GOLF IV - pęknięta sprężyna?

Data: 2009-05-04 12:46:01
Autor: krzysiek82
GOLF IV - pęknięta sprężyna?
dan_ynx_ pisze:
podczas skrętu, na postoju strzela mi coś w kole. Dzieje się to coraz częściej. Słychać taki metaliczny trzask (przeskok). Co to może być? Czyżby pęknięta sprężyna?

miałem to samo w mk3 nie była to sprężyna, nie było to także łożysko, ani talerzyk nie doszedłem do tego, dlaczego się tak dzieje i jak temu zaradzić. Po prostu sprężyna uskakiwała na talerzyku. Wszystko złożone jak należy a nadal się tak działo, może jakieś delikatne odkształcenie albo coś, ciężko powiedzieć.

--
krzysiek82

GOLF IV - pęknięta sprężyna?