GOwin ruszył

Data: 2013-09-23 16:29:29
Autor: pulsar
GOwin ruszył
Przyznaj─Ö, ┼╝e zacz─ů┼é rozs─ůdnie:
"Dwie g┼é├│wne partie, kt├│re podzieli┼éy mi─Ödzy siebie scen─Ö polityczn─ů, traktuj─ů programy w kategoriach czystego PR-u. S─ů gotowe co kilka miesi─Öcy zmienia─ç te programy pod k─ůtem sonda┼╝y, czy pod presj─ů oczekiwa┼ä medi├│w. Polacy maj─ů do┼Ť─ç takiej polityki."

http://www.tvn24.pl/gowin-przedstawia-plan-i-ekspertow,356820,s.html

A program jest tu: www.program2015.pl

Data: 2013-09-23 09:04:57
Autor: donek999bronek
GOwin ruszy│
u┐ytkownik pulsar napisa│:
Przyznajŕ, ┐e zacz▒│ rozs▒dnie:

Tu o wygranej nie decyduje program, to nie jest japonia, anglia czy niemcy. Wystarczy dobrze zbajerowac wyborce, on zaglosuje na kandydata z tefauenu. Udalo sie cztery razy, a jeden raz nie. Przy czym ten jeden raz to taki niepelny. No jak to Kaczor mial zabronic nam naszych interesow? Zrobic mu "wypadek".

Data: 2013-09-24 03:04:49
Autor: Towarzysz Gnˇj
GOwin ruszy│

U┐ytkownik <donek999bronek@gmail.com> napisa│ w wiadomoÂci news:a5b82b47-23c8-4aad-b367-ebcc7264abfdgooglegroups.com...
u┐ytkownik pulsar napisa│:
Przyznajŕ, ┐e zacz▒│ rozs▒dnie:

Tu o wygranej nie decyduje program, to nie jest japonia, anglia czy niemcy. Wystarczy dobrze zbajerowac wyborce

A ╝le to robi?
gru.pl

Data: 2013-09-23 18:13:54
Autor: Bogdan Idzikowski
GOwin ruszył

U┼╝ytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisa┼é w wiadomo┼Ťci news:52405048$0$1214$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nast─Öpna kanapowa partyjka.

ubawiony ci─ůgiem do w┼éadzy

--
Dyskusja z wierz─ůcym jest jak gra w szachy z go┼é─Öbiem. Niewa┼╝ne, jak dobrze grasz, go┼é─ůb i tak przewr├│ci wszystkie figury, nasra na szachownic─Ö i b─Ödzie dumny z wygranej.

Data: 2013-09-24 03:05:42
Autor: Towarzysz Gn├│j
GOwin ruszył

U┼╝ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa┼é w wiadomo┼Ťci news:524068c6$0$1224$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
| miesi─Öcy zmienia─ç te programy pod k─ůtem sonda┼╝y, czy pod presj─ů
| oczekiwa┼ä medi├│w. Polacy maj─ů do┼Ť─ç takiej polityki."

A co wy zrobicie obywatelu Idzikowski, gdy nam Platforma zdechnie?
gru.pl

Data: 2013-09-24 03:03:36
Autor: Towarzysz Gn├│j
GOwin ruszył

[...]

No pi─Öknie... Oby nam si─Ö - wszystkim! A dlaczego po wodzie nie chodzi jak obywatel Tusk?
gru.pl

GOwin ruszył