2009-09-03 16:08:24
Autor: ab
GOLD GOLD GOLD
uwazaj charlie zeby cie nie pojechali w pupe z tym calym zapasem zlota

http://stooq.com/q/a/?s=xauusd&i=d&u=294895

Data: 2009-09-03 09:29:40
Autor: Charlie delta
GOLD GOLD GOLD
On 3 Wrz, 18:08, " ab" <ab03.SKA...@gazeta.pl> wrote:
uwazaj charlie zeby cie nie pojechali w pupe z tym calym zapasem zlota

http://stooq.com/q/a/?s=xauusd&i=d&u=294895

byłem
jestem
będę

bogaty, przewidujący itp

a Ty trójkącik kup wreszcie porządnego MetaProfi, czas skończyć z
dziadowaniem w AT

PS spotkamy się na 1670 pkt hahaha

Data: 2009-09-03 16:53:01
Autor: ab
GOLD GOLD GOLD

przede wszystkim juz zawsze bedziesz wypowiadal sie jak wiejski glupek.

Data: 2009-09-03 20:56:06
Autor: viper2
GOLD GOLD GOLD
> [...]

będę

bogaty, przewidujący itp

a Ty trójkącik kup wreszcie porządnego MetaProfi, czas skończyć z

czarli, stęskniliśmy się już za tobą na grupie wgt... zajrzyj tam czasem do naszych "panienek" he he...

Data: 2009-09-03 14:32:10
Autor: Charlie delta
GOLD GOLD GOLD
On 3 Wrz, 18:08, " ab" <ab03.SKA...@gazeta.pl> wrote:
uwazaj charlie zeby cie nie pojechali w pupe z tym calym zapasem zlota

http://stooq.com/q/a/?s=xauusd&i=d&u=294895

rok 2011

cena 2500 $

Data: 2009-09-03 21:59:02
Autor: ab
GOLD GOLD GOLD
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
On 3 Wrz, 18:08, " ab" <ab03.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> uwazaj charlie zeby cie nie pojechali w pupe z tym calym zapasem zlota
>
> http://stooq.com/q/a/?s=3Dxauusd&i=3Dd&u=3D294895
>
> --
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/use=
net/

rok 2011

cena 2500 $

charlie ale wytlumacz nam jak chcesz robic te kokosy bo jak wiadomo jest
idealna korelacja ujemna miedzy dolarem a zlotem, przy zlocie po takiej cenie
dolar kosztowalby MAX 2 zl a wiec 5000 zl za uncje kiedy jest to jakies 2850 zl

wiec max 75% zysku a moze i 50%, to ladny wynik ale w 2 lata to az nie taki
szal zeby sie drzec na forum

oczywiscie zdania nie zmieniam tzn dolar po 5 zl troche pozniej 2012-13, juz
raz sie zastanawialem nad takim perpetum mobile tzn 2000$ po 5 zl ale najpierw
ktos jakims cudem musialby obalic korelacje.

Data: 2009-09-04 00:08:10
Autor: Hubert
GOLD GOLD GOLD
  ab wrote:
oczywiscie zdania nie zmieniam tzn dolar po 5 zl troche pozniej 2012-13, juz
raz sie zastanawialem nad takim perpetum mobile tzn 2000$ po 5 zl ale najpierw
ktos jakims cudem musialby obalic korelacje.

Popatrz co się działo z goldem oraz usdplnem ~marzec-lipiec 2008 i gdzieś tak październik 2008 i marzec 2009.

Data: 2009-09-03 22:15:34
Autor: ab
GOLD GOLD GOLD
Hubert <niematakiegoadresu@w.pl> napisał(a):
  ab wrote:
> [...]

Popatrz co się działo z goldem oraz usdplnem ~marzec-lipiec 2008 i gdzieś tak październik 2008 i marzec 2009.

ale my tu nie mowimy o miesiecznym czy nawet paromiesiecznym "zakloceniu" bo w
skali kilkudziesieciu lat jest to tylko szum. pytanie czy moze on potrwac az
2-3 lata, wydaje sie watpliwe.

