GORZKIE ZALE...

Data: 2010-07-21 19:54:13
Autor: Panslavista
GORZKIE ZALE...
.... za grzechy i śmierć Causescu na tvp1. Ukazano jak to w innych krajach nikogo z wierchuszki nier zlikwidowano.
    I tu mój żal - że tych sqrwysynów jeszcze polska ziemia nosi.

Data: 2010-07-22 08:48:28
Autor: Neko
GORZKIE ZALE...
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

... za grzechy i śmierć Causescu na tvp1. Ukazano jak to w innych krajach nikogo z wierchuszki nier zlikwidowano.
   I tu mój żal - że tych sqrwysynów jeszcze polska ziemia nosi.

Ale o co ci chodzi? Nie mozesz po ludzku napisac?

GORZKIE ZALE...