GP Katalonii

Data: 2009-06-14 15:32:05
Autor: BartekGSXF
GP Katalonii
Witam

Kto nie ogladal ten niech zaluje.
Wyscig lepszy niz ten z zeszlego roku za Laguna Seca.
Jak tak bedzie do konca, zawaly serca urowane :)

pozdr

--
Bartek
bez czajnika

Data: 2009-06-14 10:57:45
Autor: AlF
GP Katalonii
BartekGSXF wrote:
Witam

Kto nie ogladal ten niech zaluje.
Wyscig lepszy niz ten z zeszlego roku za Laguna Seca.
Jak tak bedzie do konca, zawaly serca urowane :)

Rossi nawet jest na pierszej stronie rp.pl ...

Data: 2009-06-14 21:18:29
Autor: BartekGSXF
GP Katalonii

Uzytkownik "AlF" <spamgrinder.trylater@ggmail.com> napisal w wiadomosci news:4A353A19.3030209ggmail.com...
Rossi nawet jest na pierszej stronie rp.pl ...

Zeby bylo jeszcze lepiej to i CS i VR i JL maja po 106 w generalce. Teraz to tak jakby wszystko zaczynalo sie od nowa. :)

Sie bedzie dzialo.

pozdr
--
Bartek
bez czajnika

Data: 2009-06-14 23:12:52
Autor: Andrzej Luczak
GP Katalonii

Rossi nawet jest na pierszej stronie rp.pl ...
Wg RP
.... Przez wie;kszos'c' dystansu prowadzi? Hiszpan, Rossi jecha? tuz.za nim, tylko kilka razy podja;? próbe; ataku. Dopiero ostatnia, tuz. przed mete;, by?a udana...
Akurat korzystaja;c z wa;tku zobaczy?em DSF, chyba ogla;da?em inny wys'cig niz dziennikarz
--
AL F650 & LC4

Data: 2009-06-14 17:14:21
Autor: Grzegorz Rogala
GP Katalonii
BartekGSXF pisze:

Kto nie ogladal ten niech zaluje.
Wyscig lepszy niz ten z zeszlego roku za Laguna Seca.
Jak tak bedzie do konca, zawaly serca urowane :)

Pieeekna koncowka wyscigu klasy motogp, ale to co odwalil Simon w 125cc
to komedia na kolkach :)

--

pozdr
Rogal

Data: 2009-06-14 17:45:15
Autor: Soulsick
GP Katalonii
BartekGSXF pisze:
Witam

Kto nie ogladal ten niech zaluje.
Wyscig lepszy niz ten z zeszlego roku za Laguna Seca.
Jak tak bedzie do konca, zawaly serca urowane :)

:/ tyle, ze nie ma wersji offline dla tych bez sporklubu :/

--
Soulsick

Data: 2009-06-14 19:19:08
Autor: Jarecki [KenLee]
GP Katalonii
Użytkownik "Soulsick"  napisał

:/ tyle, ze nie ma wersji offline dla tych bez sporklubu :/

*** Chrzan Sportklub- kup najtanszy talerz z jednym LNB kawalkiem kabla i reciverem (kiedys po marketach mozna to bylo dostac w jednym pudelku za 100 PLN, albo za grosze uzywki z netu), nakieruj na Astre i ogladaj na DSF-ie za darmo.
Pozdr
Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

Data: 2009-06-14 21:08:02
Autor: Soulsick
GP Katalonii
Jarecki [KenLee] pisze:
[...]

Sprawa jest prostsza...
Mam sportklub nawet kupiony (w jakim¶ posranym pakiecie), ale moja karta telewizyjna tego kanału nie ogarnia :/. Telewizora się nie dorobiłem, zawsze jak mi co¶ zostanie na koncie to wsiadam na motor 8).

--
Soulsick

Data: 2009-06-14 21:17:57
Autor: Karambol
GP Katalonii

Użytkownik "Jarecki [KenLee]" <razmus@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h13c22$ht0$1mx1.internetia.pl...
[...]

KURDE@@ dopiero teraz piszesz ze na DSF leci - na cyfrowym polsacie mam dsf - moglem ogladac:((((((((
A juz tyle razy pytalem dzie to leci....

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2009-06-14 21:18:53
Autor: Karambol
GP Katalonii

Użytkownik "Karambol" <marcinmgr@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h13i92$29t$1news.wp.pl...

[...]

NA szczecie o 22:30 bedzie powtorka:D

Data: 2009-06-15 12:37:55
Autor: Jarecki [KenLee]
GP Katalonii
Użytkownik "Karambol":

KURDE@@ dopiero teraz piszesz ze na DSF leci - na cyfrowym polsacie mam dsf - moglem ogladac:((((((((
A juz tyle razy pytalem dzie to leci....

*** To slabo pytales, albo na innej grupie, bo ja o DSF dowiedzialem sie wlasnie z precla, a po pierwszym wyscigu nawet nascibolilem na grupe posta o ich stosunku do GP w zestawieniu z Bundesliga :)

Data: 2009-06-15 06:07:34
Autor: WIR
GP Katalonii
On 14 Cze, 15:32, "BartekGSXF" <bartek.kacpr...@gmail.com> wrote:
Jak tak bedzie do konca, zawaly serca urowane :)

Jak tak dalej pojdzie, to przy okazji beda musieli zaczac buty do
supermoto zakladac - Pierwsza 3-ka na 2 zakretach w lewo regularnie
schodzila na but - jeszcze tylko slizgu na wyjsciu brakowalo :)
Wyscig mocny - a szczegolnie ostatnie okrazenie.

