GOP - Warszawa (Wawer)

Data: 2010-07-02 13:00:58
Autor: Michał Gut
GOP - Warszawa (Wawer)
jak na wawer to ze slaska odbijasz sobie na droge nr 50 grojec itd, przebijasz sie przez gore kalwarie (rano powinno byc plynnie ale normalnie tam sa korki z kazdej strony przy rondzie w GK) potem dalej do drugiego ronda za wisłą i skrecasz w lewo. Masz droge jednojezdniowa ale bardzo bardzo luzna i bardzo wygodnie sie jezdzi - a nad ranem to juz w ogole poezja. Warto.

Nie jedz przez konstancin - jak przez konstancin bedziesz jechal ok 7 to bedziesz stal w korku jeszcze gorszym niz w gorze kalwarii gdzie powinno byc luzno o tej godzinie. Miedzi 6:30 a 8:30-9:00 jest zwykle zapchana cala glowna droga.

moje przyzwyczajenie (mieszkam pomiedzy gora kalwaria a konstancinem)jest takie ze jezdze przez konstancin jak mam sie dostac na druga strone wisly - ale to przyzwyczajenie a poza tym objezdzam korek w konstancinie bokiem.
Ostatnio o dziwo po rozpoczeciu wakacji nie ma takich korkow w konstancinie - nie wiem czy to tylko dzisiaj ale jak zwykle cala warszawska stoi tak dzisiaj calkiem plynnie wszystko szlo. W weekend jedz ktoredy chcesz - wszedzie dobrze bedzie.

mozesz jeszcze jechac tak ze przed warszawa zjezdzasz na magdalenke z drogi nr 8, przebijasz sie przez 7 i jedziesz dalej przez piaseczno do konstancina, w konstancinie skrecisz w lewo na pierwszym napotkanym rondzie i bedziesz jechalw  kierunku wwy, potem siekierkowski i zlote dzielo.

GOP - Warszawa (Wawer)