[F1] GP Belgii - Kupię relację na DVD z polsatu

Data: 2009-09-03 08:55:44
Autor: Sawa
[F1] GP Belgii - Kupię relację na DVD z polsatu
Witam!
Potrzebuję relację ze SPA w wersji polsatowskiej, wiem że to nielegalne ale jak ktoś ma to chętnie kupię na DVD lub do ściągniecią (dobra jakość tak 2-3GB).

W razie cóś to aqa@o2.pl

Pozdrawiam
Sawa

Data: 2009-09-03 15:38:53
Autor: FoxŁódź_nspam
[F1] GP Belgii - Kupię relację na DVD z polsatu
Potrzebuję relację ze SPA w wersji polsatowskiej, wiem że to nielegalne ale jak ktoś ma to chętnie kupię na DVD lub do ściągniecią (dobra jakość tak 2-3GB).

napisz do mnie napriva
mam wszystko od 2007 roku quali i wyscigi

pozdro
Fox

--
FoxŁódź
Audi A6

Data: 2009-09-04 08:49:51
Autor: Sawa
[F1] GP Belgii - Kupię relację na DVD z polsatu
Użytkownik "FoxŁódź_nspam" <fmullder@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h7ogta$3st$1news.onet.pl...
napisz do mnie napriva

Pisałem ale nie dostałem odpowiedzi w razie cóś to aqa@o2.pl

A może sms?

Sawa

Data: 2009-09-04 15:20:19
Autor: FoxŁódź_nspam

Użytkownik "Sawa" <fiku@miku.pl> napisał w wiadomości news:h7qdac$m03$1news.onet.pl...
Pisałem ale nie dostałem odpowiedzi w razie cóś to aqa@o2.pl

już Ci odpisałem na priva, mam nadzieję ze doszło
jeśli nie to (sorry grupę) powtórze tutaj:
podejślij adres to Ci wyślę płytki, na 1 jest sutido przed, quali, studio po ok 3h
na drugiej studio przed, race i studio po ok 4h
wszystko z Polsatu Sport Extra.
jakość taka sobie - nagrywane na Panasonicu w trybie EP, ale do oglądania w zupełności wystarczy
co do kasy - nic za to nie chcę, wysylka to pewnie parę złoty - ja nie zbankrutuję :)

pozd

Fox

--
FoxŁódź
Audi A6

[F1] GP Belgii - Kupię relację na DVD z polsatu