WIR

Data: 2009-06-17 00:05:48
Autor: AlF
GP Katalonii
BartekGSXF wrote:
Witam

Kto nie ogladal ten niech zaluje.
Wyscig lepszy niz ten z zeszlego roku za Laguna Seca.
Jak tak bedzie do konca, zawaly serca urowane :)

pozdr

ostatnie piec okrazen:

http://www.youtube.com/watch?v=XtZYcxkbV-8

Data: 2009-06-17 15:11:31
Autor: Tytus z Fabryki
GP Katalonii
Siemka

*** Kto nie ogladal ten niech zaluje.
 Wyscig lepszy niz ten z zeszlego roku za Laguna Seca.
 Jak tak bedzie do konca, zawaly serca urowane :)

Mnie zastanawia jedno...czy w decydujacym momencie VR wylaczyl kontrole trakcji czy JL odpuscil ???

--
    T i zólte
(te najszypsze)

Data: 2009-06-17 15:13:00
Autor: gildor
GP Katalonii
Tytus z Fabryki pisze:
[...]

wygl±dało (i komentowało) że czyrkn± lekko JL w tyłek. to może ten lekko odpu¶cił i był to bł±d. może taka celowa zagrywka.

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-17 15:21:41
Autor: Tytus z Fabryki
GP Katalonii
Siemka

*** "gildor"
wygl±dało (i komentowało) że czyrkn± lekko JL w tyłek. to może ten lekko odpu¶cił i był to bł±d. może taka celowa zagrywka.

Zderzenia chyba nie bylo, znaczy sie szczelinomierz 0,5 wchodzil miedy nich na zakretach...a z helikoptera wygladalo tak jakby Rossi na moment dopalacz wlaczyl, roznica przyspieszen byla kolosalna...i to nie Lorenzo hamowal a Vale przyspieszal...
Rzeczywiscie dzialo sie :) plus ten wloski komentarz :)

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-06-17 20:16:10
Autor: BartekGSXF
GP Katalonii

Użytkownik "Tytus z Fabryki" <fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h1ar79$68r$1nemesis.news.neostrada.pl...
Siemka

*** "gildor"
[...]

Na moje oko VR przyspieszyl na chwile, akurat wtedy kiedy JL przyhamowal przed zlozeniem w zakret, albo chupa po prostu chcial przejechac zakret na jednym gazie a VR w tym momencie przyspieszyl.
Tak czy siak wyscig przedniej marki :)

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-06-18 00:58:30
Autor: Spider A.J.
GP Katalonii

"BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gmail.com> wrote

Na moje oko VR przyspieszyl na chwile, akurat wtedy kiedy JL przyhamowal przed zlozeniem w zakret, albo chupa po prostu chcial przejechac zakret na jednym gazie a VR w tym momencie przyspieszyl.

Amięsie wydaje, ze VR duzo lepiej wyszedl
z poprzedniego zakretu dzieki temu mial
duzo lepszy/szybszy tor jazdy
Jorge musial sie bronic wiec staral sie
brac takie tory zeby zamykac Vale
no i nie udalo sie :-P
Za to kamieniarz spuchl, chory byl czy cos
w kazdym razie juz nawet na podium
wygladal jakby mial zemdlec.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-06-18 22:43:25
Autor: AlF
GP Katalonii
Spider A.J. wrote:
[...]

Jorge przyznal w wywiadzie ze nie zamknal linni poprawnie i ostatniej rzeczy jakiej sie spodziewal to ataku 46.

Kamienarz powiedzial, ze w polowie poddal ze wzgledu na skurcze zaladka. Wspomnial tez ze Duc byl zle ustawiony.

Data: 2009-06-17 23:19:30
Autor: Andrzej Luczak
GP Katalonii

Jak tak bedzie do konca, zawaly serca urowane :)

ostatnie piec okrazen:
http://www.youtube.com/watch?v=XtZYcxkbV-8
Gdybyś jeszcze znalazł końcówkę klasy 125, zwłaszcza prosta start-meta przedostatniego okrążenia. Tego nie można opisać, to trzeba zobaczyć :-)

--
AL F650 & LC4

Data: 2009-06-17 23:27:15
Autor: Andrzej Luczak
GP Katalonii

Znalazłem http://www.youtube.com/watch?v=wSA4sK32d70&feature=fvw

--
AL F650 & LC4

Data: 2009-06-17 22:07:05
Autor: masti
GP Katalonii
Dnia pięknego Wed, 17 Jun 2009 23:27:15 +0200, osobnik zwany Andrzej
Luczak wystukał:

Gdybyś jeszcze znalazł końcówkę klasy 125, zwłaszcza prosta start-meta
przedostatniego okrążenia. Tego nie można opisać, to trzeba zobaczyć
:-)

Znalazłem http://www.youtube.com/watch?v=wSA4sK32d70&feature=fvw

o w mordę. Takiego numeru to chyba jeszcze nie było :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-06-18 08:15:18
Autor: gildor
GP Katalonii
masti pisze:
[...]

był podobny. i to w GP. i to niedawno jakoś.

--
gildor
9'99

GP Katalonii