Data: 2009-09-04 00:30:48
Autor: Hubert
GOLD GOLD GOLD
  ab wrote:
[...]

IMHO to zależy od tego czy to dolar się umacnia, czy złotówa osłabia. W drugim przypadku nie widzę problemu.

Data: 2009-09-04 12:11:24
Autor: Charlie delta
GOLD GOLD GOLD
On 3 Wrz, 23:59, " ab" <ab03.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

raz sie zastanawialem nad takim perpetum mobile tzn 2000$ po 5 zl ale najpierw
ktos jakims cudem musialby obalic korelacje.

amerykańskiego dolara już nie będzie

ale to jest już dla was za trudne do opanowania,

skoro bawicie się w jakieś prognozy korelacji....

panny buhahaha

Data: 2009-09-04 22:57:09
Autor: ViRuS
GOLD GOLD GOLD
[...]

Nie do końca, w ciągu dwóch ostatnich dni mielismy bardzo silne rozkorelowanie w wyniku czego złoto podrożało o jakieś 6% w ZŁOTÓWKACH! Czyli jednocześnie drożało złoto i osłabiała się złotówka.
Choć mam połowę oszczedności w metalach to średnio mnie to cieszy, bo to kolejny skok inflacyjny, cos jak dewaluacja wszystkich walut jednoczesnie.

Pozdr,L.

Data: 2009-09-03 23:36:38
Autor: george
GOLD GOLD GOLD

"Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> wrote in message news:b1b2ce8f-8ca9-4695-a427-085dcd15222fl9g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

to jeszcze podaj kurs złotego ...
george

Data: 2009-09-03 16:13:34
Autor: ab
GOLD GOLD GOLD
nie mowie ze na krotka mete sie nie uda, w koncu lud musi zostac ubrany np po
1100.

ale na dluzsza mete, jak dolar powroci do wybicia z klinem (za pomoca
mniejszego klina)

http://stooq.com/q/a/?s=dx.f&i=w&u=294895

to co lepiej ubrani zlotnicy potraca po 70%, ale czy charlie pojawi sie tutaj
za 2 lata "pochwalic" sie swoja inwestycja ? watpliwe.

Data: 2009-09-03 18:13:35
Autor: Archangell
GOLD GOLD GOLD

Użytkownik " ab" <ab03.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7oplo$8la$1inews.gazeta.pl...
uwazaj charlie zeby cie nie pojechali w pupe z tym calym zapasem zlota

http://stooq.com/q/a/?s=xauusd&i=d&u=294895

No właśnie miałem napisać co zrobi z tym zapasem jak złoto spadnie do 750 USD za uncję przy usd/pln 3 zł.

http://stooq.com/q/?s=xaupln&c=3y&t=c&a=lg&b=1

A do szczytu to hoho i jeszcze troche.

Arch

Data: 2009-09-03 16:17:59
Autor: ab
GOLD GOLD GOLD
Archangell <Robercisko77@op.pl> napisał(a):

> [...]

No właśnie miałem napisać co zrobi z tym zapasem jak złoto spadnie do 750 USD za uncję przy usd/pln 3 zł.

wiesz akurat "eksperci od zlota" maja takie szczescie ze spadek zrekompensuje
wzrost dolara. wtedy mimo 300 usd wciaz dostana 1500 zl za uncje bo dolar
bedzie po 5.

Data: 2009-09-03 18:18:27
Autor: george
GOLD GOLD GOLD

" ab" <ab03.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:h7oq7m$c53$1inews.gazeta.pl...
> [...]

wzrost dolara. wtedy mimo 300 usd wciaz dostana 1500 zl za uncje bo dolar

dokładnie...
george

Data: 2009-09-03 18:11:30
Autor: george
GOLD GOLD GOLD

"Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> wrote in message news:d2d1816c-9ee4-4d45-90fb-d34cce82dd31z30g2000yqz.googlegroups.com...
kto mnie słuchał ten ma bezpieczny wzrostowy portfel...pełen złota

ja mam

w sztabach, monetach

gadasz tak jakbys sie co własnie wczoraj obkupił, a oddac masz zamiar najdalej pojutrze...
george

Data: 2009-09-03 19:26:30
Autor: fatso
Silver silver
george wrote:
[...]

Prosze laskawie nie zapominac i o tym  kruszcu.
Niedawno cos mi padlo na mozg i usilowalem sprzedac 99 uncji srebra w 1 uncjowych plytkach.
Za jedne Ł1275 i jeszcze oferowalem dostawe darmo. Nikt sie nie skusil. Teraz wystawie ponownie
ale jeszcze nie dzisiaj- o Ł500 funtow drozej. A co, niech glupie chuje placa!

fatso

Data: 2009-09-03 20:48:26
Autor: george
Silver silver

"fatso" <fatso60347@ntlworld.com> wrote in message news:rTTnm.34343$Ne3.32634newsfe15.ams2...
george wrote:
[...]

mam ostatnio takie oto przemyslenia:
jesli przyjda takie czasy ze bede potrzebowal fizycznego zlota / srebra zeby kupic chleb to juz naprawde nie ma czego szukac na tej planecie... a dopóki to nie jest prawda to handel fizycznym metalem pozostawiam kolekcjonerom - no chyba ze jak Ty fatso chcialbym oddac swoje zbiory "glupim" polaczkow w jakims muzeum :).

A "Papierowe" zloto cierpi niestety na wahaniach "zlotego" (certyfikaty) / sledze jakos od 1/2 roku, wiec jakos nie moge sie przemóc.

george

Data: 2009-09-03 21:09:22
Autor: marfi
Silver silver
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:h7p364$b2o$1atlantis.news.neostrada.pl...
no chyba ze jak Ty fatso chcialbym oddac swoje zbiory "glupim" polaczkow w jakims muzeum :).

  Oddać czy wydzierżawić?

--
marfi

Data: 2009-09-03 21:13:25
Autor: george
Silver silver

"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message news:h7p4sc$67u$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

whatever... *

*- muzeum nie płaci za wystawione przedmioty żadnych kosztów dzierżawy oraz nie "zabezpiecza" eksponantow przez możliwą kradzieżą.

Data: 2009-09-03 20:28:56
Autor: fatso
Silver silver
george wrote:
[...]

Chcialem oddac we depozyt  DARMO ale to sprawa zamknieta.
Glupiec polski na cos takiego nie zasluguje, patrz tekst wyzej.

Co do "papierowego zlota" kolegi to  musze zrobic smutne wyznanie.
jak pisalem, kupilem 2200 jednostek papierowego srebra na LSE(tzw PHAG-PHSP)
po Ł 8.63 a sprzedalem ze strata ok 30 penow na jednostce. Po prostu gdy ja kupilem
w polowie maja to jak na zlosc papier spadl i ja juz zniesc tego nie moglem. Dzisiaj jego cena jest Ł 9.55 za jednostke,
powiedzmy ze moglem zarobic Ł2000 albo ok, 10 tys zl a nie zarobilem.
No coz, biednemu wiatr zawsze w  oczy.

fatso

NB. patrzcie koledzy jak mozna byc glupim:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=110427565754&ssPageName=STRK:MESE:IT#ht_537wt_960

chcialem imperialne srebra oddac za jedne 20 tys zl!

One na Boze Narodzenie beda warte tyle jako zlom sam.

Chyba wycofam

Data: 2009-09-03 22:41:06
Autor: marfi
Silver silver
Uzytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisal w wiadomosci news:YNUnm.55191$tD4.18568newsfe07.ams2...
NB. patrzcie koledzy jak mozna byc glupim:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/...>

  Dziwne, ze ebay pozwala spamowac na grupach dyskusyjnych...

--
marfi

Data: 2009-09-03 22:03:46
Autor: fatso
[...]

[...]